BB/ INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Wałbrzych oferta pracy Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha
Stanowisko: BB/ INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości (ksiąg rachunkowych) powierzonych jednostek obsługiwanych przez Centrum, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, przygotowywanie materiałów do sporządzania planów finansowych obsługiwanych jednostek.
Data publikacji: 2018-06-01
Lokalizacja: Wałbrzych (dolnośląskie)
Pracodawca: Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Matejki 3, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości (ksiąg rachunkowych) powierzonych jednostek obsługiwanych przez Centrum, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, przygotowywanie materiałów do sporządzania planów finansowych obsługiwanych jednostek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: BB/ INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wałbrzych
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2018
Data zakończenia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe- 6 lat w księgowości w przypadku wykształcenia średniego lub 3 lata w księgowości dla osób z wykształceniem wyższym.Umiejętność obsługi specjalistycznych programów w zakresie ewidencji księgowej i pakietów biurowych Open Office.
Nazwa pracodawcy: Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Adres pracodawcy:
Jana Matejki 3, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwa pracy i inne dokumenty zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na B/P Urzędu Miejskiego w Wałbrzychuwww.cojm.walbrzych.plWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 11 czerwca 2018 r. do godz. 15:30 na adres: Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha, ul Jana Matejki 3, 58-300 Wałbrzych w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha Inspektor ds. księgowości
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Ulica pracodawcy: Jana Matejki
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2018
Data dodania oferty pracy: 30.05.2018
Oferta pracy ważna do: 11.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace remontowo - budowlane, obróbka drewna, tłumaczenie dokumentów technicznych, ukraińskich.,
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Pewel Mała (śląskie)
pomoc kuchenna
Centrum Usługowo - Rekreacyjne VICTORIA Danuta Mączyńska - 2016-10-28 - Końskie (świętokrzyskie)
Wulkanizacja
KARINA PODKOWIŃSKA KAC-POL - 2018-08-20 - Poniatów (łódzkie)
sortowanie przesyłek, rozładunek i załadunek transportu, rozdzielanie towaru na dalsze kierunki wysyłki
Agencja Pracy Czasowej Tempus A (KRAZ 493) - 2017-06-02 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Pomoc w pracach budowlanych
WIT-BUD Witold Sygutowski - 2018-06-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie budżetu gminy;2) prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów budżetu państwa realizowanych przez gminę;3) sporządzanie miesięcznej, kwartalnej i rocznej sprawozdawczości wymaganej obowiązującymi przepisami oraz ustaleniami wewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw;4) nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z prowadzeniem gospodarki finansowej w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi zasadami;5) dekretowanie wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych;6) rozliczanie należności i zobowiązań finansowych w jednostkach oświatowych;7) sporządzanie okresowych sprawozdań i bilansów jednostek oświatowych;8) rozliczanie rocznych i okresowych inwentaryzacji;9) naliczanie oraz sporządzanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej dodatków wyrównawczych dla nauczycieli;10) współudział w opracowywaniu budżetu. - Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu czerwcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-07-03 - Mieroszów (dolnośląskie)
- prowadzenie codziennej komunikacji pomiędzy Pracodawcą a pracownikami - koordynacja pracy grupy ok. 10 pracowników pieczarkarni - odpowiedzialność za osiąganie wyników przez zespół oraz utrzymanie dobrej atmosfery w pracy - praca przy zbiorach, sortowaniu oraz pakowaniu pieczarek
LTO Seizoenarbeid B.V. - 2017-03-31 - Holandia (Holandia)
wykonywanie części, obróbka elementów metalowych
Przedsiębiorstwo Przemysłowo Handlowe Hetman Sp.zoo Florianów - 2017-12-06 - Florianów (łódzkie)
- Obsługa systemów informatycznych ds. zarządzania magazynem,- Nadzór nad prawidłowością i rzetelnym prowadzeniem dokumentacji magazynowej,- Wystawianie dokumentów wysyłkowych i opracowywanie zleceń, koordynacja transportów.
EFL POLARIS Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Słupno (mazowieckie)
Wykształcenie: min. zawodowe; staż pracy: min. 1 rok; uprawnienia na wózki widłowe; zakres obowiązków: Zapewnienie odpowiedniego przepływu i rozmieszczenia towaru na terenie magazynu firmy zgodnie z bieżącymi potrzebami oraz obowiązującymi procedurami. Główne obowiązki: załadunek, rozładunek, mycie, pakowanie, sortowanie i naprawa skrzynek, wózków, palet i innych materiałów pakowych przygotowanie i wysyłkazamówień oraz kontrola zgodności z dokumentacją, wykonywanie drobnych (zapobiegawczych) zadań związanych z konserwacją, zgodnie z najnowszymi przepisami i wymogami bezpieczeństwa, codzienna kontrola stanu technicznego wózka widłowego i jego konserwacja, utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy, wykonywanie pracy zgodnie z regulaminami, procedurami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy; dwie zmiany po 12 godz.; miejsce pracy: Gliwice;
EURO POOL SYSTEM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie zajęć w pracowniach razem z instruktorem pracowni, wspomaganie we wszystkich czynnościach osób niepełnosprawnych wg. programów terapeutycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-09-14 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć muzyczno-ruchowych i plastycznych.
Nasz Dom Pensjonat Opiekuńczo Rehabilitacyjny - 2016-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-03-26 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Dojenie, karmienie, oporządzanie zwierząt, porządkowanie w oborze
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Bągart (pomorskie)
prowadzenie i aktualizacja bazy danych projektów innowacyjnych
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Mława (mazowieckie)
Montaż urządzeń elektrycznych i pomiarowych, montaż urządzeń, np. czujniki, silniki, pompy, skanery, grzybki awaryjne, montaż instalacji elektrycznych pod rozdzielnię
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Klonów (łódzkie)
Przewóz towarów na trasach międzynarodowych.
JiJ F.U.T. Marek Jendrysik, Rafał Jendrysik sp. jawna - 2016-03-16 - Pszów (śląskie)
Dbałość o obieg dokumentów, korespondencji, sprawne zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem obiektu firmy, uzupełnienie zapotrzebowania na artykuły oraz usługi niezbędne do funkcjonowania firmy, administracyjne wsparcie pracowników, zarządzanie flotą pojazdów, obsługa telefoniczna.
PELLASX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-17 - Piła (wielkopolskie)
Nadzór nad stanem technicznym sklepów, okresowa konserwacja i naprawy pomieszczen i urządzeń zainstalowanych w sklepach.
MARDI Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
gładzenie ścian, tynkowanie, malowanie ścian, kładzenie glazury, fugowanie
TRISTAR - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sprzedaży towarów z krajów arabskich do hurtowni w Polsce i Europie
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Głosków (mazowieckie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, przygotowywanie posiłków z półproduktów. Praca w Kaliszu, CH AMber lub ul. Śródmiejska 27
RAVI 7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Serwis maszyn i urządzeń do przemysłu spożywczego. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku głównie w siedzibie firmy (sporadycznie możliwe wyjazdy do klientów na obszarze całej Polski).
INTER-WIBA SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
DO UZGODNIENIA
PIZZERIA ''PALERMO" Seweryn Kłoś - 2015-11-26 - Pogwizdów (podkarpackie)
- prowadzenie składnicy akt Straży zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej, jednolitym rzeczowym wykazie akt (w tym porządkowanie zasobu archiwalnego, przyjmowanie i wypożyczanie dokumentów ze składnicy akt, sporządzanie sprawozdań z działalności składnicy),- dbanie o mienie składnicy akt i jej zabezpieczenie, a w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed wilgocią, zniszczeniem mechanicznym lub chemicznym,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Straży w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentów do przekazania do składnicy akt,- inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,- prowadzenie zbioru bibliotecznego w Straży,- współpraca z pracownikiem kancelarii Straży poprzez bieżące wykonywanie prac kancelaryjnych, takich jak: przyjmowanie i wydawanie korespondencji, rejestrowanie przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przygotowywanie przesyłek pocztowych.Pracodawca oferuje:-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy, kolejna umowa może być zawarta na czas określony lub nieokreślony,-wynagrodzenie zasadnicze wraz z premią regulaminową brutto miesięcznie od 3371 zł do 3740 zł (ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji),-dodatek za staż pracy od 5 do 20% (zależnie od posiadanego stażu pracy),-dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,-system nagród,-możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,-przewidywany termin zatrudnienia od 01.07.2018 r.
Straż Miejska w Gdańsku - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Roboty betoniarskie
Działalność Handlowo-Usługowa Waldemar Szafraniak - 2017-09-13 - Magdalenki (wielkopolskie)
wykonywanie prac z zakresu budowlanego
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Zebrzydowa (dolnośląskie)
- Praca na tokarkach i frezarkach konwencjonalnych oraz CNC.- Wynagrodzenie: 2000-3500 zł/btutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Możliwa również praca na drugą zmianę: 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe bądź nabyte umiejętności / doświadczenie na wskazanym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-664-042) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Oswobodzenia 1B, 40-403 Katowice).
MPS-MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)