Praca BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) ewidencjonowanie środków trwałych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami należącymi do zasobu Gminy Mieroszów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.);2) współpraca z Referatem Finansowym pod względem środków trwałych;3) przenoszenie mienia z ewidencji nieruchomości do ewidencji środków trwałych (wwersji papierowej i w formie elektronicznej w modułach NIERUCHOMOŚCI iŚRODKI TRWAŁE, wchodzących w skład połączonych modułów PUMA);4) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie środków trwałych;5) nadzór właścicielski nad działaniami podejmowanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;6) analiza informacji od najemców dotyczących stanu technicznego obiektów;7) przedstawianie do akceptacji wniosków dotyczących bieżących napraw, zlecanie ich wykonania oraz rozliczanie faktur otrzymanych po realizacji zleceń (opis);8) współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego nad bieżącymi oraz doraźnymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz wykonywanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w ramach zakresu obowiązków;10) rozpatrywanie wniosków oraz przygotowywanie i wykonywanie dokumentacji niezbędnej do dzierżawy nieruchomości pod ogrody przydomowe, na cele rekreacji komercyjnej oraz handel w miejscu wyznaczonym w formie przetargu lub w formie bezprzetargowej, w tym m.in. przygotowywanie wykazów; ogłoszenie, uczestnictwo isporządzanie dokumentacji po przeprowadzonych przetargach, przekazywanie zleceń do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. na zawarcie umów;11) przyjmowanie, rozpatrywanie i analiza wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych i użytkowych wdrodze bezprzetragowej, w tym:przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży nieruchomości m.in. dokumentacja geodezyjna, inwentaryzacja budynku, zaświadczenia o samodzielności lokali, wycena nieruchomości,zmiana wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej we wspólnotach mieszkaniowych,przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,na podstawie zgromadzonej dokumentacji sporządzanie protokołu rokowań na zbycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej,sporządzanie przypisów należności powstałych w wyniku podpisania umów notarialnych,12) prowadzenie obowiązującej ewidencji, rejestrów i sprawozdawczości statystycznej;13) udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych;14) udział w komisji przetargowej;15) prowadzenie spraw związanych z najmem i dzierżawą gruntów nierolnych; 16) prowadzenie spraw związanych z użyczeniem nieruchomości;17) prowadzenie spraw z zakresu umarzania wierzytelności Gminy Mieroszów z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2017-12-14 - Mieroszów (dolnośląskie)