BRYGADZISTA PRZY PRACACH ROZBIÓRKOWYCH Katowice oferta pracy POL INVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: BRYGADZISTA PRZY PRACACH ROZBIÓRKOWYCH
Wynagrodzenie: od 24 PLN
Zakres obowiązków: - Zarządzanie i nadzór zespołem podległych pracowników. Organizacja i koordynacja prac. Raportowanie postępów prac w prowadzonym kontrakcie. Rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin.- Wynagrodzenie: 24 zł/brutto/godzina + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność zarządzania i organizowania pracy brygady. Wymagana dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 533-301-492) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Miedziana 15 m. pok. 14, 40-321 Katowice) lub e-mail: praca (at) polinvestgroup.pl
Data publikacji: 2017-09-15
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: POL INVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i nadzór zespołem podległych pracowników. Organizacja i koordynacja prac. Raportowanie postępów prac w prowadzonym kontrakcie. Rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin.- Wynagrodzenie: 24 zł/brutto/godzina + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność zarządzania i organizowania pracy brygady. Wymagana dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 533-301-492) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Miedziana 15 m. pok. 14, 40-321 Katowice) lub e-mail: praca (at) polinvestgroup.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 24 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 24 zł/brutto/godzina + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. godz
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: BRYGADZISTA PRZY PRACACH ROZBIÓRKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 24 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność zarządzania i organizowania pracy brygady. Wymagana dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych.
Nazwa pracodawcy:
POL INVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Miedziana 15/pok. 14, 40-321 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 533-301-492) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Miedziana 15 m. pok. 14, 40-321 Katowice) lub e-mail: praca (at) polinvestgroup.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 7:00-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Miedziana
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.09.2017
Data dodania oferty pracy: 15.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
brygadzista
Tief- und Verkehrsbau Stralsund GmbH - 2017-10-24 - Niemcy (Niemcy)
Spawanie migomatem.
Firma Handlowo-Usługowa MASKARA Aleksandra Flak - 2015-11-10 - Łódź (łódzkie)
praca w recepcji. Przyjmowanie gości, przygotowywanie grafików grup
Ośrodek Kolonijno-wczasowy Feniks W.Zasada - 2018-03-23 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
sprzedaż wyrobów piekarniczo-cukierniczych
ZAKŁAD PRODUKCYJNY PIEKARNIA SIKORA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-01-18 - Gubin (lubuskie)
Rozdzielanie pracy, nadzór nad przestrzeganiem BHP, zapewnienie dostepności materiałów, współpraca z magazynem.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-05-30 - Gdynia (pomorskie)
WYNAGRODZENIE OD 3.600,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:realizacja planu produkcji, raportowanie wykonania produkcji, prowadzenie niezbędnej dokumentacji produkcyjnej, planowanie szczegółowego planu pracy dla podległego zespołu pracowników,kontrola przestrzegania porządku, dyscypliny oraz zasad obowiązujących w firmie przez podległy zespół pracowników, szkolenie podległych pracowników w zakresie elementów systemu Lean Management, przestrzeganie procesu technologicznego produkcji, branie czynnego udziału w poprawie produktywności i jakości, Wymagania:wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej, umiejętność kierowania zespołem ludzkim,znajomość pakietu MS Office oraz Open Office w stopniu dobrym,znajomość podstaw Lean Management, chęć podwyższania kwalifikacji, odpowiedzialność, rzetelność, mile widziane posiadanie uprawnień operatora wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych Oferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość kontynuowania rozwoju zawodowegoOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Malbork (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Radom (mazowieckie)
bardzo proste szycie, zszywanie prostych odcinków (odzież damska)
MODMART S.C. -MARTA I MARIUSZ KRZESIEWICZ - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 02 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-19 - Krynica Morska (pomorskie)
obsluga klienta w sklepie przemysłowym
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI POLEGAJĄCY NA BIEŻĄCYM SPRZATANIU WAGONÓW, PRACA ZALEWSKI ŁĘGIWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, SUMIENNOŚC, DOKŁADNOŚĆ, SAMODZIELNOŚCI, PUNKTUALNOŚĆ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2017-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie, prowadzenie pracy brygady wod-kan, pomiary niwelatorem, prace instalacyjne. Praca na terenie województwa opolskiego i dolnośląskiego.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Niemodlin (opolskie)
obsługa pojazdu trakcyjnego na terenie bocznicy kolejowej
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Chęciny (świętokrzyskie)
Organizacja pracy pracowników linii rozbioru drobiu, przyjęcie i wydanie towaru, rozliczanie produkcji.
ECOTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Polanka Wielka (małopolskie)
- nauka obsługi urządzeń biurowych,- zapoznanie z obiegiem dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Piła (wielkopolskie)
kierowanie grupą ludzi, nadzorowanie pracy monterów konstrukcji stalowych
RIMSA Sp. z o.o - 2016-07-04 - Ruda Śląska (śląskie)
załadunek, rozładunek, transport materiałow /magazyn - sklep - magazyn/,kompletowanie dokumentacji.(praca na terenie kraju)
BARTEX Bartosz Pękala - 2018-02-01 - Czeladź (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Roboty wykończeniowe i dekarskie
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizowanie i kierowanie robotami remontowymi i rozbiurkowymi, kierowanie gospodarką materiałową i sprzętową w procesie budowlanymWynagrodzenie od 3000 - 4000 zł brutto Miejsce pracy: Elbląg
MONTELCZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Witnica (lubuskie)
obsługa klienta na kasie i na sali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
NAUKA: PROWADZENIA KORESPONDENCJI; ZAKŁADANIA I PROWADZENIA AKT EGZEKUCYJNYCH.ZAPOZNANIE SIĘ Z: OBSŁUGĄ POGRAMU KOMORNIK SQL, PROWADZENIEM KSIĄŻKI NADAWCZEJ; OBSŁUGĄ INTERESANTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Konin (wielkopolskie)
wykonywanie czynności związanych z pracą biurową
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Bytom (śląskie)
/ nabór staż / praca w Wydziale Komunikacji i Transportu
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Pabianice (łódzkie)
Brygadzista elektromonter
Dariusz Węgrzyn USŁUGI ELEKTRYCZNE - 2017-11-02 - Oświęcim (małopolskie)
kontrola nad pracownikami zmian, raportowanie wykonanych prac, obsługa załadunków i rozładunków surowca
EUROKEYRECYCLING LIMITED Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa traku taśmowego i wózka widłowego (do przyuczenia), zarządzanie tartakiem (przyjmowanie zleceń, sprzedaż towaru)
"PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE LIPIŃSKI PAWEŁ" - 2018-04-12 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie danych z internetu, kopiowanie, zapis, tworzenie krótkich opisów usług z podanymi frazami, gromadzenie dużej liczby danych odpowiednio w kolumnach arkusza kalkulacyjnegoumowa o dzieło/ umowa o pracę/kontrakt/współpracapraca zdalna
EMOCNI.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)