BB/ PODINSPEKTOR W BIURZE INWESTYCJI Wałbrzych oferta pracy Urząd Miejski w Wałbrzychu
Stanowisko: BB/ PODINSPEKTOR W BIURZE INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: stałe monitorowanie procesów inwestycyjnych, organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową,przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, ocharakterze:- inwestycyjnym,- remontowym, których wartość przekracza 100 000 zł z(nie dotyczy zadańprowadzonych przez Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta oraz MZBSp. z o.o.), przygotowanie projektów umów oraz wniosków o wszczęcie postępowańpublicznych na wybór projektantów, wykonawców robót budowlanych, a takżeinwestorów zastępczych, udział w pracach komisji przetargowych na udzielanieww. zamówień publicznych, załatwianie formalności związanych z podpisaniem umów z uczestnikami procesuinwestycyjnego (np. kontrola wniesienia zabezpieczenia należytego wykonaniaumów, powiadomienie o możliwości zwolnienia wadium), nadzór nad realizacją umów z projektantami, wykonawcami robót budowlanychoraz inwestorami zastępczymi, nadzór nad pracami projektowymi, bieżąca kontrola nad pracami projektantów wykonanie zadań spoczywających na Inwestorze wynikających z przepisów Prawabudowlanego przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, tj.: zawiadomieniewłaściwych organów, instytucji i Projektanta o rozpoczęciu robót, zgłoszenieobjęcia obowiązków przez Kierownika budowy oraz Inspektorów nadzoruinwestorskiego, itp., przekazywanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz terenu budowy, udział w naradach koordynacyjnych na etapie projektowania oraz podczas realizacjiinwestycji, współpraca z inwestorami zastępczymi przy realizacji zadań inwestycyjnych,reprezentowanie zamawiającego w stosunku do inwestycji rządowychi samorządowych, projektantów, wykonawców, inwestorów zastępczych, w ramachrealizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, przygotowanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych, współpraca z Wykonawcą i Inwestorem zastępczym przy opracowywaniuharmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych zakończonych inwestycji, współpraca w kompletowaniu dokumentów umożliwiających rozliczenie inwestycjii przekazania do użytku współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansującymi w zakresie otrzymanychdofinansowań bądź kredytów inwestycyjnych ze środków krajowych izagranicznych, współpraca przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, przygotowywanie niezbędnych dokumentów wynikających z umów odofinansowanie i umów kredytowych na dofinansowanie inwestycji w ramachrealizowanych i planowanych zadań inwestycyjnych, bieżąca kontrola wydatków na zadaniach inwestycyjnych oraz współpraca zpracownikiem Biura prowadzącym ewidencję nakładów inwestycyjnych, współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych i protokołówprzekazania przejęcia środków trwałych, przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji zapisanych w uchwalebudżetowej, współpraca przy przygotowywaniu wniosków o dokonanie zmian w załącznikuinwestycyjnym uchwały budżetowej, sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym.
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Wałbrzych (dolnośląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Wałbrzychu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
stałe monitorowanie procesów inwestycyjnych, organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową,przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, ocharakterze:- inwestycyjnym,- remontowym, których wartość przekracza 100 000 zł z(nie dotyczy zadańprowadzonych przez Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta oraz MZBSp. z o.o.), przygotowanie projektów umów oraz wniosków o wszczęcie postępowańpublicznych na wybór projektantów, wykonawców robót budowlanych, a takżeinwestorów zastępczych, udział w pracach komisji przetargowych na udzielanieww. zamówień publicznych, załatwianie formalności związanych z podpisaniem umów z uczestnikami procesuinwestycyjnego (np. kontrola wniesienia zabezpieczenia należytego wykonaniaumów, powiadomienie o możliwości zwolnienia wadium), nadzór nad realizacją umów z projektantami, wykonawcami robót budowlanychoraz inwestorami zastępczymi, nadzór nad pracami projektowymi, bieżąca kontrola nad pracami projektantów wykonanie zadań spoczywających na Inwestorze wynikających z przepisów Prawabudowlanego przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, tj.: zawiadomieniewłaściwych organów, instytucji i Projektanta o rozpoczęciu robót, zgłoszenieobjęcia obowiązków przez Kierownika budowy oraz Inspektorów nadzoruinwestorskiego, itp., przekazywanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz terenu budowy, udział w naradach koordynacyjnych na etapie projektowania oraz podczas realizacjiinwestycji, współpraca z inwestorami zastępczymi przy realizacji zadań inwestycyjnych,reprezentowanie zamawiającego w stosunku do inwestycji rządowychi samorządowych, projektantów, wykonawców, inwestorów zastępczych, w ramachrealizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, przygotowanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych, współpraca z Wykonawcą i Inwestorem zastępczym przy opracowywaniuharmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych zakończonych inwestycji, współpraca w kompletowaniu dokumentów umożliwiających rozliczenie inwestycjii przekazania do użytku współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansującymi w zakresie otrzymanychdofinansowań bądź kredytów inwestycyjnych ze środków krajowych izagranicznych, współpraca przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, przygotowywanie niezbędnych dokumentów wynikających z umów odofinansowanie i umów kredytowych na dofinansowanie inwestycji w ramachrealizowanych i planowanych zadań inwestycyjnych, bieżąca kontrola wydatków na zadaniach inwestycyjnych oraz współpraca zpracownikiem Biura prowadzącym ewidencję nakładów inwestycyjnych, współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych i protokołówprzekazania przejęcia środków trwałych, przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji zapisanych w uchwalebudżetowej, współpraca przy przygotowywaniu wniosków o dokonanie zmian w załącznikuinwestycyjnym uchwały budżetowej, sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: BB/ PODINSPEKTOR W BIURZE INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wałbrzych
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
specjalistyczna wiedza z zakresu Prawa budowlanego i Prawa zamówieńpublicznych, znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego, znajomość przepisów prawa w zakresie tworzenia umów, znajomość zasad kosztorysowania, biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych, a zwłaszcza arkuszykalkulacyjnych umiejętność współpracy z zespołem, samodzielność w myśleniu i działaniu, terminowość , dobra organizacja pracy, sumienność i profesjonalizm w działaniu.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Adres pracodawcy:
Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
KONKURS:1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację owykształceniu i stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem,2. List motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie4. kopia dokumentów potwierdzających staż pracy: tj. świadectwa pracy w przypadku pozostawania w stosunku pracy- zaświadczenie o zatrudnieniu,zawierające okres zatrudnienia dokument potwierdzający staż absolwencki z Powiatowego Urzędu Pracy5. Oświadczenie o treści: wyrażam zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Miejskimw Wałbrzychu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U. z 2014.1182 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych (Dz.U. z 2014.1202) potwierdzone własnoręcznym podpisem. Treść tegooświadczenia powinna być zawarta także w liście motywacyjnym oraz życiorysie zprzebiegiem pracy zawodowej.26. Oświadczenie o treści: nie byłam (byłem) skazana (y) prawomocnym wyrokiem sądu zaumyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowepotwierdzone własnoręcznym podpisem,7. Oświadczenie o treści posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystamz pełni praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem.Uwaga:1) Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 5 musi byćzgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.2) Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.3) Zgodnie z art.13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014.1202 ze zm.),informujemy, iż w miesiącu lutym 2016r wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, w rozumieniu przepisów orehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiskaoferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 5 kwietnia 2016r naadres:Urząd Miejski w WałbrzychuBiuro Spraw PracowniczychPl. Magistracki 158 300 WałbrzychOferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu onaborze nie będą rozpatrywane.W terminie 7 dni po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego wogłoszeniuo naborze, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu onaborze zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru.Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BiuletynieInformacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl.Magistracki1.3
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Ulica pracodawcy: Magistracki
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 05.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż- zapoznanie się z porządkiem pracy,- zapoznanie się z działaniem maszyn specjalistycznych kosmetologii,- zapoznanie się z podstawami na stanowisku kosmetyczaki,- współpraca z ludźmi,- utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Świebodzin (lubuskie)
Ścinka drzew, prace związane z leśnictwem
Usługi Rem.-Budowlane Usługi Leśne Witold Draganik - 2018-01-03 - Średnia (podkarpackie)
Mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku.
Gminna Spółdzielnia Pietrowice Wielkie - 2018-06-28 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
usługi komunalne, praca w Lęborku
Przedsiębiorstwo Komunalne "AGORA" sp. z o .o - 2016-03-01 - Lębork (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż artykułów odzieżowych, układanie. Praca na 1/2 etatu na dwie zmiany w godz. 9 - 18.
Maria Bączkowska - 2017-01-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pomoc przy produkcji , podgrzewanie potraw, pomoc przy wydawaniu posiłków.
ELEKTRO-DOR TURYSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-07 - Bogucin (lubelskie)
programowanie sterowników SIEMENS, OMRON oraz paneli operatorskich HMI SCADA, praca na terenie Śląska
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "VOLT" Samelak Wojciech - 2016-02-02 - Sosnowiec (śląskie)
utrzymywanie czystości
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Katowice (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Przedbórz (łódzkie)
Praca przy utrzymaniu czystości pomieszczeń biurowe i socjalnych.
Arma Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Bukowsko (podkarpackie)
CZYNNOŚCI SPRZEDAŻOWE, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Głudna (mazowieckie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Szczybały Giżyckie (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn dziewiarskich, drobne naprawy maszyn, utrzymanie produkcji, wymiana nici w maszynach
"TIBRO J.V." SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
Prace tokarsko - frezerskie.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROMAD Oddział w Żmigrodzie - 2018-07-16 - Żmigród (dolnośląskie)
Listonosz z samochodem. Kontakt tel. 41 347 28 51
Poczta Polska S.A. - 2017-11-29 - Morawica (świętokrzyskie)
-Przygotowywanie posiłków [firma prowadzi usługi cateringowe],-Praca na terenie Tczewa, ul.Wyszyńskiego 11-Praca jednozmianowa w godznach 4:00-12:00,-Osoby zainteresowane proszone są o KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ 608-629-144.
GTMC SP. Z O.O. - 2018-10-11 - Tczew (pomorskie)
Obsługa gości restauracyjnych, współpraca z kuchnią
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Żary (lubuskie)
praca w sklepie ogólnospożywczym, możliwość przyuczenia do zawodu
FHU SYLWESTER KRUK - 2016-12-28 - Perkowo (wielkopolskie)
obsługa gości hotelowych
"NEPTUN" Beata Szałach - 2017-03-01 - Szeligi (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż materiałów budowlanych
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-03-17 - Żyrardów (mazowieckie)
- przygotowywanie roztworów galwanicznych (umiejętność ustawienia kąpieli),- dbałość o pawidłowe parametry roztworu,- nakładanie powłok galwanicznych,- bieżąca obsługa i konserwacja maszyn i urządzeń galwanicznych,- ocena wizualna wyrobu oraz przekazanie go do dalszych procesów produkcyjnych,- dbanie o czystość urządzeń oraz porządek w galwanizerni
"POLARIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa wózka widłowego, dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów na hurtowni, drobne prace porządkowe
"HR WORK FORCE" Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Sosnowiec (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Radomsko (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków. Tel.: 506 109 464 Robert Pilczuk. Praca - Restauracja BAJKA Sulęcin.
P.H.U. "GASTRO-CATERING" Robert Pilczuk - 2016-12-21 - Sulęcin (lubuskie)
sprzedaż art. chemicznych, kosmetycznych, prasy, obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o czystość
F.H.P.U. MAR-KAL-PLAST - 2016-11-24 - Chełmek (małopolskie)
Przygotowanie posiłków.
INTER-BAR-MOTEL ALFRED GRAMS - 2016-01-13 - Stare Marzy (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie przeglądów samochodowych - okresowych zgodnie z przepisami "prawa o ruchu drogowym" oraz rozporządzeniem ministra komunikacji. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany w godzinach 08.00-16.00, 10.00-18.00. Możliwość zatrudnienie na 1/2 etatu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "MAKULSKI" BOŻENA MAKULSKA - 2017-11-16 - Piła (wielkopolskie)