AUTOMATYK R38/3295-709/19 Włocławek oferta pracy APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: AUTOMATYK R38/3295-709/19
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa i serwis aparatury kontrolno - pomiarowej na instalacjach przemysłowych- montaż szaf sterowania, rozdzielnic AKPIA i NN
Data publikacji: 2019-10-11
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TORUŃSKA 222, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa i serwis aparatury kontrolno - pomiarowej na instalacjach przemysłowych- montaż szaf sterowania, rozdzielnic AKPIA i NN
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: AUTOMATYK R38/3295-709/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik automatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2019
Data zakończenia pracy: 10.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik automatyk*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia SEP do 1 kV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie w zakresie automatyki, elektrotechniki lub elektroniki; praktyczna znajomość korzystania z dokumentacji technicznej (schematy obwodowe, DTR); umiejętność dobrej organizacji pracy; praca na wysokości powyżej 3 metrów; mile widziane uprawnienia SEP do 1kV; umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
TORUŃSKA 222, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych przez APEX-ELZAR Sp. z o.o. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1), informujemy o zasadach przetwarzania podanych przez Panią/Pana danych osobowych (obowiązek informacyjny): 1. APEX-ELZAR Spółka z o.o. z siedzibą we Włocławku (87-805) przy ul. Toruńskiej 222 , (dalej też: APEX-ELZAR) jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. 2. APEX-ELZAR nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych. Kontakt z APEX-ELZAR jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej pod adresem apex-elzar (at) apex-elzar.pl, telefonicznie pod numerem 54 237 25 12 lub bezpośrednio w siedzibie administratora danych osobowych. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: a. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na APEX-ELZAR (art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), b. w celu realizacji umów zawartych z APEX-ELZAR (art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), c. w celu prawnie uzasadnionego interesu APEX-ELZAR, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, ochronie mienia, rozpatrywaniu reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), d. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).4. W przypadku kiedy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. 5. W przypadku, kiedy przesłankę do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub zawarta pomiędzy stronami umowa a ich podanie jest niezbędne do realizacji wynikających z nich obowiązków.6. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7. Od momentu pozyskania, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, z uwzględnieniem treści przepisów wewnętrznych APEX _ ELZAR w postaci instrukcji kancelaryjnej APEX-ELZAR i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. 8. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 9. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w ramach realizowanych przez nie usług dla APEX ELZAR, na podstawie umów o powierzenie danych osobowych zawierających klauzule zobowiązujące te podmioty do zachowania poufności przetwarzanych danych.10. W związku z przetwarzaniem przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a w przypadku, kiedy jest to możliwe na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, także do ich przenoszenia, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz usunięcia. 11. W przypadku naruszenia przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: TORUŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 222
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik automatyk*
Data dodania oferty pracy: 11.10.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6672a7140b0636f1a29c7e64d198aed
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Drukowanie tkanin i dzianin, mile widziane podstawy wiedzy o sitodruku
MMS TEXTILES S.C. SYLWESTER OLCZAK, MARIUSZ WYSOCKI - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
prace przy produkcji, pakowanie, sprzątanie. System pracy zgodnie ze zleceniem.
CERTFOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Dobczyce (małopolskie)
1. Utrzymanie ciągłości produkcyjnej i usuwanie skutków awarii; 2. Modernizacja urządzeń i wdrażanie nowych projektów;3. Montaż i uruchamianie nowych linii produkcyjnych;4. Rozpoznawanie przyczyn awarii i niesprawności w działaniu urządzeń oraz maszyn występujących na liniach produkcyjnych i w sekcjach współpracujących;5. prowadzenie modernizacji programów sterujących pracą urządzeń produkcyjnych;6. Nadzów i regulacja systemów kontroli jakości;7. Współpraca z dostawcami maszyn i urządzeńprodukcyjnych;8.Dobór części zamiennych przy realizacji nowych projektów.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2019-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- INWENTARYZACJA ,MAGAZYNU- WYPISYWANIE PZ, WZ- ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK TOWARU
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Iłownica (pomorskie)
obsługa klienta w salonie optycznym
NEW-OPTICA MARCIN SZEWCZUK - 2018-08-02 - Białystok (podlaskie)
Konserwacja i naprawa oraz modyfikacja maszyn i urządzeń produkcyjnych. Diagnozowanie i usuwanie bieżących awarii z zakresu automatyki. Nadzór nad systemem kontrolno-pomiarowym. Prowadzenie dokumentacji elektrycznych maszyn. Kontakt: aneta.kowalczyk (at) vanpur.com
VAN PUR Sp. akcyjna - 2016-08-30 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
montowanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
PH-P EKO-MAL s.c. - 2017-06-12 - Czempiń (wielkopolskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Chojnice (pomorskie)
pomoc piekarza
ROBSON Robert Marczak - 2016-05-18 - Łochów (mazowieckie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, terminala, utrzymanie czystości w sklepie, przyjmowanie reklamacji, dbałość o prawidłową ekspozycję towarów, odpowiedzialność za kasę i powierzone mienie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SKRZAT" SYLWESTER FILIPOWICZ - 2016-10-28 - Luboń (wielkopolskie)
usuwanie awarii, konserwacja urządzeń, wykonywanie prac instalacyjnych elektrycznych z dziedziny automatyki, obsługa i diagnozowanie sterowników PLC, dbałość o poprawną eksploatację wszystkich urządzeń i maszyn będących na obszarze zespołu magazynowego /oferta GCP Koniecpol/
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2016-10-10 - Kuźnica Grodziska (śląskie)
Tworzenie atmosfery gościnności na każdym etapie wizyty gościa w restauracji poprzez:-Zindywidualizowane i autentyczne witanie oraz żegnanie gości;-Nawiązywanie kontaktów z gośćmi oraz aktywne poszukiwanie ku temu możliwości;-Oferowanie pomocy w trakcie wizyty w restauracji (m.in. asysta przy kioskach samoobsługowych, pomoc dla rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych);-Wykazywanie troski o zapewnienie gościom spersonalizowanej obsługi;-Odpowiedzialność za zapewnienie komfortowych warunków na sali jadalnej;-Monitorowanie procesu obsługi donoszenia zamówień do stolików (Table Service);-Określanie czynników, które mogą negatywnie wpłynąć na doświadczenie gościa i aktywne działanie w celu ich wyeliminowania lub zmiany sytuacji.Współpraca z innymi pracownikami i kadrą menadżerską polegająca na:-Instruowaniu innych członków zespołu na sali w celu zapewnienia obsługi gości na najwyższym poziomie;-Przekazywaniu innym pracownikom i kierownikowi zmiany konstruktywnej informacji zwrotnej dotyczącej jakości produktów i obsługi gości;-Wspieraniu rozwoju i szkoleniu kandydatów na stanowisko Lider Gościnności. Pełnienie roli ambasadora marki McDonalds poprzez:-Znajomość oferty produktowej, wartości odżywczych oraz zagadnień związanych z historią i kulturą McDonalds;-Konsekwentne dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek, nienaganną prezencję i właściwy ubiór.Praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości).Prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu.Wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy.Oraz powierzenie Panu /Pani dodatkowo obowiązków:przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s; prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s;kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni;
Jacek Chodakowski - 2019-04-26 - Gdynia (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w przygotowaniu potraw kuchni wegańskiej i ukraińskiej, prace porządkowe, prace pod kierunkiem kucharza. Praca na umowe zlecenie od 10 do 20 godz. tygodniowo. Istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Programowanie, ocena i usuwanie przyczyn usterek, bieżąca analiza problemów, dbanie o należyty stan instalacji elektrycznej na maszynach oraz w budynkach firmowych, dokumentowanie wykonywanych napraw. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 3 m-ce, z możliwością przedłużenia.Wysokość wynagrodzenia uzależniona od posiadanych kwalifikacji. Trzy zmiany w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. Pracodawca zapewnia transport na trasie Piła - Ujście.
PLASTWIL AGENCJA PRACY II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Ujście (wielkopolskie)
Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie zawodowe-2 lata; zdolność do pracy na wysokości; jedna zmiana; miejsce pracy: woj.śląskie
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Gliwice (śląskie)
kontrola wysortowanego materiału
SEKRET SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
dbałośc o czystość poieszczeń w budynku szkoły, utrzymanie czystości(mycie okien, drzwi itp.).
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 13 W GDAŃSKU - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
wyrównywanie i przygotowanie podłoża, układanie kostki brukowej, prace porządkowe
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Inżynieria"S.A. Łuków - 2018-04-06 - Łuków (lubelskie)
w/g stanowiska
TURYSTYKA Sp. z o.o. - 2019-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
Warsztaty Terapii Zajęciowej w Jantarze - 2018-11-29 - Jantar (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Spółdzielnia Mleczarska Polmlek Maćkowy - 2016-09-02 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie rejestrów VAT, księgowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z zakresem działania Oddziału Zdrowia Publicznego, w tym m.in. z zadaniami dot. specjalizacji lekarzy, konsultantów medycznych, regulaminem wojewódzkiej komisji ds. orzekania o zdarzeniach medycznych, uczestnictwo w czynnościach dotyczących komisji (przygotowywanie pism procesowych, zapoznanie się z zasadami sporządzania zestawień kosztów postępowania przed komisją itp.), pomoc w archiwizacji dokumentów po zdanym państwowym egzaminie specjalizacyjnym.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2018-03-21 - Białystok (podlaskie)
wyjazdy 26 dniowe busem do Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białystok (podlaskie)
Obowiązki na stanowisku sprzedawcy
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Strzałkowo (wielkopolskie)
POMOC W PROWADZENIU KSIĘGOWOŚCI, PROWADZENIE KASY SPÓŁDZIELNI, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ NA POTRZEBY: US, ZUS, GUS, PFRON ITP.WYMAGANIA: MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, PRAKTYCZNA I TEORETYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH I BANKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, ZDOBYTE NA PODOBNYM STANOWISKU- MIN. 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU KSIĘGOWEGO SUBIEKT, REWIZOR, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, GOTOWOŚĆ DO PRACY OD ZARAZ, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIWYNAGRODZENIE NA 1/2 ETATU W PRZEDZIALE: 1.050,00 ZŁ-1.500,00 ZŁ DO UZGODNIENIAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kształtowania i ochrony środowiska i gospodarki wodnej należy w szczególności:1. Prowadzenie całokształtu postępowań związanych z kształtowaniem i ochrona środowiska i gospodarką wodną. 2. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych (urządzeń melioracji szczegółowej, kanalizacji deszczowej, małej architektury, pojemniki do segregowania odpadów). 3. Tworzenie, aktualizacja oraz nadzór nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie. 4. Realizowanie zadań dotyczących gospodarki wodnej i ściekowej wynikającej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków. 5. Nadzór nad sprawami związanymi z usuwaniem nieczystości płynnych i stałych z terenu gminy. 6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrem decyzji wydanych w związku z wytwarzaniem odpadów na terenie gminy. 7. Przygotowanie, nadzór, i aktualizacja programów:Program Ochrony Środowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogród Bobrzański, Program Przydomowych Oczyszczalni Ścieków, Krajowy Program Oczyszczania Ścieków Komunalnych i innych związanych z ochroną środowiska. 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 9. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański. 10. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postepowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów. 11. Prowadzenie rejestrów, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa. 12. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych dot. kształtowania i ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami, w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia, SIWZ, udział w pracach komisji, sporządzanie wykazów dotyczących wydatkowania środków publicznych zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, udział w pracach zespołów projektowych, 13. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-11-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)