DORADCA DS. SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW Świlcza oferta pracy AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DORADCA DS. SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: kontakt osobisty w salonie BMW- sprzedaż samochodów nowych i używanych,-dbanie o ekspozycje samochodów w salonie ,-budowanie bazy klientów,-raportowanie wyników pracy
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Świlcza (podkarpackie)
Pracodawca: AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt osobisty w salonie BMW- sprzedaż samochodów nowych i używanych,-dbanie o ekspozycje samochodów w salonie ,-budowanie bazy klientów,-raportowanie wyników pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świlcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świlcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie min. średnie , łatwość nawiązywania kontaktów sprzedażowych, język angielski w stopniu komunikatywnym, doświadczenia zawodowe na podobnym stanowisku, bardzo dobra znasjomosc rynku samochodowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Świlcza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świlcza
Numer budynku pracodawcy: 147H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 09.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Ustalenie i analiza potrzeb klienta,oferta świadczonych usług,doradztwo-które wybrać w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium RP
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa klientów w Alior Banku, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż i obsługa produktów bankowych
iDoradcy Finansowi Radosław Bartkowski - 2016-01-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż olejów i smarów przemysłowych do klientów B2B. Przedstawiciel Handlowy będzie miał za zadanie rozwijanie sprzedaży w podległym mu regionie, stały monitoring rynku i rozpoznawanie jego możliwości, aktywne budowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami Biznesowymi oraz analizowanie ich potrzeb w obszarze zastosowania środków smarnych, a także prowadzenie negocjacji handlowych. Mile widziana znajomość tematyki zagadnień technicznych z branży transportowej i/lub przemysłowej.
Hand sp. z o.o. sp. k. - 2016-06-17 - Sulechów (lubuskie)
Obsługa klienta, weryfikacja dokumentów osobistych i dochodowych, podpisywanie umów kredytowych.
Centrum Usług Finansowych KREDYT EXPERT - 2016-08-25 - Częstochowa (śląskie)
- profesjonalna obsługa klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta - realizacja indywidualnych planów sprzedażowych - przyjmowanie dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży - dbanie o porządek na sali sprzedażowej i magazynie
Euro-net Sp.z.o.o - 2017-06-20 - Września (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów i usług finansowych, doradztwo finansowe, telemarketing, obsługa klienta
Stefczyk Finanse Towarzystwo Zarządające SKOK Sp. Z.o.o. S.K.A - 2017-08-09 - Zakopane (małopolskie)
Wprowadzanie wniosków kredytowych do systemu, obsługa telefoniczna klientów
Complex Finance Agnieszka Chechelska - 2018-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedaż usług cyfrowego polsatu i plus GSM, obsługa reklamacji sprzętu. Praca w godz. 9.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie prac z zakesu obsługi biurowej(sporzadzanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie informacji interesantom)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Stara Kornica (mazowieckie)
produkcja altanek, mebli ogrodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Skarbka Dolna (świętokrzyskie)
- Analiza sytuacji i potrzeb finansowych. Przygotowanie porady finansowej. Przygotowanie krótko i długo okresowego planu finansowego. Diagnoza wiedzy i doświadczenia klienta w zakresie planowania finansów osobistych.- Uzasadnienie znajomość języków obcych: Biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego jest wymagana do stałej współpracy z firmami o kapitale koreańskim działającymi na terenie woj. śląskiego oraz do pozyskiwanie nowych firm o takim kapitale.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 19.09.2016 r. do 30-05-2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 lub inaczej. Praca w zadaniowym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagany dyplom ukończenia studiów wyższych / szkoleń zawodowych. Wymagana znajomość analizy i matematyki finansowej. Wymagana biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
sporządzanie posiłków ,obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw;pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych;zabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; ocena surowców, półproduktów i wyrobów gotowych i właściwe gospodarowanie nimi;obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna);gastronomiczny rozbiór mięsa różnych zwierząt;wykonywanie różnymi technikami i metodami - zgodnie z normami surowcowymi - różnych asortymentów potraw z warzyw, owoców i grzybów, mleka i przetworów, jaj, mięsa zwierząt rzeźnych i przetworów mięsnych, dziczyzny, drobiu, ryb oraz potraw z podrobów, potraw półmięsnych i jarskich, wyrobów garmażeryjnych;posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów oraz bieżąca konserwacja tych urządzeń;wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wyrobów kulinarnych;sporządzanie potraw kuchni regionalnych, kuchni polskiej i innych narodów oraz podstawowych potraw dla różnych diet;przygotowywanie potraw, napojów i deserów na przyjęcia okolicznościowe;utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego), a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy;przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego;stosowanie zasad działań marketingowych w działalności gastronomicznej
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Racławice (małopolskie)
obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna), świadczenie profesjonalnej pomocy w zakresie oferowanych usług
kontakt przez OHP - 2016-08-16 - Krosno (podkarpackie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-05 - Gniezno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pomoc w przygotowywaniu dań kuchni wietnamskiej pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni, składanie zamówień na produkty u wietnamskich dostawców, obsługa klientów w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych; zapoznanie się i praca na systemach firmy; praca na kalkulatorach finansowych; ofertowanie; umowy w zakresie finansowania przedsiębiorstw
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Sopot (pomorskie)
obróbka maszynowa
DREWMAT -JANUSZ KOSTRZEWA - 2017-04-07 - Przybyłów (wielkopolskie)
Obsługa klientów indywidualnych w placówce bankowej Alior Banku tj. obsługa kasowa, obsługa kredytowa, odpowiedzialność za sprzedaż produktów i usług bankowych w oddziale Alior Banku, realizacja zadań przy zachowaniu procedur bankowych oraz wysokich standardów jakości pracy, aktywne pozyskiwanie klientów.
Alior Bank I.P. Cieśla s.c. - 2016-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym w zakresie sprzedażyr olet, żaluzji. Dbałośc o porządek w miejscu pracy. Praca w godz. 10.00 - 18.00
OSIEJUK ROLETY Bartosz Osiejuk - 2016-09-01 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami.
"WAWER FINANSE" Anna Wawer - 2017-10-26 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, transport i logistyka), umiejętności: łatwość nawiazywania kontaktów, znajomość branży (chemia przemysłowa/spożywcza- rynki Europy Wschodniej), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w branży handlowej, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków:pozyskiwanie nowych dostawców, odbiorcow, kontrahentów z rynku Europy Wschodniej, sprzedaż, zakup towarów,negocjacje cen surowców .
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki sklepowe
ŻONKIL Spółka zo.o. - 2016-05-27 - Żary (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-11 - Grajewo (podlaskie)
Wykształcenie: min.średnie, pół roku doświadczenia; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: tworzenie relacji z klientami firmy, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych w języku angielskim, tworzenie i negocjowanie warunków współpracy, codzienna współpraca z zespołem sprzedażowym; jedna zmiana: miejsce pracy: Gliwice
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA, WYBIERANIE WARIANTÓW PRODUKTÓW ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERTY DLA KLIENTA, WYSTAWIANIE FAKTUR, PRZYJMOWANIE I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ITP.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa klienta indywidualnego i hurtowego; obsługa programu CAD PROJEKT, ROZKRÓJ PŁYT; sprzedaż art. meblarskich typu: płyty, blaty, akcesoria meblarskie; koordynacja personelu sprzedającego;
P.H.U."TEAK" ZBIGNIEW ANIŚKIEWICZ - 2017-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- realizowanie planów sprzedażowych,obsługa Klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU,- utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem,- budowanie portfela Klientów,Kontakt : CV na adres: bsmoszynska (at) agentpzu.pl
Agent Ubezpieczeniowy Beata Smoszyńska - 2015-12-10 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, UTRZYMYWANIE STAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM, OBSŁUGA KASOWA KLIENTÓW, OSIĄGANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, PREZENTOWANIE OFERTY ORAZ DOBÓR ODPOWIEDNIEGO PRODUKTU DO POTRZEB KLIENTA, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI POŻYCZKOWEJ, INNE ZADANIA ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO
COMPASS MONEY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-02 - Legnica (dolnośląskie)