DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M Warszawa oferta pracy MARY KAY COSMETICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MARY KAY COSMETICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żaryna 2B, 02-593 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Opieka medyczna, bony żywieniowe, karta Multisport, rabat na produkty firmowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Doradca klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe. Znajomość MS Office (Word, Excel). Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy. Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. Dyspozycyjność (praca zmianowa, zakres godzin: 9.00-20.00 /elastyczny grafik pracy). Umiejętność budowania relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bardzo dobra organizacja pracy. Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Ogólny zakres obowiązków: budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną posprzedażową obsługę klientów. Telefoniczne, mailowe i osobiste wsparcie klientów, w tym: udzielanie informacji o ofercie produktowej, promocjach i programach; przyjmowanie zamówień, wyjaśnianie kwestii umów i płatności; aktualizacja baz danych. Zarządzanie procesem reklamacji i wymiany produktów. Przygotowywanie cyklicznych raportów. Osobista obsługa klientów w salonie firmowym (Beauty Center), w tym: sprzedaż; obsługa drukarki fiskalnej oraz programu Symfonia; sporządzanie raportów sprzedaży.Zgłoszenia: CV na adres: edyta.wegielska (at) mkcorp.com (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
MARY KAY COSMETICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Żaryna 2B, 02-593 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Żaryna
Numer budynku pracodawcy: 2B
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie kontaktów naukowych, współpraca z pozarządowymi organizacjami, organizowanie konferencji, wiedza z zakresu kultury indyjskiej.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
Doradca klienta w markecie budowlanym
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Mielec (podkarpackie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Praca w biurze kredytowym: sorzedaż kredytów gotówkowych i pożyczek pozabankowych.
PROJFER Anna Paździor - 2016-03-02 - Bełżyce (lubelskie)
sprzedaż kredytów, obsługa kasowa
Pośrednictwo Finansowe Rafał Majewski Bydgoszcz - 2018-06-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami, obsługa programu AUTOSTACJA, pozyskiwanie klietów w drodze telemarketingu, bieżące prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe np. matematyka, statystyka oraz studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, finansów, podatku, podatku VAT; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-09-17 - Knurów (śląskie)
Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Racibórz (śląskie)
doradztwo zawodowe dla klientów PUP.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie dociepleń budynków.
FIRMA USŁUGOWA"CIS-BUD" BOŻENA I ZBIGNIEW CISEK W RAKSZAWIE - 2017-02-17 - Rakszawa (podkarpackie)
- obsługa telefoniczna klienta,- przygotowywanie ofert, raportów,- wycena usług telekomunikacyjnych,- praca biurowa.
EPSYLON Mariusz Kopijka - 2017-05-08 - Krzeszowice (małopolskie)
Doradztwo i obsługa klientaZarządzanie obiegiem dokumentówRozpatrywanie reklamacjiWspółpraca z przedsiębiorcamiBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
FUNDACJA ALPHA INSTITUTE - 2016-08-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera i programów komputerowych, umiejętnosć współpracy z innymi, komunikatywność, terminowość, samodzielność.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Rybnik (śląskie)
podejmowanie interwencji w momencie zgłoszenia zagrożenia, podjazdy kontrolne pod obiekty chronione w celu sprawdzenia stanu prawidłowego zabezpieczenia - Praca będzie wykonywana na terenie Bielska-Białej, Czechowic-Dziedzic i Pszczyny
Solid Group sp. z o.o sp.k. - 2016-03-23 - Pszczyna (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-09 - Myślenice (małopolskie)
- Sprzątanie salonu samochodowego w Katowicach Dąbrówce Małej.- Wynagrodzenie: 13,00 zł/brutto. Zlecenie na czas nieokreślony.- Zlecenie 15:00-20:00 + soboty. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (506-118-155) w godz.: 10:00-15:00.
"SECURITY GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / Zakład Pracy Chronionej - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
praca w placówce bankowej
AGENCJA USŁUGOWA "FORTUNA" - 2017-12-13 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA, POZYSKIWANIE KLIENTÓW; TWORZENIE OFERT, KALKULACJI UBEZPIECZONYCH; SPRZEDAŻ POLIS 30 TOWARZYSTW UBEZPIECZONYCH; TWORZENIE RAPORTÓW
CUK Ubezpieczenia Agnieszka Kołodziejczyk - 2017-03-07 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż produktów finansowych, pozyskiwanie i obsługa klienta.
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2015-12-03 - Wieliczka (małopolskie)
Sprzedaż usług i produktów Orange Polska, prowadzenie rozmów handlowych z klientami.
MAGDALENA CHACHAJ MAGIKOM - 2017-02-17 - Zamość (lubelskie)
Zarządzanie , koordynacja
Ultraeuropa Sp z o.o. - 2018-11-28 - Żywiec (śląskie)
montaż obuwia maszynowo
Kasprzak Krzysztof FPH SILWANO - 2016-02-16 - Stanisław Dolny (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU - 2018-03-21 - Pleszew (wielkopolskie)
samodzielna praca w terenie, budowanie bazy danych, pozyskiwanie nowych klientów, oferowanie produktów
AGRO CENTRUM M. Maćkowiak, D.Holka Sp.j. - 2016-11-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresie obsługiwanegorynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert, kompleksowaobsługa handlowa klientów, cyklicznie raportowanie wyników, dążenie doosiągania wyznaczonych celów, praca w godz. 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-01-25 - Opole (opolskie)
Obsługa stałych klientów banku, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo w zakresie oferowanych produktów
SEMPER Marta Żmudzińska - 2016-01-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)