AUDYTOR WEWN臉TRZNY(NR 1103) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Stanowisko: AUDYTOR WEWN臉TRZNY(NR 1103)
Wynagrodzenie: od 2聽280 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -Warunki zatrudnienia:- umowa o prac臋 na czas okre艣lony,- wymiar czasu pracy 1/2 etatu, - wynagrodzenie zasadnicze w wysoko艣ci 2280,00 z艂 oraz premia w wysoko艣ci 12% wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatek za sta偶 pracy,Pracodawca podlega przepisom zawartym z PUZP dla PWJO (dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagroda jubileuszowa).
Data publikacji: 2020-03-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
-Warunki zatrudnienia:- umowa o prac臋 na czas okre艣lony,- wymiar czasu pracy 1/2 etatu, - wynagrodzenie zasadnicze w wysoko艣ci 2280,00 z艂 oraz premia w wysoko艣ci 12% wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatek za sta偶 pracy,Pracodawca podlega przepisom zawartym z PUZP dla PWJO (dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagroda jubileuszowa).
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽280 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze 2280.00 z艂 plus premia w wysoko艣ci 12% wynagrodzenia zasadniczego;Pracodawca podlega warunkom pracy i p艂acy zawartym w Ponadzak艂adowym Uk艂adzie Zbiorowym Pracy dla Pracownik贸w Wojskowych Jednostek Organizacyjnych Sfery Bud偶etowej.Pracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13" oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: AUDYTOR WEWN臉TRZNY(NR 1103)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: audytor/kontroler
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽280 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 16.03.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
- obywatelstwo polskie,- wykszta艂cenie wy偶sze,- posiadanie pe艂nej zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych,- niekaralno艣膰 za przest臋pstwo umy艣lne i przest臋pstwo umy艣lne skarbowe, - posiada kwalifikacje do do przeprowadzania audytu wewn臋trznego: - posiada jeden z certyfikat贸w CIA,CGAP,CISA,ACCA,CFE,CCSA,CFSA,CFA; - z艂o偶y艂a , w latach 2003 - 2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewn臋trznego przed Komisj膮 Egzaminacyjn膮 lub posiada uprawnienia bieg艂ego rewidenta, lub dwuletni膮 praktyk膮 w zakresie audyty wewn臋trznego i legitymuje si臋 dyplomem uko艅czenia studi贸w podyplomowych w zakresie audytu wewn臋trznego;- posiada po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa,- posiada praktyk臋 w audycie wewn臋trznym jednostek sektora publicznego,- posiada do艣wiadczenie w pracy w jednostkach resortu obrony narodowej.
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) List motywacyjny.2) CV.3) O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji przez Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Bydgoszczy zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 t.j.).4) Kserokopie:- po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa uprawiaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 tajne;- za艣wiadczenia stwierdzaj膮cego odbycie szkolenia specjalistycznego z zakresu bezpiecze艅stwa teleinformatycznego prowadzonego przez ABW albo SKW.1. Oferty z umieszczonym na kopercie napisem Pion Ochrony Informacji Niejawnych - nab贸r na stanowisko inspektor kierowa膰 w terminie do 23.02.2020 r. na adres lub osobi艣cie w kancelarii (p. 2):REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURYul. Podchor膮偶ych 3385-915 Bydgoszcz-------------------Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu tej /oraz przysz艂ych* rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niew艂a艣ciwe wykre艣li膰------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, 偶e:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzib膮 w Bydgoszczy 85-915, ul Podchor膮偶ych 33, reprezentowany przez Szefa Zarz膮du, zwany dalej Zarz膮dem.I. W sprawie ochrony danych osobowych mo偶na skontaktowa膰 si臋 z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarz膮du. II. Cele i podstawy przetwarzania B臋dziemy przetwarza膰 Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikaj膮cego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodzic贸w, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykszta艂cenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstaw膮 przetwarzania wy偶ej wymienionych danych osobowych jest obowi膮zek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych ni偶 wskazane w punkcie powy偶ej, przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w zwi膮zku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiej臋tno艣ci i zdolno艣ci potrzebnych do pracy na okre艣lonym w og艂oszeniu stanowisku. Podstaw膮 przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania fakt贸w, wykazania wykonania obowi膮zk贸w (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przysz艂ych proces贸w rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa os贸b, kt贸rych dane dotycz膮Zgodnie z RODO, przys艂uguje Pani/Panu prawo 偶膮dania dost臋pu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo 偶膮dania ich sprostowania (poprawiania), usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a tak偶e prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powy偶ej w pkt II.Powy偶sze 偶膮dania mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez czas niezb臋dny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez okres przedawnienia roszcze艅 wynikaj膮cych z przepis贸w prawa, a tak偶e przez czas, w kt贸rym przepisy nakazuj膮 nam przechowywa膰 dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres 12 miesi臋cy od daty wyra偶enia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykszta艂cenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzi臋cia udzia艂u w danym procesie rekrutacyjnym. W pozosta艂ym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, 偶e nie podejmujemy decyzji w spos贸b zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o mo偶liwo艣ci wycofania zgodyW ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofni臋cie zgody nie wp艂ywa na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. O艣wiadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchor膮偶ych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler
Data dodania oferty pracy: 16.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 16.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb181ff569be47de557e55803bbae359
Podobne oferty pracy
gotowanie potraw ukrai艅skich przy go艣ciach mi臋dzy innymi z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Olsztynek (warmi艅sko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
Organizacja i nadz贸r pracy podleg艂ego zespo艂u
PPHU ,,ALEX'' ALEKSANDER SERWATKA - 2016-05-20 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
operator w贸zka wid艂owego
DATA PROFESSIONAL Grzegorz Wrona - 2017-01-04 - Wieliczka (ma艂opolskie)
Monter instalacji i urz膮dze艅 sanitarnych
Firma Hydrauliczna Wod-Kan-Gaz-Co - 2018-04-20 - D膮browa Tarnowska (ma艂opolskie)
Skanowanie kod贸w kreskowych produkt贸w znajduj膮cych si臋 w halach sprzeda偶y i zliczaniu ich ilosci;
kontakt przez OHP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bran偶a rolno-ogrodnicza, obs艂uga klienta detalicznego, roz艂adunek i przyjmowanie towaru, utrzymanie porz膮dku w miejscu pracy, sporadyczne wyjazdy po towar. Od kandydata nie jest wymagana znajomo艣膰 bran偶y, zostanie wdro偶ony. godziny pracy wg ustalonego grafika.
Pi臋kny Ogr贸d Ma艂gorzata Nadziakiewicz - 2019-02-01 - Hacz贸w (podkarpackie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych, socjalnych oraz hal2 osoby koniecznie musz膮 posiada膰 prawo jazdy i do艣wiadczenie w prowadzeniu pojazduzak艂ad jest ZAK艁ADEM PRACY CHRONIONEJ I ZATRUDNIA OSOBY NIEPE艁NOSPRAWNE Z UMIARKOWANYM I ZNACZNYM STOPNIEM NIEPE艁NOSPRAWNO艢CII umowa na okres pr贸bny, potem 2 lub 3 lata
PROBET Sp.z o. o. - 2016-12-28 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Obs艂uga go艣ci hotelowych i restauracyjnych
PPHU "HEN-MAR" s.c. HENRYK JANK脫W,MAREK JANK脫W - 2016-08-08 - 呕ary (lubuskie)
Tworzenie i rozwijanie aplikacji, dba艂o艣膰 o najwy偶sz膮 jako艣膰 kodu, wsp贸艂praca z zespo艂em programist贸w
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-25 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 w firmie. Praca na 2 zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00).
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Zabrze (艣l膮skie)
Liczenie towaru w sklepie za pomoc膮 skanera.
kontakt przez OHP - 2018-07-06 - Przemy艣l (podkarpackie)
Za艂adunek i roz艂adunek towaru w magazynie w B艂oniu.
"FERTICO" SP Z O.O. - 2017-03-29 - B艂onie (mazowieckie)
fryzjermodelowanie, strzy偶enie, koloryzacja, upi臋cia
SISSI Klinika Urody - Barbara D膮bek - 2018-05-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprzeda偶 hurtowa i detaliczna materia艂贸w budowlanych, praca w Niemodlinie
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Niemodlin (opolskie)
- Szczeg贸艂owe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.7.2018 znajduj膮 ci臋 na stronie internetowej Prokuratury Okr臋gowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Audytor wewn臋trzny wykonuje zadania okre艣lone w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz. 2077j.t.), polegaj膮ce w szczeg贸lno艣ci na: - systematycznej ocenie aktywno艣ci, skuteczno艣ci efektywno艣ci kontroli zarz膮dczej w Prokuraturze Okr臋gowej w Katowicach i prokuraturach rejonowych okr臋gu katowickiego, - wykonywaniu czynno艣ci doradczych, w tym sk艂adaniu wniosk贸w maj膮cych na celu usprawnienie funkcjonowania wymienionych jednostek prokuratury. - Wynagrodzenie: 4100 zl brutto plus dodatek 450 z艂. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Pierwsza umowa na 6 m-cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania konieczne:1.obywatelstwo pa艅stwa cz艂onkowskiego Unii Europejskiej lub innego pa艅stwa, kt贸rego obywatelom, na podstawie um贸w mi臋dzynarodowych 艂ub przepis贸w prawa wsp贸lnotowego, przys艂uguje prawo podj臋cia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,2.pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,3.niekaralno艣膰 za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe,4.przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe,5.wy偶sze wykszta艂cenie,6.nieposzlakowana opinia,7.stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na stanowisku obj臋tym konkursem,8.posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewn臋trznego okre艣lone w art. 286 ust.艂 pkt 5 ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U.2017.2077 j.t.)9.znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu finans贸w publicznych i rachunkowo艣ci bud偶etowej oraz przepis贸w dotycz膮cych sposobu i trybu przeprowadzania audytu wewn臋trznego, a tak偶e przepis贸w reguluj膮cych ustr贸j i organizacj臋 prokuratury,10.znajomo艣膰 obowi膮zuj膮cych standart贸w audytu wewn臋trznegoWymagania dodatkowe:1,co najmniej 3-letnie do艣wiadczenie zawodowe,2.do艣wiadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej.
PROKURATURA OKR臉GOWA W KATOWICACH - 2018-03-16 - Katowice (艣l膮skie)
Zgodny z umow膮
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Police (zachodniopomorskie)
Wykszta艂cenie zawodowe; wymagane do艣wiadczenie; uprawnienia SEP do 1kV; jedna zmiana; praca na terenie 艢l膮ska; umowa zlecenie z mo偶liwo艣ci膮 podpisania umowy o prac臋
ENERGO-BUD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-05-12 - Gliwice (艣l膮skie)
- obs艂uga administracyjna urz膮dze艅 dozorowych- obs艂uga dokumentacyjna inwestycji, remont贸w, serwis贸w- formu艂owanie i sk艂adanie zapyta艅 ofertowych oraz zestawienie i wst臋pna analiza otrzymanych ofert- wsp贸艂praca z kooperantami Dzia艂u Utrzymania Ruchu oraz pozosta艂ymi kom贸rkami organizacyjnymi Sp贸艂ki- wspomaganie Kierownika Dzia艂u Utrzymania Ruchu w bie偶膮cej pracy Dzia艂u
Chemikals Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2016-09-29 - Siedlisko (warmi艅sko-mazurskie)
Monta偶 mebli przy u偶yciu narz臋dzi do obr贸bki r臋cznej i urzadze艅 mechanicznych, kompletowanie element贸w mebli, dopasowanie oku膰 i akcesori贸w meblowych, sprawdzanie element贸w monta偶owych, obs艂uga mechanicznych i r臋cznych przyrz膮d贸w monta偶owych, skr臋canie poszczeg贸lnych element贸w mebli, konserwacja urz膮dze艅 i narz臋dzi stosowanych przy monta偶u mebli. Wynagrodzenie 13,00 z艂/h - praca 89 h w miesi膮cu.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
Prace gospodarczo-porz膮dkowe, pomocnicze
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gd贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga i wydawanie zam贸wie艅, praca na kuchni.Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7-15, 15-24, 24-7 wg grafiku w Ko艂obrzegu, praca r贸wnie偶 w weekendy i 艣wi臋ta.
BAKS ALINA BORUCKA RESTAURACJE MCDONALD'S - 2017-03-14 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
- obs艂uga maszyn i urz膮dze艅- transport surowc贸w i wyrob贸w na w贸zkach- sporz膮dzanie wyrob贸w garma偶eryjnych- obr贸bka cieplna- prace porz膮dkowe z zastosowaniem niebezpiecznych preparat贸w chemicznych
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Bia艂ystok (podlaskie)
obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga klienta, obs艂uga dostaw, utrzymanie porzadku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - 呕ory (艣l膮skie)
Liczenie towaru za pomoc膮 skanera ,
kontakt przez OHP - 2017-06-28 - Tychy (艣l膮skie)
prace 艣lusarskie; praca w godz.; 6-14, 14-22, 22-6
FOTON Sp. z o.o. sp贸艂ka komandytowa - 2016-09-07 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w w zakresie odszkodowa艅. Praca w terenie
ARBITER SP脫艁KA AKCYJNA - 2015-11-27 - K臋pno (wielkopolskie)
PROFESJONALNA OBS艁UGA KLIENT脫W W ZKRESIE US艁UG POCZTOWYCH, AKTYWNA SPRZEDA呕 US艁UG I TOWAR脫W HANDLOWYCH, KSZTA艁TOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE 艢REDENIE, ZNAJOMO艢膯 STANDARD脫W OBS艁UGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNO艢膯 W D膭呕ENIU DO REZULTAT脫W, KOMUNIKATYWNO艢膯, ODPOWIEDZIALNO艢膯, SUMIENNO艢膯, SAMODZIELNO艢膯, UMIEJ臉TNO艢膯, CV WYSY艁A膯 NA E-MAIL; rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pltytu艂em; pracownik obs艂ugi klienta Szczecin-OBOTRYCKA
POCZTA POLSKA SA - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dmuchanie okre艣lonej ilo艣ci wyrob贸w szklanych
STREFA-GLASS Grzyb贸w - 2016-10-21 - Grzyb贸w (艣wi臋tokrzyskie)