AUTOMATYK - 1863 Jaworzyna Śląska oferta pracy ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O.
Stanowisko: AUTOMATYK - 1863
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: programowanie sterowników
Data publikacji: 2015-11-25
Lokalizacja: Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: programowanie sterowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie uzaleznione od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: AUTOMATYK - 1863
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali elektrycy budowlani i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Elektryczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie kierunkowe, uprawnienia minimum do 1 KV, znajomość programowania sterowników PLC, SIMATIC S5 i S7
Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Adres strony pracodawcy: http://www.karolina.info.pl/
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Produkcja, porcelana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali elektrycy budowlani i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2015
Data dodania oferty pracy: 17.11.2015
Oferta pracy ważna do: 15.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem, sprzedaż asortymentu.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Legnica (dolnośląskie)
40h
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Pokojowa
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Częstochowa (śląskie)
-utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń elektrycznych na wydziale produkcji,-naprawa oraz diagnostyka maszyn i urządzeń, dbałość o ich stan techniczny,-prowadzenie dokumentacji TPM i maszynowej,-stosowanie się do zasad higieny i bezpieczeństwa pracy Po okresie próbnym umowa na czas określony
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2018-07-04 - Mielec (podkarpackie)
przygotowanie materiału do malowania, czyszczenie, suszenie i układanie pomalowanych elementów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Chybie (śląskie)
obsługa klienta, obsługa systemu kasowego
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Lubsko (lubuskie)
spawanie części metalowych i sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Biała Dolna (śląskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami na rynku w Emiratach Arabskich. Przedstawienie oferty sprzedażowej,przygotowanie towaru do wysyłki, zorganizowanie transportu, kontrola jakości.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-15 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prace instalatorskie (uzupełnienie stanowiska pracy w ramach umowy WPI 610-104/15 ART 49)
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Kornatka (małopolskie)
kierowanie samochodem dostawczym, nadzorowanie załadunku i rozładunku. prowadzenie dokumentacji przewozu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
PRACA NA OBRABIARKACH CNC, CZYTANIE RYSUNKU TECHNICZNEGO, FREZOWANIE, TOCZENIE NARZĘDZI SKRAWAJĄCYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMET" JERZY ŻURAŃSKI - 2015-11-27 - Sompolno (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
nauczanie języka angielskiego w klasie VII szkoły podstawowej
Szkoła Podstawowa w Kuźniczysku - 2017-07-25 - Kuźniczysko (dolnośląskie)
Sprzedaz paliw, obsługa klienta, pomoc przy tankowaniu samochodów.
PHU "Norton" Stacja Paliw J. Mużyło - 2017-05-04 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie dokumentów źródlowych, wprowadzanie dokumentów danych do systemu, rozliczanie wyniku finansowego. Umowa na czas niekoreślony. Praca na jedną zmianę: 8:00-16:00. Wcześniejszy kontakt tel. 698 625 686 lub e-mail: M.Filpiek (at) Akcept.Info . Oferta dostępna w sali E
Biuro Usług Finansowych AKCEPT Marzena Filipek - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zębowice (dolnośląskie)
Kierowca samochodu ciężarowego-transport krajowy
USŁUGI TRANSPORTOWE SŁAWOMIR MICHALSKI GRABÓW N/PILICĄ - 2016-06-23 - Paprotnia (mazowieckie)
Wykonywanie sieci wodno-kanalizacyjnych. Wynagrodzenie od 2100zł brutto do uzgodnienia. Miejsce wykonywania pracy: Kraków i okolice. Praca od poniedziałku do piątku.
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO - KANALIZACYJNYCH IRZYK JAROSŁAW - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
praca bufetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Lubawka (dolnośląskie)
- wykonywanie przeglądów, napraw i konserwacji urządzeń srk zgodnie z ustalonym harmonogramem w celu utrzymania ich w pełnej sprawności, - wykonywanie pomiarów parametrów oraz związanych z nimi regulacji w nadzorowanych urządzeniach srk w celu utrzymania ich nominalnych wartości, - udział w remontach urządzeń srk w celu podniesienia ich sprawności i niezawodności,- usuwanie nieprawidłowości w działaniu urządzeń srk w ściśle określonym czasie w celu przywrócenia ich sprawności,- utrzymanie w sprawności powierzonych narzędzi i przyrządów w celu zachowania ich dalszej użyteczności,-doraźne nadzorowanie oraz instruowanie pracowników inżynierii ruchu o prawidłowej obsłudze urządzeń srk w celu wykluczenia ich uszkodzeń lub przerwy w pracy.
PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o. - 2018-10-26 - Owczary (dolnośląskie)
do uzgodnienia
BARDZIK BOGDAN "BASTER-POL" - 2017-02-14 - Mogielnica (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wojanów (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
Przewóz zleconych towarów, załadunek towarów, rozładunek towarów.
Dariusz Kossakowski "DAR-KO" - 2016-02-05 - Nowe Brzeźno (wielkopolskie)
- utrzymywanie ciągłości produkcyjnej,- modernizacja urządzeń i wdrażanie nowych projektów,- montaż i uruchamianie nowych linii produkcyjnych,- rozpoznawanie przyczyn awarii i niesprawności w działaniu urządzeń oraz maszyn występujących na liniach produkcyjnych i w sekcjach współpracujących,- usuwanie skutków awarii,- prowadzenie modernizacji programów sterujących pracą urządzeń produkcyjnych, w celu minimalizacji postojów i zwiększenia wydajności,- nadzór i regulacja systemów kontroli jakości,- współpraca z dostawcami maszyn i urządzeń produkcyjnych,- dobó części zamiennych przy realizacji nowych projektów.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyszukiwanie zleceń i przewoźnika, kontakt z kierowcami, przyjmowanie zleceń, dbanie o dobre relacje z klientami.
ATLAS B.S. BRONISŁAW SKROBISZ - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)
Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych;2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka;3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich;4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne;5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta;6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych;7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej);8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji;9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji;10) dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f) sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wraz z dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji. Wysokość wynagrodzenia brutto miesięcznie: 4000 zł - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-10-03 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klienta; dbanie o ekspozycje towaru; obsługa kasy fiskalnej
Frapo Dystrybucja - 2018-04-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
malowanie, szpachlowanie, układanie glazury i terakoty itp.
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Łosie-Dołęgi (podlaskie)