DORADCA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH Mikołów oferta pracy "KAJA" - BUDOWNICTWO MODUŁOWE Bogdan Bańczyk
Stanowisko: DORADCA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -Realizacja planów sprzedażowych-Kompleksowe przygotowywanie ofert techniczno-handlowych-Doradztwo w zakresie projektowania(aranżcji przestrzeni użytkowej i doboru parametrów twechnicznych ofertowanych produktów)-Sporządzanie umów handlowych-Kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy z klientami-Raportowanie działalności z powierzonych obowiązków-Pozyskiwanie nowych klientów-Negocjacje warunków handlowych-Przygotowanie dokumentacji technicznej na produkcję oraz nad realizacją zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 1 m-cMikołów ul. Pokoju 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: "KAJA" - BUDOWNICTWO MODUŁOWE Bogdan Bańczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pokoju 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Realizacja planów sprzedażowych-Kompleksowe przygotowywanie ofert techniczno-handlowych-Doradztwo w zakresie projektowania(aranżcji przestrzeni użytkowej i doboru parametrów twechnicznych ofertowanych produktów)-Sporządzanie umów handlowych-Kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy z klientami-Raportowanie działalności z powierzonych obowiązków-Pozyskiwanie nowych klientów-Negocjacje warunków handlowych-Przygotowanie dokumentacji technicznej na produkcję oraz nad realizacją zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 1 m-cMikołów ul. Pokoju 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera-Autocad
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
MS Excel - Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: minim. średnie-mile widziane techniczne. Kompetencje indywidualne: rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność wsoółpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, dyscyplina, inicjatywa, odporność na stres, wysoka kultura osobista, profesjonalizm w działaniu. Znajomość języków obcych: mile widziana dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiego. IT: MS Office (m. in. MS Excel, Word), AutoCad. Doświadczenie: przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B .
Nazwa pracodawcy: "KAJA" - BUDOWNICTWO MODUŁOWE Bogdan Bańczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Pokoju 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty i telefoniczny od pn-pt w godz. 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Ulica pracodawcy: Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji metalowych i ich części
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2d6b3c9d478f97c09fa01e7bc9b94606
Podobne oferty pracy
obsługa klientów biznesowych; pozyskiwanie nowych klientów; budowanie relacji z klientami
Bank Polskiej Spółdzielczości - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
dobór oprawy i szkieł okularowych,marketing,szkilenie w szlifowaniu szkieł okularowych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
doradca klienta
DUKAT Sp. z o.o - 2018-07-13 - Augustów (podlaskie)
Kierowca samochodu ciężarowego w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Chróścice (opolskie)
obsługa kasowo-dysponencka,aktywne pozyskiwanie klientów,sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Garwolin (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w pośrednictwie finansowym lub w kancelarii prawnej lub agencji opłat, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: Obsługa klientów, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność budowania relacji z klientami, komunikatywność, umiejętności sprzedażowe, pomoc finansowa, działaność kredytowa, pomoc prawna, agencja opłat. Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto + premia motywacyjna. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: gfkapital (at) onet.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą odbywały się przy ul. Gliwickiej 1 w Rybniku.
GRUPA INWESTYCYJNA WĘGLARZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Rybnik (śląskie)
wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych oraz manewrowanie wózkiem i przemieszczanie towarów, zabezpieczanie przewożonego towaru przed zniszczeniem i uszkodzeniem podczas załadunku, wyładunku oraz transportu, kontrola dokumentów dostaw
A-TRYBUT-POLSKI HR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Tychy (śląskie)
prowadzenie zajęć z języka niemieckiego na terenie całego powiatu z dziećmi i dorosłymi
Krystian Żak Blue Education - 2018-06-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku. Realizacja planów sprzedaży , prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów , prowadzenie rozmów handlowych , wstępna weryfikacja wniosków kredytowych , sprzedaż umów.
ZGODA Andrzej Ostrowski Połczyn - 2016-07-05 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych w placówce bankowej NEST BANKU tj. obsługa kasowa, obsługa kredytowa, odpowiedzialność za sprzedaż produktów i usług bankowych w oddziale NEST BANKU, realizacja zadań przy zachowaniu procedur bankowych oraz wysokich standardów jakośći pracy, aktywne pozyskiwanie klientów.
PHU Michał Turbak - 2018-02-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klienta oraz kasy fiskalnej.
Interkadra - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
Podstawowe prace budowlane, murowanie, zbrojenie, prace ciesielskie. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż ubezpieczeń.
UBEZPIECZENIA Łukasz Omolecki - 2019-03-07 - Białystok (podlaskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-03 - Marki (mazowieckie)
Obsługa klienta. Praca w godz. 8-16.
PHU "SMART-GROUP" Wiktoria Gomułka - 2016-03-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów banku.
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKI S.A. - 2016-01-20 - Zamość (lubelskie)
sprzedaż nowych produktów, przedłużanie umów, doradztwo
Liberty Poland S.A. - 2016-09-14 - Chorzów (śląskie)
Sprzedaż narzędzi przemysłowych i stołów obrotowych do stanowisk montażowych i linii produkcyjnych, pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy, przygotowywanie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w terenie (wyjazdy służbowe do klientów na terenie całego kraju). Proponowane wynagrodzenie 2400 brutto miesięcznie + prowizja.
TECHSYSTEM Krzysztof Perszke - 2017-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kompleksowa obsługa i doradztwo telefoniczne, mailowe w zakresie świadczonych przez kancelarię usług
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Malbork (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa sprzedazowa (pożyczki)
PROVIDENT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-08 - Turek (wielkopolskie)
- PROFESJONALNA I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW,- REALIZACJA I MONITORING PROCESU ZAMÓWIEŃ KLIENTA,- ROZMIESZCZENIE TOWARU NA PÓŁKACH SKLEPOWYCH,- DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK DZIAŁU I DOSTĘPNOŚĆ TOWARU,
LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O. - 2019-02-12 - Swadzim (wielkopolskie)
udzielanie pożyczek i prowadzenie sprzedaży ratalnej; praca w godzinach 10.00-18.00, sporadycznie soboty, niedziele;
"CARREFOUR POLSKA" SP.Z.O.O. - 2018-03-22 - Łagów (dolnośląskie)
Obsługa klienta w dziale przemysłowym
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Puławy (lubelskie)
jw
BRICOMAN POLSKA SP. Z O. O. - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie lub wyższe,1 rok doświadczenia mile widziany, umiejętności i wiedza techniczna z zakresu telefonii komórkowej, dobra organizacja pracy, obowiązkowość, wysokie umiejętności komunikacyjne, mile widziani studenci studiów zaocznych.Doradzanie klientom i sprzedaż telefonów komórkowych i akcesoriów do telefonów. Przyjmowanie telefonów do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.Miejsce pracy 1 osoba Ostrów Wlkp., 1 osoba Kalisz
"BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK - 2016-02-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa wtryskarki. Praca trzyzmianowa w godz.: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
PLAFOR sp. z o.o. - 2017-11-10 - Wieprz (małopolskie)
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Malbork (pomorskie)
Wykonywanie, montowanie i naprawa narzędzi skrawających
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
kontakty telefoniczne i mailowe z potencjalnymi Klientami,tworzenie bazy Klientów poprzez wyszukiwanie firm o określonym profilu,umieszczanie aktualnych danych w systemu CRM,spotkania z Klientami/Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód przeznaczony do wyjazdów służbowych
P.W. "BLOT" ZBIGNIEW PIETRZAK-STOCKI - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasowa klientów sklepu, przyjmowanie towarów do magazynu, ekspozycja towaru na regałach sklepowych, dbanie o pozytywny wizerunek sklepu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Serby (dolnośląskie)