CHEMIK- TECHNOLOG Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: CHEMIK- TECHNOLOG

Wynagrodzenie: od 4 800 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie, wdrażanie receptur kosmetyków

Data publikacji: 2020-07-16

Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

Pracodawca: SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KOSTRZYŃSKA 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: opracowywanie, wdrażanie receptur kosmetyków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Godziny pracy 7-15

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: CHEMIK- TECHNOLOG

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0861

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: chemik - technologia chemiczna

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, brak, kierunek: chemiczne, kosmetyczne lub pokrewne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: chemiczne, kosmetyczne lub pokrewne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

danePracodawcy_nip: 5993172742

danePracodawcy_regon: 08124563200000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : telefoniczne umówienie spotkania

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0861

Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935140

Ulica pracodawcy: Kostrzyńska

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|211302

Zawód wykonywany przez pracownika: chemik - technologia chemiczna

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 16.07.2020

Oferta pracy ważna do: 15.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a6b711cc8d7a09a683ecc5b08e87ad7

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 750 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Żydowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH CERTUS - 1 800 - 2 500 PLN

-całościowe prowadzenie obsługi kadrowej pracowników-prowadzenie teczek osobowych-rozliczanie dni pracy-wspoółpraca z kierownikami działów-przygotowywanie raportow m.in do GUS-monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, podatkowego, ubezpieczen
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń firmy. Praca w godzinach 8:00 - 16:00
LOCKPOL sp. z o.o. - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jarosław (podkarpackie)

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW PRZEMYSŁOWYCH, BUDOWLANYCH
ŚLUSARSTWO PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI WŁADYSŁAW RADZIK - 2018-10-19 - Czarna (podkarpackie)

HYDRAULIK - od 1 850 PLN

montaż i remont instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ostrołęka (mazowieckie)

STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 262,5 PLN

Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie 1 maj 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Uprawnienia z zakresu ppoż; 8) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 9) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.10) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-04-12 - Racibórz (śląskie)

SPRZĄTACZKA, POMOC GOSPODARCZA - od 1 200 PLN

praca na stacji paliw PKN ORLEN AUTOSTRADA A2 Tulce, sprzątanie toalet dla klientów, sali sprzedaży, strefy bistro, terenu przyległego do stacji paliw
PIOTR WOJDA - 2017-07-18 - Tulce (wielkopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

Zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika, zarządzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz mailowy praca (at) marketdino.pl
DINO POLSKA SA - 2017-10-13 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Wołomin (mazowieckie)

INŻYNIER BUDOWY - od 1 850 PLN

nadzór nad budową,praca na terenie kraju (delegacje)
Przeds. Produkcyjno Handlowo Usługowe "VECTOR" - 2016-08-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

program
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Krasnystaw (lubelskie)

INFORMATYK - od 2 940 PLN

Administrowanie systemem informatycznym, wdrażanie i instalacja oprogramowania komputerowego, szkolenie personelu z zakresu obsługi systemów informatycznych, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, tworzenie procedur i nadzór nad ich przestrzeganiem, przygotowywanie raportów i zestawień.Oferta dla osób pełno i niepełnosprawnych.Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.pl
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)

PRASOWACZKA - od 1 850 PLN

Prasowanie odzieży.
PACCO ZAKŁAD ODZIEŻOWY ALEKSANDRA JANKOWSKA - 2016-03-24 - Kalisz (wielkopolskie)

MONTER STOLARKI PCV/ ALUMINIUM/ OSŁONY - od 15,6 PLN

Prace przy montażu okien PCV/ aluminium
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Czepino (zachodniopomorskie)

REFERENT HANDLOWY - od 2 500 PLN

- sporządzanie faktur sprzedaży oraz dokumentów WZ,- obsługa klientów detalicznych;- logistyka transportowa;- zarządzanie obiegiem dokumentów;- segregacja oraz archiwizacja dokumentów- kontrola zwrotu podpisanych korekt od klientów;- wysyłka korespondencji;- telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji innym pracownikom firmy.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK II STOPNIA WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH - od 2 250 PLN

praca administracyjna w Dziale Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Świdnik (lubelskie)

POMOCNIK SPAWACZA-1743 - od 1 000 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wilków (opolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 4 000 PLN

Brak danych
P.B GLEMBUD - 2017-10-16 - Łebcz (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 3 000 PLN

Komisjonowanie towaru. Załadunek i rozładunek towaru. Przyjmowanie i wydawanie towaru.
4BEE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-12-16 - Suchlica (zachodniopomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 540 PLN

praca na koparko-ładowarce
RAD-CHUD ROBOTY ZIEMNE - 2018-08-13 - Karcino (zachodniopomorskie)

STARSZY KONTROLER DS. PRODUKTÓW FINANSOWYCH - do 11 000 PLN

-Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny -Składanie okresowych zwrotów-Cele dotyczące poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane-Sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny zapewniając spójność i dokładność-Dostarczanie Informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie-Dostarczanie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał- Wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. Kontroli produktów i zespołów kontroli produktów -Roczny przegląd audytu wewnętrznego który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM-Działanie z wysokim poziomem uczciwości, zrachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Kraków (małopolskie)

MANAGER - od 2 900 PLN

Zarządzanie restauracją, język niezbędny do komunikacji z kucharzem i przełożonym
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH - od 2 300 PLN

Przygotowywanie ofert zakupowych według zleceń dyrektora, kontakt z usługodawcami i kontrola nad przebiegiem prac.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kampinosie - 2017-12-07 - Kampinos (mazowieckie)