DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA Lublin oferta pracy TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: -Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący)-Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy-Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacjiPraca kierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zana 39, 20-601 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący)-Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy-Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacjiPraca kierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
system wynagrodzenia: czasowy ze stawką godzinową + premia zależna od efektywności
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2017
Data zakończenia pracy: 16.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMPETENCJE SPOŁECZNE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca oferuje: płatne, kompleksowe szkolenia przygotowujące oraz szkolenia rozwojowe.Możliwość dostosowania grafiku do indywidualnych potrzeb.Świetną atmosferę.Możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.Stabilną umowę o świadczenie usługMożliwość przejścia z umowy zlecenia na umowę o pracę. Gwarantowaną stawkę godzinową 13 PLN + nielimitowaną kwotę zależną od efektywności.
Nazwa pracodawcy:
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WOLSKA 11, 20-411 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: WOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2017
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP Puck. Asystowanie przy kompleksowej obsłudze klienta indywidualnego, gromadzenia i porządkowanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania transakcji, praca z dokumentami charakterystycznymi dla banków, czynne posługiwanie się techniką komputerową, posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi, ustalenie zestawu wymaganych dokumentów w zakresie produktów bankowych, weryfikacja złożonych dokumentów bankowych, przebieg procesu kredytowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Władysławowo (pomorskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Leszno (wielkopolskie)
Doradca ds. kredytów
CARREFOUR POLSKA SP.Z O.O. - 2016-06-23 - Poznań (wielkopolskie)
- kompleksowa obsługa klientów w oddziale- monitoring spłacalności- wpłaty/wypłaty gotówki klientom- sprzedaż produktów/usług oferowanych przez Spółkę
Capital Service S.A. - 2016-01-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Masz w sobie duże zaangażowanie oraz nastawienie na cel, charakteryzuje Cię entuzjazm i pozytywne myślenie, masz łatwość nawiązywania kontaktów telefonicznych i osobistych z dużym zaangażowaniem, jesteś handlowcem dla którego żywiołem jest praca, kontakt, rozmowa z drugim człowiekiem, chcesz pracować w mediach i poznawać bardzo ciekawych ludzi.Prześlij do nas swoje CV i list motywacyjny.Oferujemy:- wynagrodzenie w systemie prowizyjnym- pracę w miłej atmosferze w młodym zespole- pełną elastyczność czasu pracy- możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej- możliwość stałej współpracy- pracę na umowę o ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy- tablet- samochód służbowy po okresie próbnym
PIEG Gerard Piekart - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
- Obsługa klienta, sprzedaż towarów, służenie radą i pomocą klientom sklepu, eksponowanie, dokładanie towaru, przygotowanie zamówień klientowskich, poznanie asortymentu na dziale, dbanie o porządek w miejscu pracy, inne prace na dziale.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 5:15-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt osobisty (ul. Alpejska 4, 40-500 Katowice) tylko w piątki w godzinach 09:00-12:00 lub e-mail: aogon (at) leroymerlin.pl
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, doradzanie w sprawach kredytowych
PROFI CREDIT Polska SA - 2017-05-31 - Starachowice (świętokrzyskie)
Kucharz, prowadzenie kuchni.
LABDAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-26 - Miszewko (pomorskie)
Obsługa klienta, oferowanie sprzedaż usług bankowych , praca w godz.9-17, dodatkowo do wynagrodenia premia kwartalna
Powszechna Kasa Oszczędnosci Bank Polski SA - 2017-07-04 - Opole (opolskie)
wykształcenie minimum średnie, pośrednictwo przy zawieraniu umów
POLSKI INSTYTUT FINANSOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-23 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
jw.
PIOTR NIEWIADOMSKI - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-22 - Pyskowice (śląskie)
doradztwo klientom w wyborze produktów AGD/RTV/IT
TERG S.A. - 2017-09-01 - Świdnica (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-05 - Radlin (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:aktywne i efektywne pozyskiwanie Klientów Indywidualnych,analizę potrzeb Klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów bankowych,budowanie długofalowej współpracy i dobrych relacji z Klientami.
GETIN NOBLE BANK S.A. PLACÓWKA PARTNERSKA - 2017-08-16 - Krapkowice (opolskie)
obsługa klienta bankowego, kontakt telefoniczny z klientem, wprowadzanie danych do systemów bankowychmiejsce pracy: PelplinKontakt e-mail: barkaminska (at) gmail.com
Katarzyna Klimczuk - placówka partnerka Alior Bank - 2016-10-19 - Pelplin (pomorskie)
Spzredaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów banku, realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardamibanku, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku na lokalnym rynku, dbanie o wysoką jakość sprzedaży o obsługę klienta w oddziale banku.
"Finansis" - Ewa Spychała - 2016-06-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
obsługa klienta z obsługą kasową
PKO Bank Polski Oddział I w Słubicach - 2017-06-14 - Słubice (lubuskie)
Obsługa klientów na stanowisku warzywa i sucha żywność oraz obsługa kasy fiskalnej
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
• udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji ,podjęcie zatrudnienia,• opracowanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego,• gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach (stanowiskach pracy), drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych oraz potrzebach rynku pracy,
kontakt przez OHP - 2017-05-29 - Puck (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta w placówce:- informowanie o podstawowych produktach i promocjach,- edukowanie z obsługi bankomatu i wpłatomatu,- profesjonalne doradztwo i sprzedaż pełnej gamy produktów bankowych,- inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami,- dbanie o pozytywny wizerunek banku. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub mailowy, e-mail: jkochmanska (at) credit-agricole.pl
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-14 - Kartuzy (pomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych w placówce bankowej Nest Bank tj. obsługa kasowa, obsługa kredytowa, odpowiedzialność za sprzedaż produktów i usług bankowych w oddziale Nest Banku, realizacja zadań przy zachowaniu procedur bankowych oraz wysokich standardów jakości pracy, aktywne pozyskiwanie klientów
P.H.U. Michał Turbak - 2018-05-09 - Złotoryja (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów banku zgodnie z obowiązującymi procedurami, aktywna sprzedaż produktów finansowych
Santander Consumer Bank S.A. - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-10-03 - Hrubieszów (lubelskie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów kancelarii, docieranie do osób poszkodowanych, ofiar wypadków komunikacyjnych, w pracy, poślizgnięć, potknięć, w rolnictwie, błędów lekarskich, a także do osób które utraciły kogoś bliskiego w wyniku wypadku, kontakt z klientami kancelarii, podpisywanie umów z klientami i kompletowanie dokumentów. Odszkodowanie i niejednokrotnie dożywotnia renta należy się poszkodowanym w wypadkach: komunikacyjnym, w pracy, na ulicy, w miejscu użyteczności publicznej. Odszkodowanie z powodu szkody komunikacyjnej/majątkowej, z tytułu utraty sytuacji finansowej spowodowane niezdolnością do pracy lub koniecznością jej zmiany, z tytułu błędu medycznego, zgonu bliskiego należy się każdemu poszkodowanemu lub rodzinie ofiary. Praca na umowę zlecenie na terenie Sosnowca i miast ościennych
"PRO JURIS" Kancelaria Odwoławcza Artur Porucznik - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie analizy produktów żywnościowych i nieżywnościowych.
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-19 - Helenów (mazowieckie)
korespondencja i prowadzenie rozmów w obcych językach
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa i pozyskiwanie osób w sprawach odszkodowawczych.
ARBITER S.A. - 2015-11-16 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa klientów - dział budowlany
AZURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Malbork (pomorskie)