DORADCA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW Świlcza oferta pracy AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: DORADCA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie nowych Klientów- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: Świlcza (podkarpackie)
Pracodawca: AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych Klientów- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: min. 3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świlcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świlcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od idealnego Kandydata oczekujemy:- zainteresowania branżą motoryzacyjną- doświadczenia na podobnym stanowisku- zorientowania na Klienta, koncentracji na obsłudze Klienta- zdolności pozyskiwania zaufania Klientów i kolegów z działów technicznych- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i wysokiego zaangażowania- świetnej obsługi doradczej, aktywnej sprzedaży usług- zdolności organizatorskich, umiejętności samodzielnej pracy- umiejętności zarządzania czasem, dbałości o sprawne funkcjonowanie zaplecza logistycznego, wysokiej kultury osobistej, profesjonalizmu-mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy składać do końca dnia 28.02.2017 r. wyłącznie osobiście w siedzibie spółki: Auto Premium Rzeszów Sp. z o.o.Świlcza 147 H36-072 ŚwilczaProsimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Świlcza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świlcza
Numer budynku pracodawcy: 147H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 22.09.2017
Oferta pracy ważna do: 09.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych
Katarzyna Klimczuk - placówka partnerska Fines - 2018-01-05 - Pelplin (pomorskie)
dbanie o porządek na salonie i witrynie, obsługa klienta, nauka o brafitingu
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Suwałki (podlaskie)
Umawianie klientów do serwisu, przyjmowanie i wydawanie pojazdów, kosztorowanie usług, fakturowanie usług, kontakt ponaprawczy z klientami. Praca na dwie zmiany: 8-16/10-18
J&R AUTO-SALON SP. Z O. O. - 2018-04-04 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produktów i usług skierowanych do klienta indywidualnego, aktywne pozyskiwanie nowych klientów banku, telefonowanie, realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Praca 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17/10-18.
ECF Agnieszka Grzymała - 2016-10-04 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż usług finansowych.Praca na terenie powiatu płockiego w godz. 09.00-17.00.
Profi Credit Polska S.A. - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)
Obsługa bieżąca klienta, przedstawianie oferty bankowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, rozkładanie towaru
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Bochnia (małopolskie)
prace magazynowe,przyjmowanie i wydawanie towaru,obsługa klienta,przewóz towaru do klienta.
"ELDO" E. Lenart - H. Kania Spółka jawna - 2017-05-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Bezpośrednia obsługa klienta i sprzedaż asortymentu zgodnie z przyjętymi standardami. Profesjonalna obsługa płatności, realizacja założonych celów sprzedażowych i doradztwo w zakresie oferowanych produktów.
MEBLE-BLACK RED WHITE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Zamość (lubelskie)
obsługa klienta w placówce bankowej
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radzionków (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, towarowanie, praca z klientem, przyjmowanie dostaw
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-11 - Opole Lubelskie (lubelskie)
jw.
Universal Express Relocations Sp. z o. o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż produktów bankowych zgodny ze standardami, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych , prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Brak danych
OPTILUX AGNIESZKA STAWOWY - 2016-09-22 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA-DORADZANIE NA HALI SKLEPU
kontakt przez OHP - 2016-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywna sprzedaż oraz efektywne pozyskiwanie Klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych, realizacja planu sprzedażowego, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2015-12-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa KlientaZawieranie umów o pożyczkę
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2018-09-18 - Namysłów (opolskie)
obsługa klientów komisu i totalizatora sportowego oraz obsługa systemu totalizatora sportowego
kontakt przez PUP - 2016-09-10 - Gdańsk (pomorskie)
Terminowa ewidencja księgowa zapisów zdarzeń dotyczących nalezności i zobowiązań spornych oraz prowadzenie rejestru należności i zobowiązańspornychEwidencja i dekretacja dokumentów finansowychUzgadnianie kosztów w ramach zamknięcia miesiącaUmowa na okres próbny z możliwościa przedłużenia
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Banku- Kompleksowa obsługa klientów- Aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych- Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-04-19 - Kluczbork (opolskie)
Profesjonalna obsługa Klienta, doradztwo w doborze towaru, dbanie o kompletność towaru i oferty, porządek w dziale.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Rumia (pomorskie)
obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego (mail, telefon, chat); wymagane języki (angielski, rosyjski, ukraiński) wymagane są ze względu na obsługę rosyjsko- i ukrańskojęzycznych rynków, dodatkowo j. angielski ze względu na komunikację wewnątrz firmy.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
serwowanie napoi alkoholowych i bezalkoholowych, sporządzanie i serwowanie przekąsek, obsługa kasy fiskalnej i sprzętu AGD
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa odsługa klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych.
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-10 - Oława (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z PAKOWANIEM OBUWIA. STPR/17/1050
POLLUX ACCOUNTANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-17 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż produktów bankowych,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Chrzanów (małopolskie)
Fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa Klienta wg standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych.Pracodawca oferuje:- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;- bardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym łącznie nawet do 800 zł brutto (średnie wynagrodzenie 4300 zł brutto);- ubezpieczenie;- możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport;- specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe;- pomoc i opiekę fundacji "Włącz się".
"TERG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-05 - Racibórz (śląskie)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami,- zbieranie informacji o klientach i ich potrzebach,- tworzenie rozwiązań technicznych dostosowanych do potrzeb klienta,- negocjowanie warunków współpracy z klientem.Pracodawca oferuje:- atrakcyjny system wynagrodzeń,- stałe zatrudnienie,- narzędzia pracy (samochód, telefon, urządzenia biurowe),- pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole.Praca w oddziale firmy w Stalowej Woli, region obsługiwany: podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie.
"MARANI" Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Stalowa Wola (podkarpackie)
sprzedawca 1/2 etatu
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Choszczno (zachodniopomorskie)