DORADCA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW Świlcza oferta pracy AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DORADCA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie nowych Klientów- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Świlcza (podkarpackie)
Pracodawca: AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych Klientów- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świlcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świlcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od idealnego Kandydata oczekujemy:- zainteresowania branżą motoryzacyjną- doświadczenia na podobnym stanowisku- zorientowania na Klienta, koncentracji na obsłudze Klienta- zdolności pozyskiwania zaufania Klientów i kolegów z działów technicznych- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i wysokiego zaangażowania- świetnej obsługi doradczej, aktywnej sprzedaży usług- zdolności organizatorskich, umiejętności samodzielnej pracy- umiejętności zarządzania czasem, dbałości o sprawne funkcjonowanie zaplecza logistycznego, wysokiej kultury osobistej, profesjonalizmu-mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy składać do końca dnia 28.02.2017 r. wyłącznie osobiście w siedzibie spółki: Auto Premium Rzeszów Sp. z o.o.Świlcza 147 H36-072 ŚwilczaProsimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Świlcza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świlcza
Numer budynku pracodawcy: 147H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91501e53f49c1c6f1827128a91c912cf
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w sklepie RTV i AGD
AVANS Sp. z o.o. Zabrze - 2017-02-10 - Skoczów (śląskie)
w/g potrzeb
Utech Technics Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa telefoniczna, sprzedaż produktów z zakresu ochrony danych osobowych.Praca w Bielsku-Białej na 1/2 etatu w godz. 9-13.00.
- 2018-02-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Budowanie trwałych i długofalowych relacji sprzedażowych z klientami. Sprzedaż produktów i usług firmy. Monitorowanie stanu kasy w oddziale. Bieżąca administracja biurem. Raportowanie wyników pracy do przełożonego. Promocja produktów poprzez marketing lokalny.
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Gostynin (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Rogoźno (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej, sprzedaż produktów Banku, kompletowanie dokumentacji klientów, sporządzanie wniosków i umów kredytowych.Wyskość wynagrodzenia 3000 zł/brutto + prowizja. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail.
Salemax Maciej Makowski - 2017-03-01 - Płońsk (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-18 - Kępno (wielkopolskie)
Wykonywanie połączeń do klientów i doradzanie im w zakresie produktów bankowych
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracownik kuchni (staż)
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów pod kątem produktów bankowych i poza pankowych, kredyty, pożyczki, leasingi
PHU Gabi Krzysztof Żemło - 2016-02-19 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Świebodzice (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw, kompleksowa obsługa w zakresie produktów kredytowych, sprzedaż produktów bankowych, analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, stałe i systematyczne budowanie długofalowych relacji z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
PROTEGO Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Katowice (śląskie)
nakrywanie i podawanie do stołu zamówionych posiłków oraz obsługa gości w restauracji
Usługi Gastronomiczne Adam Mićko - 2016-08-09 - Tanowo (zachodniopomorskie)
-sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku-realizacja indywidualnych planów sprzedaży-prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)
Katarzyna Minta Usługi Finansowe - 2016-03-02 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w Alior Banku w Łapach : - doradztwo w zakresie produktów bankowych,-sprzedaż podstawowych produktów ( konta, karty, kredyty, lokaty),-obsługa kasowa,-pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z klientami,-bieżąca obsługa klientów banku
"A & S" Andrzej Sieklucki - 2018-02-16 - Łapy (podlaskie)
DOBÓR NARZĘDZI SKRAWAJĄCYCH, DORADZTWO TECHNICZNE.
BFT BURZONI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie:- nawiązywanie kontaktów handlowych w branży turystycznej krajów Wspólnoty Wschodnioafrykańskiej, - prowadzenie doradztwa w procesie wdrożenia firmowego portalu turystycznego, tj.: doradztwo w zakresie udoskonalenia oferty portalu oraz analizę tłumaczeń i tekstów portalu, - zbieranie informacji zwrotnej od klientów oraz obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i zapytań o pomoc.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, realizacja planów sprzedażowych, pozyskanie nowych klientów, zapewnienie efetywnejsprzedaży oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
kontrolowanie poprawności w funkcjonowaniu instalacji wewnątrz zakładowych oraz maszyn i urządzeń podlegających Urzędowi Dozoru Technicznego
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Tychy (śląskie)
- realizacja celów sprzedażowych- profesjonalnej obsługi stałych klientów -aktywnego pozyskiwanie nowych klientów- obsługa punktu kasowego
MERITUMKREDYT Sp. z o.o., Agencje Bankowe meritumkredyt24.pl - 2016-05-02 - Głubczyce (opolskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta w dziale RTV i AGD
NEONET S.A. - 2017-02-10 - Lubin (dolnośląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW OFEROWANYCH PRZEZ SKOK, PRZEPROWADZANIE AKCJI MARKETINGOWYCH
RZESZOWSKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. BPA J.S. PELCZARA - 2018-04-03 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa maszyn w ruchu; praca w godz. 6-22
TESCO POLSKA Sp. z.o.o - 2017-05-10 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa
OBSIDO MARZENA GIEROSZYŃSKA - 2018-09-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie busa do 3,5t, sporządzanie dokumentacji transportowej- CMR, zabezpieczenie transportu
Margos Iwona Gostomska - 2018-08-07 - Koczała (pomorskie)