BRYGADZISTA PAKOWNI Skawina oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: BRYGADZISTA PAKOWNI

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Nadzorowanie przestrzegania zasad BHP i Ppoż. przez pracowników na produkcji, Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników produkcyjnych, organizacja pracy zespołu, odpowiedzialność za realizację wskaźników biznesowych, przygotowywanie raportów, wypełnianie dokumentacji pracowniczej, obsługa maszyny pakującej.

Data publikacji: 2020-06-22

Lokalizacja: Skawina (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nadzorowanie przestrzegania zasad BHP i Ppoż. przez pracowników na produkcji, Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników produkcyjnych, organizacja pracy zespołu, odpowiedzialność za realizację wskaźników biznesowych, przygotowywanie raportów, wypełnianie dokumentacji pracowniczej, obsługa maszyny pakującej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska: BRYGADZISTA PAKOWNI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skawina

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1206

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali mistrzowie produkcji w przemyśle przetwórczym

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: energiczność

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : sprawność manualna[Inne] : MINIMUM 9 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA PRZY PRACY NA PRODUKCJI W BRANŻY SPOŻYWCZEJ

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 9

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 5260033950

danePracodawcy_regon: 010493265

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Kraków

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kraków

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

Ulica pracodawcy: Mazowiecka

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy: Agencja pracy tymczasowej nr 364

danePracodawcy_nrKraz: 364

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|312290

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali mistrzowie produkcji w przemyśle przetwórczym

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|812

Data dodania oferty pracy: 22.06.2020

Oferta pracy ważna do: 06.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?edb4a62f9958a15aafa936764b6a0cfa

Podobne oferty pracy

SORTOWANIE PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 18,3 PLN

Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 200 PLN

/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Przewóz towarów (okolice Olsztyna)
PPHU IWA Janusz Iwaniów - 2016-06-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

LIDER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO - od 19,5 do 26,5 PLN

Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

LIDER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO - od 19,5 do 26,5 PLN

Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

DOZORCA - od 2 250 PLN

•Pilnowanie terenu budynków przy ul. Hubala i ul. Wojska Polskiego w Polkowicach,•Obsługa monitoringu,•Identyfikacja niebezpieczeństw i reagowanie w przypadku potencjalnych zagrożeń dla dobra budynku, mienia lub osób, przebywających na jego terenie.
Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne - 2019-07-04 - Polkowice (dolnośląskie)

LIDER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO - od 19,5 do 26,5 PLN

Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

KIEROWNIK REFERATU INWESTYCJI I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ - od 2 100 PLN

1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)

SORTOWANIE PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 18,3 PLN

Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 17 PLN

Pomoc robotnikowi głównemu , przygotowywanie zapraw , donoszenie materiału , praca jako pomocnik
Trójmiejska Wypożyczalnia Maszyn Sp. zo.o. - 2020-06-04 - Kiełpino (pomorskie)

SORTOWANIE PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 18,3 PLN

Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, fakturowanie, obsługa komputera, odbieranie i odpowiadanie na e-maile. Również do przyuczenia.
DUDEX SŁAWOMIR WRÓBEL - 2016-11-29 - Tabor Wielki (wielkopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

• załadunek i rozładunek produktów• obsługa wózka widłowego
HERSTER DOMINIKA RADOMSKA - 2017-09-26 - Złotoryja (dolnośląskie)

POKOJOWA(NR 3103) - od 2 100 PLN

- sprzątanie pokoi w części noclegowej hotelu - system pracy 7.30-15.30 - za prace w sobotę, niedzielę czy święto otrzymuje się dni wolne od pracy w tygodniu
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Pracownik do spraw ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Częstochowa (śląskie)

MURARZ - 2 000 - 2 500 PLN

Prace murarskie i tynkarskie; murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Cegielnia Lewicka (mazowieckie)

POMOCNIK MECHANIKA SAMOCHODOWEGO - 2 100 - 3 500 PLN

Naprawa sprzętu budowlanego ( betoniarki , dzwigu )
Przedsiębiorstwo Budowlane "PEBEROL" sp. z o.o. - 2018-06-15 - Chodzież (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, sprawdzanie dostaw, dbanie o ład i porządek
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Goślice (mazowieckie)

SORTOWANIE PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 18,3 PLN

Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)

SORTOWANIE PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 18,3 PLN

Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)

LIDER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO - od 19,5 do 26,5 PLN

Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

LIDER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO - od 19,5 do 26,5 PLN

Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

LIDER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO - od 19,5 do 26,5 PLN

Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SORTOWANIE PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 18,3 PLN

Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 770 PLN

Prace pomocnicze na warsztacie. Praca na pełen etat w godzinach 7-15
Probet Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Pruszków (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 5 000 PLN

KIEROWCA W RUCHU KRAJOWYM (RÓWNOWAŻNY SYSTEM CZASU PRACY).
SPEDFARB BANAŚ, PANZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-19 - Lubzina (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedawca w sklepie dyskontowym
NETTO Sp.z o.o. - 2017-05-17 - Mosina (wielkopolskie)

KONSERWATOR URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH - 997,4 PLN

staż w miejscowości Nowy Bud
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Głogówek (opolskie)

OPIEKUN/KA (NR 3035) - od 2 112 PLN

praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TARNÓWKU - 2017-08-01 - Tarnówko (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat