DORADCA DS. EMERYTALNYCH K/M Warszawa oferta pracy ZUS II Oddział w Warszawie
Stanowisko: DORADCA DS. EMERYTALNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udzielanie informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZUS II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udzielanie informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. EMERYTALNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA FORMALNE NIEZBĘDNE - wykształcenie średnie, minimum 1 rok stażu pracy. ZAKRES OBOWIĄZKÓW - zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udzielanie informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę. WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW - 30.07.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: - proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - złożonych dokumentów nie zwracamy - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERENETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy: ZUS II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY- CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej), kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?375178882398a96c863ab51ed7f8c5ab
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Makro Cash and Carry Poland S.A. - 2017-02-21 - Kielce (świętokrzyskie)
zbijanie starej glazury i terakoty, układanie nowej glazury i terakoty wg. określonych wzorów. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku 4 godziny dziennie
KGBUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Sękocin Stary (mazowieckie)
-Umiejętność oceny prac do wykonania przez serwis w związku ze zgłoszeniem się klienta na przegląd gwarancyjny lub naprawy.-Wystawianie f-ry za wykonane usługi, monitorowanie terminów dla klientów dot. przeglądów gwarancyjnych, badań technicznych itp.Firma działa w branży transportowej i motoryzacyjnej.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7-15, 10-18
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Etrans" Sp. z o.o - 2018-04-30 - Łaziska Górne (śląskie)
kierowca samochodu ciężarowego
WJK - INVEST Janusz Króliczek - 2017-07-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rozmowy z kontrahentami niemieckimi, przygotowywanie ofert dla klienta w j. niemieckim; okres próbny do 3 miesięcy, później czas określony; godziny pracy: 8.00- 16.00
ALFA MAŁECKI ŚMIECHURA SP.J - 2017-06-07 - Charnowo (pomorskie)
Obsługa klientów
eliasz.net Norbert Eliasz - 2018-06-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Staż dla 0osoby do 29 r.ż. zarejestr. w PUP w Kolbuszowej posiad. II profil pomocy i spełn. kryteria projektowe. Godziny odbywania stażu 8:00 do 16:00.Miejsce odbywania stażu Rzeszów, ul. Hanasiewicza 10. 1.Przeszkolenie w zakresie BHP i PPOŻ.2.Zapoznanie z panującymi w firmie zasadami związanymi z ochrona środowiska.3.Zapoznanie z Programem Stażu oraz omówienie Programu Stażu w tym zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego oraz opisu zadań zawodowych.4.Asystowanie handlowcom podczas spotkań biznesowych i sporządzanie notatek ze spotkań.5.Umawianie rozmów dla handlowców.6.Obsługa CRM/ Google Calendar.7.Współpraca z działem handlowym oraz działem administracji.8.Umawianie spotkań biznesowych.9.Telefoniczne wypełnianie briefów z klientem.10.Sprzedaż przez telefon.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta bezpośredniego, dbanie o stanowisko pracy
LE-GUM MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-28 - Skwierzyna (lubuskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów do ZUS, komorników, Urzędu Sakrbowego, rozliczanie kilentów
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Skierniewice (łódzkie)
obsługa klientów oraz sprzedaż produktów bankowych wedle standardów obowiązujących w całym banku, realizacja indywidualnych i zespołowych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klienta (telemarketing oraz działania zewnętrzne)
Pośrednictwo Finansowe Urszula Bochenek - 2017-06-19 - Pszczyna (śląskie)
wykonywanie czynności biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
- Aktywne monitorowanie rynku w celu wyszukiwania nowych możliwości inwestycyjnych na podległym regionie. Wspieranie oraz stały kontakt z wykonawcami, projektantami, inwestorami. Nadzór nad inwestycjami planowanymi oraz będącymi w toku. Sporządzanie ofert handlowych,. Dbanie, budowanie oraz poszerzanie platformy Klientów inwestycyjnych. Przygotowywanie specyfikacji zastosowania materiałów. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane na kierunku wentylacja/klimatyzacja. Znajomość branży budowlanej/ instalacyjnej i doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów. Znajomość rynku inwestorów, deweloperów, architektów i projektantów. Wysoko rozwinięte umiejętności handlowe. Rozwinięte umiejętności negocjacyjne. Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów HVAC. Gotowość do częstych podróży służbowych oraz pracy w terenie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
zarządzanie finansowe spółki, wsparcie prezesa, kontrola rozliczeń z kooperantami na Ukrainie, kontrola należności, gotowość do wyjazów służbowych na Ukrainę/Rosję
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Skarszewy (pomorskie)
- umawianie klientów serwisów,- sporządzanie raportów i sprawozdań.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-16 - Rokocin (pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Głogów (dolnośląskie)
• bezpośrednia obsługa Klientów.• aktywna sprzedaż produktów finansowych.• przygotowywanie dokumentów windykacyjnych.• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.• realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.• budowanie trwałych relacji z Klientem.
PLUS GOTÓWKA SPÓLKA AKCYJNA - 2018-07-17 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań; praca w terenie: obszar powiatu pabianickiego
ARBITER S.A. - 2015-11-26 - Pabianice (łódzkie)
według harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
Pomoc operatorowi w obsłudze linii produkcyjnej, Zdejmowanie rolek z gotowym produktem z nawijaków, ustawianie wyrobu gotowego na palecie, pakowanie, etykietowanie, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
Marflex - M.J. Maillis Poland Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Karczew (mazowieckie)
praca w placówce bankowej
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami w firmie,- wpisywanie zleceń do książek serwisowych i gwarancyjnych,- wystawianie faktur,- dbanie o należyty wizerunek.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu JJM POLSKA, raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne, dodawanie wpłat do systemu JJM POLSKA, koordynacja etapu polubowego w tym kontakt z dłużnikiem, współpraca z działem prawnym
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Sosnowiec (śląskie)
- Sprzedaż detaliczna artykułów spożywczych. Obsługa kasy fiskalnej. Utrzymanie czystości swojego miejsca pracy. Obsługa maszyn i noży do krojenia serów.- Wynagrodzenie: 14,70 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie w godzinach: 10:00-18:00 + soboty w godzinach: 10:00-14:00 do uzgodnienie z pracodawcą. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziana Książeczka sanepidowska Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, pracowitość, sumienność. Podstawowa znajomość j. angielskiego. Zainteresowanie tematyka kulinarną. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 536-987-424 ) w godzinach 10:00-18:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kościuszki 10, 40-049 Katowice) lub proszę przesłać CV na e-mail: rekrutacja (at) rzeczyproste.pl
RZECZY PROSTE WERONIKA SERAFIN - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
Realizacja badań okien w laboratorium i u klienta. Załadunek i rozładunek wyposażenia pomiarowego,Instalacja wyposażenia pomiarowego ,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń pomiarowych, kontrola pracy poszczególnych elementów wyposażenia pomiarowego, wykonywanie sprawdzeń okresowych,
Mobilne Laboratorium Techniki Budowlanej sp. z o.o. - 2019-06-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Praca na stanowisku doradcy klienta - telefoniczna obsługa klienta.
PLUS-KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA GRAŻYNA KRÓL-ŚWIERCZYŃSKA - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa obecnych Klientów w ich domach w zakresie udzielonych pożyczek- Wyszukiwanie nowych Klientów przy wsparciu marketingowym i Kierownika
Tempo Finanse Sp. z o.o. - 2015-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów detalicznych z oferty Banku; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; Doradztwo w zakresie bankowości detalicznejoraz badanie potrzeb klientów; Realizowanie założonychplanów sprzedażowych.
Miedziowe Centrum Finansowe Monika Miękina-Szlendak - 2016-06-15 - Legnica (dolnośląskie)
Pozyskanie klientów, obsługa obecnych klientów, sprzedaż produktów spółki
PROVIDENT POLSKA S.A. w Warszawie - 2019-02-12 - Czyżew (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)