AUTOMATYK R38/3295-709/19 Włocławek oferta pracy APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: AUTOMATYK R38/3295-709/19

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa i serwis aparatury kontrolno - pomiarowej na instalacjach przemysłowych- montaż szaf sterowania, rozdzielnic AKPIA i NN

Data publikacji: 2019-10-11

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
TORUŃSKA 222, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa i serwis aparatury kontrolno - pomiarowej na instalacjach przemysłowych- montaż szaf sterowania, rozdzielnic AKPIA i NN

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: AUTOMATYK R38/3295-709/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik automatyk*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2019

Data zakończenia pracy: 10.09.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik automatyk*

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia SEP do 1 kV

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie w zakresie automatyki, elektrotechniki lub elektroniki; praktyczna znajomość korzystania z dokumentacji technicznej (schematy obwodowe, DTR); umiejętność dobrej organizacji pracy; praca na wysokości powyżej 3 metrów; mile widziane uprawnienia SEP do 1kV; umiejętność pracy w zespole

Nazwa pracodawcy:
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
TORUŃSKA 222, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych przez APEX-ELZAR Sp. z o.o. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1), informujemy o zasadach przetwarzania podanych przez Panią/Pana danych osobowych (obowiązek informacyjny): 1. APEX-ELZAR Spółka z o.o. z siedzibą we Włocławku (87-805) przy ul. Toruńskiej 222 , (dalej też: APEX-ELZAR) jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. 2. APEX-ELZAR nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych. Kontakt z APEX-ELZAR jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej pod adresem apex-elzar (at) apex-elzar.pl, telefonicznie pod numerem 54 237 25 12 lub bezpośrednio w siedzibie administratora danych osobowych. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: a. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na APEX-ELZAR (art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), b. w celu realizacji umów zawartych z APEX-ELZAR (art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), c. w celu prawnie uzasadnionego interesu APEX-ELZAR, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, ochronie mienia, rozpatrywaniu reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), d. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).4. W przypadku kiedy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. 5. W przypadku, kiedy przesłankę do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub zawarta pomiędzy stronami umowa a ich podanie jest niezbędne do realizacji wynikających z nich obowiązków.6. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7. Od momentu pozyskania, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, z uwzględnieniem treści przepisów wewnętrznych APEX _ ELZAR w postaci instrukcji kancelaryjnej APEX-ELZAR i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. 8. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 9. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w ramach realizowanych przez nie usług dla APEX ELZAR, na podstawie umów o powierzenie danych osobowych zawierających klauzule zobowiązujące te podmioty do zachowania poufności przetwarzanych danych.10. W związku z przetwarzaniem przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a w przypadku, kiedy jest to możliwe na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, także do ich przenoszenia, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz usunięcia. 11. W przypadku naruszenia przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

Ulica pracodawcy: TORUŃSKA

Numer budynku pracodawcy: 222

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik automatyk*

Data dodania oferty pracy: 11.10.2019

Oferta pracy ważna do: 11.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6672a7140b0636f1a29c7e64d198aed

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

DRUKARZ SITODRUKU - od 3 000 PLN

Drukowanie tkanin i dzianin, mile widziane podstawy wiedzy o sitodruku
MMS TEXTILES S.C. SYLWESTER OLCZAK, MARIUSZ WYSOCKI - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

prace przy produkcji, pakowanie, sprzątanie. System pracy zgodnie ze zleceniem.
CERTFOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Dobczyce (małopolskie)

AUTOMATYK - 4 500 - 5 500 PLN

1. Utrzymanie ciągłości produkcyjnej i usuwanie skutków awarii; 2. Modernizacja urządzeń i wdrażanie nowych projektów;3. Montaż i uruchamianie nowych linii produkcyjnych;4. Rozpoznawanie przyczyn awarii i niesprawności w działaniu urządzeń oraz maszyn występujących na liniach produkcyjnych i w sekcjach współpracujących;5. prowadzenie modernizacji programów sterujących pracą urządzeń produkcyjnych;6. Nadzów i regulacja systemów kontroli jakości;7. Współpraca z dostawcami maszyn i urządzeńprodukcyjnych;8.Dobór części zamiennych przy realizacji nowych projektów.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2019-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 3 000 PLN

- INWENTARYZACJA ,MAGAZYNU- WYPISYWANIE PZ, WZ- ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK TOWARU
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Iłownica (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa klienta w salonie optycznym
NEW-OPTICA MARCIN SZEWCZUK - 2018-08-02 - Białystok (podlaskie)

AUTOMATYK - od 2 000 PLN

Konserwacja i naprawa oraz modyfikacja maszyn i urządzeń produkcyjnych. Diagnozowanie i usuwanie bieżących awarii z zakresu automatyki. Nadzór nad systemem kontrolno-pomiarowym. Prowadzenie dokumentacji elektrycznych maszyn. Kontakt: aneta.kowalczyk (at) vanpur.com
VAN PUR Sp. akcyjna - 2016-08-30 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 2 250 PLN

montowanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY - od 3 500 PLN

Brak danych
PH-P EKO-MAL s.c. - 2017-06-12 - Czempiń (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Chojnice (pomorskie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 200 PLN

pomoc piekarza
ROBSON Robert Marczak - 2016-05-18 - Łochów (mazowieckie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 12 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej, terminala, utrzymanie czystości w sklepie, przyjmowanie reklamacji, dbałość o prawidłową ekspozycję towarów, odpowiedzialność za kasę i powierzone mienie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SKRZAT" SYLWESTER FILIPOWICZ - 2016-10-28 - Luboń (wielkopolskie)

AUTOMATYK - od 15 PLN

usuwanie awarii, konserwacja urządzeń, wykonywanie prac instalacyjnych elektrycznych z dziedziny automatyki, obsługa i diagnozowanie sterowników PLC, dbałość o poprawną eksploatację wszystkich urządzeń i maszyn będących na obszarze zespołu magazynowego /oferta GCP Koniecpol/
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2016-10-10 - Kuźnica Grodziska (śląskie)

LIDER GOŚCINNOŚCI. - od 16 PLN

Tworzenie atmosfery gościnności na każdym etapie wizyty gościa w restauracji poprzez:-Zindywidualizowane i autentyczne witanie oraz żegnanie gości;-Nawiązywanie kontaktów z gośćmi oraz aktywne poszukiwanie ku temu możliwości;-Oferowanie pomocy w trakcie wizyty w restauracji (m.in. asysta przy kioskach samoobsługowych, pomoc dla rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych);-Wykazywanie troski o zapewnienie gościom spersonalizowanej obsługi;-Odpowiedzialność za zapewnienie komfortowych warunków na sali jadalnej;-Monitorowanie procesu obsługi donoszenia zamówień do stolików (Table Service);-Określanie czynników, które mogą negatywnie wpłynąć na doświadczenie gościa i aktywne działanie w celu ich wyeliminowania lub zmiany sytuacji.Współpraca z innymi pracownikami i kadrą menadżerską polegająca na:-Instruowaniu innych członków zespołu na sali w celu zapewnienia obsługi gości na najwyższym poziomie;-Przekazywaniu innym pracownikom i kierownikowi zmiany konstruktywnej informacji zwrotnej dotyczącej jakości produktów i obsługi gości;-Wspieraniu rozwoju i szkoleniu kandydatów na stanowisko Lider Gościnności. Pełnienie roli ambasadora marki McDonalds poprzez:-Znajomość oferty produktowej, wartości odżywczych oraz zagadnień związanych z historią i kulturą McDonalds;-Konsekwentne dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek, nienaganną prezencję i właściwy ubiór.Praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości).Prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu.Wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy.Oraz powierzenie Panu /Pani dodatkowo obowiązków:przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s; prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s;kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni;
Jacek Chodakowski - 2019-04-26 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 1 200 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA KUCHNI WEGAŃSKIEJ - do 925 PLN

Pomoc w przygotowaniu potraw kuchni wegańskiej i ukraińskiej, prace porządkowe, prace pod kierunkiem kucharza. Praca na umowe zlecenie od 10 do 20 godz. tygodniowo. Istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

AUTOMATYK/ELEKTRYK - od 2 150 PLN

Programowanie, ocena i usuwanie przyczyn usterek, bieżąca analiza problemów, dbanie o należyty stan instalacji elektrycznej na maszynach oraz w budynkach firmowych, dokumentowanie wykonywanych napraw. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 3 m-ce, z możliwością przedłużenia.Wysokość wynagrodzenia uzależniona od posiadanych kwalifikacji. Trzy zmiany w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. Pracodawca zapewnia transport na trasie Piła - Ujście.
PLASTWIL AGENCJA PRACY II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Ujście (wielkopolskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - 2 500 - 4 000 PLN

Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie zawodowe-2 lata; zdolność do pracy na wysokości; jedna zmiana; miejsce pracy: woj.śląskie
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Gliwice (śląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 000 PLN

kontrola wysortowanego materiału
SEKRET SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 100 PLN

dbałośc o czystość poieszczeń w budynku szkoły, utrzymanie czystości(mycie okien, drzwi itp.).
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 13 W GDAŃSKU - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)

BRUKARZ - do 2 100 PLN

wyrównywanie i przygotowanie podłoża, układanie kostki brukowej, prace porządkowe
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Inżynieria"S.A. Łuków - 2018-04-06 - Łuków (lubelskie)

RECEPCJONISTA/KA - od 2 250 PLN

w/g stanowiska
TURYSTYKA Sp. z o.o. - 2019-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)

INSTRUKTOR TERAPI ZAJĘCIOWEJ - od 2 250 PLN

praca z osobami niepełnosprawnymi
Warsztaty Terapii Zajęciowej w Jantarze - 2018-11-29 - Jantar (pomorskie)

AUTOMATYK - od 2 500 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
Spółdzielnia Mleczarska Polmlek Maćkowy - 2016-09-02 - Gdańsk (pomorskie)

KSIĘGOWA - 1 900 - 2 000 PLN

sporządzanie rejestrów VAT, księgowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ - nieodpłatny

Zapoznanie się z zakresem działania Oddziału Zdrowia Publicznego, w tym m.in. z zadaniami dot. specjalizacji lekarzy, konsultantów medycznych, regulaminem wojewódzkiej komisji ds. orzekania o zdarzeniach medycznych, uczestnictwo w czynnościach dotyczących komisji (przygotowywanie pism procesowych, zapoznanie się z zasadami sporządzania zestawień kosztów postępowania przed komisją itp.), pomoc w archiwizacji dokumentów po zdanym państwowym egzaminie specjalizacyjnym.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2018-03-21 - Białystok (podlaskie)

KIEROWCA BUSA DO 3.5 TON - 2 000 - 3 000 PLN

wyjazdy 26 dniowe busem do Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO KSIĘGOWOŚCI 1/2 ETATU - 1 050 - 1 500 PLN

POMOC W PROWADZENIU KSIĘGOWOŚCI, PROWADZENIE KASY SPÓŁDZIELNI, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ NA POTRZEBY: US, ZUS, GUS, PFRON ITP.WYMAGANIA: MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, PRAKTYCZNA I TEORETYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH I BANKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, ZDOBYTE NA PODOBNYM STANOWISKU- MIN. 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU KSIĘGOWEGO SUBIEKT, REWIZOR, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, GOTOWOŚĆ DO PRACY OD ZARAZ, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIWYNAGRODZENIE NA 1/2 ETATU W PRZEDZIALE: 1.050,00 ZŁ-1.500,00 ZŁ DO UZGODNIENIAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KSZTAŁTOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKI WODNEJ - od 2 100 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kształtowania i ochrony środowiska i gospodarki wodnej należy w szczególności:1. Prowadzenie całokształtu postępowań związanych z kształtowaniem i ochrona środowiska i gospodarką wodną. 2. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych (urządzeń melioracji szczegółowej, kanalizacji deszczowej, małej architektury, pojemniki do segregowania odpadów). 3. Tworzenie, aktualizacja oraz nadzór nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie. 4. Realizowanie zadań dotyczących gospodarki wodnej i ściekowej wynikającej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków. 5. Nadzór nad sprawami związanymi z usuwaniem nieczystości płynnych i stałych z terenu gminy. 6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrem decyzji wydanych w związku z wytwarzaniem odpadów na terenie gminy. 7. Przygotowanie, nadzór, i aktualizacja programów:Program Ochrony Środowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogród Bobrzański, Program Przydomowych Oczyszczalni Ścieków, Krajowy Program Oczyszczania Ścieków Komunalnych i innych związanych z ochroną środowiska. 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 9. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański. 10. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postepowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów. 11. Prowadzenie rejestrów, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa. 12. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych dot. kształtowania i ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami, w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia, SIWZ, udział w pracach komisji, sporządzanie wykazów dotyczących wydatkowania środków publicznych zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, udział w pracach zespołów projektowych, 13. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-11-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)


Wybierz powiat