BB/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - KADROWY Wałbrzych oferta pracy Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży SALVATOR
Stanowisko: BB/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - KADROWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość obsługi programu kadrowego Progman, programu Exel, Word, biegłe pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2020-08-04
Lokalizacja: Wałbrzych (dolnośląskie)
Pracodawca: Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży SALVATOR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Sułkowskiego 43, 58-304 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość obsługi programu kadrowego Progman, programu Exel, Word, biegłe pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: BB/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - KADROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wałbrzych
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0265
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w pracy na stanowisku kadrowej.
Nazwa pracodawcy: Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży SALVATOR
danePracodawcy_nip: 8862877225
danePracodawcy_regon: 020623850
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Adres pracodawcy:
Królewiecka 9, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
danePracodawcy_kodPowiatu: 0265
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983681
Ulica pracodawcy: Królewiecka
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441590
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 04.08.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1eb411a521932ae411f197686c470f09
Podobne oferty pracy
Oferowanie i sprzedaż produktów bankowych, realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,zapewnienie wysokiego poziomujakośći obsługi klienta, realizacja zadań sprzedażowych.
Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie - 2019-05-17 - Sokolniki (łódzkie)
Wykonywanie zabiegów u pacjentów ambulatoryjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej dot. zabiegów rehabilitacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Olesno (opolskie)
ORGANIZACJA, PRZYGOTOWANIE ORAZ REALIZACJA IMPREZ KULTURALNO - OŚWIATOWYCH, ARTYSTYCZNYCH I ROZRYWKOWYCH, DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ROZWOJUKULTURY. ORGANIZACJA iPROWADZENIE ZAJĘĆ REKREACYJNYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Prudnik (opolskie)
Prace magazynowe, porządkowe. Sprzedaż warzyw, transport warzyw między punktami sprzedaży, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Borzęcin (dolnośląskie)
Sprzedaż opału i materiałów budowlanych, dowóz do klienta, materialna odpowiedzialność
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2020-07-31 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
wg
SAMIRET Stanisław Kowal - 2020-01-21 - Namysłów (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 - 2018-03-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nadzór nad prawidłową eksploatacją sieci wodociagowej, nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów tj. SUW-y i wieża cisnień, wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod.-kan., prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ww. obowiązkami
Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie - 2019-10-03 - Bierutów (dolnośląskie)
Praca w dziale kontroli jakości. Sporadycznie praca w dni wolne.
TFP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-11 - Babimost (lubuskie)
obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie - toczenie, frezowanie; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 6.30- 22.30
EMMAROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-31 - Głobino (pomorskie)
sprzedaż art. biurowych
SZKOLNIAK Wojciech Sikora - 2019-10-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w hurtowni farmaceutycznej, kompletowanie produktów zgodnie z zamówieniami, prace magazynowe
FENIX POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-12 - Katowice (śląskie)
BRUKOWANIE, UKŁADANIE KAMIENIA
kontakt przez OHP - 2016-07-13 - Wejherowo (pomorskie)
Pracownik biurowo- terenowy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-09-04 - Chojnice (pomorskie)
Obróbka elementów konstrukcji stalowych za pomocą narzędzi ślusarskich. Znajomość rysunku technicznego. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy lub suwnice.
Przedsiębiorstwo Prywatne EW-RO Roman Kozłowski - 2020-06-18 - Kliny (wielkopolskie)
prowadzenie grupy przedszkolnej, sprawowanie opieki nad dziecmi
Prywatne Przedszkole AKADEMIA MALUCHA - 2017-02-10 - Zawiercie (śląskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Strzaliny (zachodniopomorskie)
Kompletowanie dokumentów kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie umów o pracę i cywilnoprawnych oraz prowadzenie akt osobowych, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie poczty, sporządzanie i wysyłanie pism urzędowych, organizowanie spotkań służbowych, pośredniczenie pomiędzy szefem a interesantami.
Biuro Rachunkowe Aneta Gajewska - 2016-02-10 - Walim (dolnośląskie)
Wymagane doświadczenie przy montażu hal namiotowych oraz produkcji plandek, aktualne badania wysokościowe. Praca na umowę zlecenie na niepełny wymiar (1/4). Hale namiotowe montowane na terenie całej Polski. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy: halenamiotowe.rybnik (at) gmail.com.
NAMPLAN Roman Kulczycki - 2016-08-12 - Rybnik (śląskie)
1. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta (dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz innym osobom materiałów, sporządzanie protokołów, przygotowywanie materiałów z obrad, prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty, przekazywanie uchwał właściwym organom, publikacja i rejestracja uchwał, publikacja imiennych glosowań radnych, rejestrowanie i przekazywanie uchwał właściwym jednostkom, obsługa techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Departamentem Edukacji i Sportu, Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Departamentem Spraw Obywatelskich.2) obsługa stałych komisji rady (wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji, sporządzanie protokołów i przekazywanie wniosków i opinii odpowiednim organom i ich ewidencjonowanie)3) w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta (prowadzenie obsługi kancelaryjno biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego; przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady; przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji; organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę; współudział w pracach związanych z wyborami Prezydenta, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miasta oraz ławników, a także referendum; przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji; podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi; prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta, a także ich rejestru; przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM, a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem; prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie; redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Rady Miasta, Komisji, prac związanych z wyborami Prezydenta, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych,4) obsługa rad osiedli (organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli, prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłoszonych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie, współudział w pracach związanych z wyborami do rad osiedli).2. Samokontrola na stanowisku pracy.3. Archiwizacja dokumentów.4. Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych5.Przestrzeganie zasad współżycia społecznego i koleżeńskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2020-06-29 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie zawieszek, utrzymywanie porządku.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)
Pomocnik elektromontera- praca w Belgii, Niemczech, Hiszpanii
CARBOEX Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Bytom (śląskie)
utrzymanie zieleni utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Radomsko (łódzkie)
- prowadzenie zajęć edukacyjnych i opieki nad dziećmi
Prywatna Szkoła Podstawowa HAPPY KIDS - 2017-01-10 - Kościerzyna (pomorskie)
Przygotowanie podzespołów oraz montaż konstrukcji stalowych do spawania.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 6-14
FORAJTER RAFAŁ Przedsiębiorstwo Produkcyjno Montażowe Energo-Konstrukcje Rafał Forajter - 2018-12-17 - Mikołów (śląskie)
montaż i demontaż rusztowań fasadowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach mieszkalnych i komercyjnychzaładunek i rozładunek materiałumożliwość pracy w stałych zespołachpraca w międzynarodowym środowisku
AVENIR CONSULTING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Belgia (Belgia)
Sprzedaż artykułów w hurtownii (np. towary skórzane), komunikacja z kadrą zarzadzającą w jęz. chińskim.
DA RUN FA Sp. z o.o. - 2019-08-19 - Jaworzno (śląskie)
prracownik gospodarczy w dziale Administracyjno-Gospodarczym, prace porządkowe na terenie szpitala, koszenie trawy, odśnieżanie w sezonie zimowym, inne prace fizyczne
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
1.Przeprowadzenie rodzinnych wywiadów środowiskowych.2.Praca socjana3.Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej4.Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych,łagodzenie skutków ubóstwa5.Pobudzanie społecznej aktywności.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Boguszowie-Gorcach - 2017-10-20 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)