BB/PODINSPEKTOR DS OCHRONY ŚRODOWISKA I INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W REFERACIE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIESZKANIOWEJ Jedlina-Zdrój oferta pracy Urząd Miasta w Jedlinie-Zdroju


Największy wybór odzieży

Stanowisko: BB/PODINSPEKTOR DS OCHRONY ŚRODOWISKA I INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W REFERACIE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIESZKANIOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem drogami gminnymi, a w szczególności: a) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, zarządzanie drogami, określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,b) koordynacja i współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych,c) prowadzenie postępowań w zakresie wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, naliczania kar i opłat z tego tytułu,d) prowadzenie postępowań i wydanie decyzji w sprawie umieszczania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń nie związanych z potrzebami zarządzania drogami miejskimi,e) współpraca i prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach odszkodowań z tytułu wypadków na drogach gminnych, współpraca z Radcą Prawnym w tym zakresie,f) współpraca i sprawowanie nadzoru nad aktualizacją umów dotyczących ubezpieczenia dróg, placów i chodników gminy od odpowiedzialności cywilnej.2. Prowadzenie spraw związanych z finansowaniem i utrzymaniem oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy, w tym dotyczących:a) merytorycznego przygotowania postępowań na zakup energii elektrycznej oraz eksploatację oświetlenia ulicznego,b) sprawowania merytorycznego nadzoru nad realizacją zawartych umów w ww. zakresie, c) planowania oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie miasta, d) zakupu, naprawy, montażu, obsługi technicznej i demontażu iluminacji świątecznych3. Merytoryczny opis postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw,4. Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków w tym:a) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,b) sporządzanie programów opieki nad zabytkami.5. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, w szczególności:a) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów gminy w zakresie ochrony środowiska współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. remontu mieszkaniowego zasobu gminy i ochrony środowiska, b) prowadzenie spraw i organizacja niezbędnych przedsięwzięć związanych z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa i organizacji ekologicznych w opracowywaniu dokumentów, ocen o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko oraz w podejmowaniu decyzji środowiskowych,c) inicjowanie zadań i prowadzenie spraw wynikających z programów ochrony środowiska,d) przygotowywanie projektów opinii wniosków lokalizacyjnych w zakresie ochrony środowiska,e) przygotowywanie projektów postanowień w sprawie sporządzania i określania zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,f) prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz strategicznych ocen oddziaływania na środowisko.6. Realizowanie zadań własnych Gminy wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska, w tym w szczególności: a) z zakresu ochrony powietrza atmosferycznego, wód, powierzchni ziemi, kopalin, ochrony przed hałasem, b) wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy prawo ochrony środowiska,c) ustalanie wysokości opłat ponoszonych przez Gminę za korzystanie ze środowiska,d) sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.7. Przeprowadzanie postępowań dotyczących usuwania wyrobów zawierających azbest.8. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zimowego utrzymania dróg i terenów komunalnych.9. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o transporcie drogowym, w tym wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych na obszarze gminy oraz opiniowanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych na obszarze powiatu.10. Prowadzenie spraw związanych z lokalnym transportem zbiorowym, w tym w szczególności nadzorowanie porozumienia międzygminnego w zakresie lokalnego transportu zbiorowego oraz określanie i nadzorowanie zasad korzystania przez operatora i przewoźnika z przystanków komunikacyjnych lub dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest gmina. Naliczanie opłat za korzystanie z przystanków autobusowych.11. Współpraca ze stanowiskiem ds. remontów mieszkaniowego zasobu gminy i ochrony środowiska przy:a) opracowywaniu każdego roku rzeczowego i finansowego planu napraw, remontów częściowych i kapitalnych budynków i lokali mieszkalnych,b) szacowaniu zamówień publicznych i opracowywaniu planu zamówień publicznych na naprawy, remonty częściowe i kapitalne budynków i lokali mieszkalnych,c) opiniowaniu wniosków o podział lub połączenie lokali,d) opiniowaniu wniosków dot. przebudowy lokali oraz opiniowanie wniosków o zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych,e) opiniowanie wniosków w sprawie zezwoleń na remont lokali mieszkalnych i użytkowych przez najemcę i przygotowywanie projektów umów z najemcami określających warunki przeprowadzania tych remontów,f) prowadzenie spraw dotyczących utrzymania porządku w częściach wspólnych na nieruchomościach stanowiących w całości mieszkaniowy zasób gminy na terenie przyległym do nieruchomości (drogi dojazdowe, podejścia, miejsca lokalizacji pojemników na śmieci itp.),g) współpraca w zakresie opracowywania wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, monitorowanie jego realizacji oraz aktualizacja.12. Reprezentowanie gminy zgodnie z udzielonym upoważnieniem jako współwłaściciela we wspólnotach mieszkaniowych, w których gmina posiada udziały,13. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza oraz decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących prowadzonego zakresu spraw. 14. Opracowywanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady Miasta oraz sesji Rady Miasta w zakresie prowadzonych spraw. 15. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonych spraw.16. Zapewnienie terminowego i rzetelnego załatwiania spraw oraz prawidłowości prawnej i kompletności akt prowadzonych spraw, w szczególności:a) przestrzeganie wynikających z przepisów prawa i regulaminów zasad ochrony danych osobowych,b) przestrzegania przepisów dotyczących archiwizowania prowadzonej dokumentacji spraw,c) przekazywanie do archiwum urzędu akt spraw ostatecznie załatwionych, w terminie przewidzianym w przepisach prawa, na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego sporządzonego w porządku wynikającym z kolejności haseł klasyfikacyjnych jednolitego rzeczowego wykazu akt.17. Realizacja i odpowiedzialność za prawidłowe stosowanie przepisów ustawy o opłacie skarbowej w zakresie prowadzonych spraw.18. Realizacja przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.19. Terminowe i rzetelne załatwianie skarg i wniosków obywateli w zakresie prowadzonych spraw.20. Redakcja i aktualizacja przekazywanych do publikacji na stronach BIP i stronie internetowej miasta informacji, których publikacja wynika z przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, a także z Zarządzeń Burmistrza Miasta w tym zakresie. 21. Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów funkcjonującego w Urzędzie Miasta Jedlina-Zdrój.22. Inne sprawy na polecenie przełożonych.

Data publikacji: 2018-10-02

Lokalizacja: Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta w Jedlinie-Zdroju

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem drogami gminnymi, a w szczególności: a) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, zarządzanie drogami, określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,b) koordynacja i współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych,c) prowadzenie postępowań w zakresie wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, naliczania kar i opłat z tego tytułu,d) prowadzenie postępowań i wydanie decyzji w sprawie umieszczania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń nie związanych z potrzebami zarządzania drogami miejskimi,e) współpraca i prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach odszkodowań z tytułu wypadków na drogach gminnych, współpraca z Radcą Prawnym w tym zakresie,f) współpraca i sprawowanie nadzoru nad aktualizacją umów dotyczących ubezpieczenia dróg, placów i chodników gminy od odpowiedzialności cywilnej.2. Prowadzenie spraw związanych z finansowaniem i utrzymaniem oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy, w tym dotyczących:a) merytorycznego przygotowania postępowań na zakup energii elektrycznej oraz eksploatację oświetlenia ulicznego,b) sprawowania merytorycznego nadzoru nad realizacją zawartych umów w ww. zakresie, c) planowania oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie miasta, d) zakupu, naprawy, montażu, obsługi technicznej i demontażu iluminacji świątecznych3. Merytoryczny opis postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw,4. Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków w tym:a) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,b) sporządzanie programów opieki nad zabytkami.5. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, w szczególności:a) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów gminy w zakresie ochrony środowiska współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. remontu mieszkaniowego zasobu gminy i ochrony środowiska, b) prowadzenie spraw i organizacja niezbędnych przedsięwzięć związanych z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa i organizacji ekologicznych w opracowywaniu dokumentów, ocen o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko oraz w podejmowaniu decyzji środowiskowych,c) inicjowanie zadań i prowadzenie spraw wynikających z programów ochrony środowiska,d) przygotowywanie projektów opinii wniosków lokalizacyjnych w zakresie ochrony środowiska,e) przygotowywanie projektów postanowień w sprawie sporządzania i określania zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,f) prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz strategicznych ocen oddziaływania na środowisko.6. Realizowanie zadań własnych Gminy wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska, w tym w szczególności: a) z zakresu ochrony powietrza atmosferycznego, wód, powierzchni ziemi, kopalin, ochrony przed hałasem, b) wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy prawo ochrony środowiska,c) ustalanie wysokości opłat ponoszonych przez Gminę za korzystanie ze środowiska,d) sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.7. Przeprowadzanie postępowań dotyczących usuwania wyrobów zawierających azbest.8. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zimowego utrzymania dróg i terenów komunalnych.9. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o transporcie drogowym, w tym wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych na obszarze gminy oraz opiniowanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych na obszarze powiatu.10. Prowadzenie spraw związanych z lokalnym transportem zbiorowym, w tym w szczególności nadzorowanie porozumienia międzygminnego w zakresie lokalnego transportu zbiorowego oraz określanie i nadzorowanie zasad korzystania przez operatora i przewoźnika z przystanków komunikacyjnych lub dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest gmina. Naliczanie opłat za korzystanie z przystanków autobusowych.11. Współpraca ze stanowiskiem ds. remontów mieszkaniowego zasobu gminy i ochrony środowiska przy:a) opracowywaniu każdego roku rzeczowego i finansowego planu napraw, remontów częściowych i kapitalnych budynków i lokali mieszkalnych,b) szacowaniu zamówień publicznych i opracowywaniu planu zamówień publicznych na naprawy, remonty częściowe i kapitalne budynków i lokali mieszkalnych,c) opiniowaniu wniosków o podział lub połączenie lokali,d) opiniowaniu wniosków dot. przebudowy lokali oraz opiniowanie wniosków o zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych,e) opiniowanie wniosków w sprawie zezwoleń na remont lokali mieszkalnych i użytkowych przez najemcę i przygotowywanie projektów umów z najemcami określających warunki przeprowadzania tych remontów,f) prowadzenie spraw dotyczących utrzymania porządku w częściach wspólnych na nieruchomościach stanowiących w całości mieszkaniowy zasób gminy na terenie przyległym do nieruchomości (drogi dojazdowe, podejścia, miejsca lokalizacji pojemników na śmieci itp.),g) współpraca w zakresie opracowywania wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, monitorowanie jego realizacji oraz aktualizacja.12. Reprezentowanie gminy zgodnie z udzielonym upoważnieniem jako współwłaściciela we wspólnotach mieszkaniowych, w których gmina posiada udziały,13. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza oraz decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących prowadzonego zakresu spraw. 14. Opracowywanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady Miasta oraz sesji Rady Miasta w zakresie prowadzonych spraw. 15. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonych spraw.16. Zapewnienie terminowego i rzetelnego załatwiania spraw oraz prawidłowości prawnej i kompletności akt prowadzonych spraw, w szczególności:a) przestrzeganie wynikających z przepisów prawa i regulaminów zasad ochrony danych osobowych,b) przestrzegania przepisów dotyczących archiwizowania prowadzonej dokumentacji spraw,c) przekazywanie do archiwum urzędu akt spraw ostatecznie załatwionych, w terminie przewidzianym w przepisach prawa, na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego sporządzonego w porządku wynikającym z kolejności haseł klasyfikacyjnych jednolitego rzeczowego wykazu akt.17. Realizacja i odpowiedzialność za prawidłowe stosowanie przepisów ustawy o opłacie skarbowej w zakresie prowadzonych spraw.18. Realizacja przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.19. Terminowe i rzetelne załatwianie skarg i wniosków obywateli w zakresie prowadzonych spraw.20. Redakcja i aktualizacja przekazywanych do publikacji na stronach BIP i stronie internetowej miasta informacji, których publikacja wynika z przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, a także z Zarządzeń Burmistrza Miasta w tym zakresie. 21. Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów funkcjonującego w Urzędzie Miasta Jedlina-Zdrój.22. Inne sprawy na polecenie przełożonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
BB/PODINSPEKTOR DS OCHRONY ŚRODOWISKA I INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W REFERACIE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIESZKANIOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jedlina-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałbrzyski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jedlina-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor ochrony środowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:1) wykształcenie min. średnie,2) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1260) 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) niekaralność kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia,6) co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, wyboru, powołania),Wymagania dodatkowe:1) umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Microsoft Office, w tym Exel, Word,2) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,3) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa: ustawa Prawo Ochrony Środowiska, ustawa o Transporcie drogowym, ustawa o Drogach publicznych, ustawa Prawo Zamówień Publicznych. 4) umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,5) inicjatywa i samodzielność w podejmowaniu działań,6) zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, łatwość komunikowania się, odpowiedzialność i terminowość,7) bardzo dobra organizacja czasu pracy, odporność na stres,8) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,9) umiejętność redagowania i argumentowania pism urzędowych,10) prawo jazdy kat. B.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta w Jedlinie-Zdroju

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Adres pracodawcy:
Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) CV zawierające dokładny przebieg pracy zawodowej, informacje o stażu pracy. 2) List motywacyjny.3) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy:a) świadectwa pracy,b) zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy,4) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.5) Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleń (jeżeli posiada).6) Referencje (jeżeli posiada).7) Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru).8) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru) .9) Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wg załączonego wzoru). 10) Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.11) Oświadczenia, kwestionariusz osobowy, CV, List motywacyjny potwierdzone własnoręcznym podpisem przez kandydata,12) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) przez Burmistrza Miasta Jedlina-Zdrój wykonującego swoje zadania przy pomocy Urzędu Miasta Jedlina-Zdrój zlokalizowanego przy ul. Poznańskiej 2 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Podinspektora ds. ochrony środowiska i infrastruktury miejskiej w Urzędzie Miasta Jedlina-Zdrój (wg załączonego wzoru).Oferty należy przesyłać w zamkniętych kopertach (z podanym adresem zwrotnym) z dopiskiem Nabór na stanowisko Podinspektora ds. ochrony środowiska i infrastruktury miejskiej w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mieszkaniowej w terminie do 8.10.2018 roku, na adres Urząd Miasta Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój lub składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w pok. nr 4 w godzinach pracy Urzędu.Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie.Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta niezwłocznie po przeprowadzonym naborze. Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora ds. ochrony środowiska i infrastruktury miejskiej w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mieszkaniowej wraz z załącznikami do pobrania (opisem stanowiska i wzorem kwestionariusza osobowego) znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Jedlina-Zdrój www.bip.um.jedlina.pl.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wałbrzyski

Gmina pracodawcy: Jedlina-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jedlina-Zdrój

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2018

Data dodania oferty pracy: 02.10.2018

Oferta pracy ważna do: 08.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 850 PLN

Zakupy i zaopatrzenie w produkty spożywcze do stołówek szkolnych. Pomoc przy zakupach oraz przy przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Rościn (zachodniopomorskie)

(IŁŻA) - PSYCHOLOG - od 1 700 PLN

Sporządzanie diagnoz psychofizycznych, prowadzenie specjalistycznych indywidualnych i grupowych zajęć z dziećmi.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Jasieniec Iłżecki Dolny (mazowieckie)

ŚRUCIARZ - od 15 PLN

śrutowanie, piaskowanie
Demarko Komarec Spółka Jawna - 2016-02-08 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 2 100 - 3 000 PLN

PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-07-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

MECHANIK - od 2 100 PLN

Naprawa samochodów ciężarowych i osobowych (głównie ciężarowych).
Moto-Pal Remont Bogdan Palmąka - 2018-02-19 - Rydzyno (mazowieckie)

PAKOWACZ - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn pakujących, konfekcjowanie wędlin
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-11-18 - Opole (opolskie)

KRAWIEC (O) - do 2 100 PLN

przeróbki krawieckie
Usługi Krawieckie Sylwia Rzeźnik - 2018-02-02 - Tarnów (małopolskie)

BRUKARZ - od 2 500 PLN

Wykonywanie prac brukarskich w tym wszystkich czynności związanych z budową dróg, placy, chodników
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "DĘBOWSKI" DĘBOWSKI ADAM - 2017-02-09 - Oświęcim (małopolskie)

PRACOWNIK BUDOWALNY - od 2 000 PLN

Tapetowanie, szpachlowanie, murowanie, układanie glazuryI zmiana: 08.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

SZKOLENIOWIEC (O) - do 55 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu informacji geoinformatycznej.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 13 PLN

utrzymanie czystości w Galerii; Kontakt osobisty w godz. 14.00- 16.00 Galeria Słupsk biuro- korytarz przy Empiku
INNOVATIVE CLEANING SERVICES SP. Z O.O. - 2017-12-13 - Słupsk (pomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. PRODUKTÓW BANKOWYCH - do 2 500 PLN

Praca polega na wykonywaniu połączeń do stałych klientów banku, w celu dopasowania lub modyfikacji oferty odnośnie produktów bankowych (np. kredyty gotówkowe i konsolidacyjne);Dodatkowo dokonywane są działania backofficowe polegające na uzupełnianiu dokumentacji klienta.
Progres Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-02-14 - Gdańsk (pomorskie)

KOSZTORYSANT, PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

sporządzanie przedmiarów, dokumentacji przetargowych, zestawień materiałowych
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Łowkowice (opolskie)

POMOC KRAWIECKA - 997,4 PLN

Pomoc krawiecka
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Częstochowa (śląskie)

FRYZJER/KA - od 2 000 PLN

strzyżenie, modelowanie, farbowanie
Studio Fryzur i Urody LIDIA - 2017-02-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Białystok (podlaskie)

157U - FAKTURZYSTA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Rajec Poduchowny (mazowieckie)

KONSERWATOR CZĘŚCI / SPRZĘTU-STAŻ - 997,4 PLN

program w/g stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Zakopane (małopolskie)

MAGAZYNIER - do 2 500 PLN

Załadunek oraz rozładunek towarów, preparacja produktów na palety, obsługa skanera, czynności związane z utrzymaniem magazynu, kontrola stanu technicznego obsługiwanego sprzętu, zachowanie norm i standardów BHP.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STAŻ/PO WER/ - LAKIERNIK - 997,4 PLN

lakierowanie, szpachlowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 2 000 PLN

praca na dziale osprzętu - obsługa walcarek
Obróbka Walców i Osprzętu Hutniczego " ROLLS" Piotr Rotarski - 2016-09-02 - Zawiercie (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wykonywanie prac bieżących w prowadzeniu biura
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)

KELNER - od 14 PLN

OBSŁUGA GOŚCI, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, UTRZYMANIE RESTAURACJI I ZAPLECZA RESTAURACJI W NALEŻYTYM PORZĄDKUWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZASADNICZE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPORNOŚĆ NA STRES AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGOGODZINY PRACY: GODZINY PRACY: 6:00 DO 14:00, 15:00 DO 23:00,
PANORAMA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MURARZ - od 3 000 PLN

murowanie ścian- szer. 24cm, cianek działowych 12/8
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY JACEK GÓRSKI - 2017-08-21 - Borzęcin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA / OPIEKUN SKLEPU INTERNETOWEGO - 2 000 - 4 000 PLN

Obsługa klientów detalicznych, administrowanie sklepu internetowego i aukcji Allegro, przyjmowanie i przygotowaie do realizacji zamówień telefonicznych i mailowych, obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur sprzedażowych.
TRIBECCO Magdalena Kozłowska - 2017-07-26 - Stawiszyn (wielkopolskie)


Wybierz powiat