AUDYTOR WEWNĘTRZNY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: 1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.

Data publikacji: 2020-02-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Obłońska 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, finanse lub prawo

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA.I.2110.17.20201.Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, finansowe lub prawnicze,f) następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub- złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub- uprawnienia biegłego rewidenta lub- dwuletnia praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z: przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej; nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych), g) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dlastanowisk kierowniczych urzędniczych, w szczególności co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanymz przeprowadzaniem audytu lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.2.Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i prawo zamówień publicznych,b) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dz. Urz. Min. Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28),c) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),d) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,e) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,f) wysoka kultura osobista.3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,92 %.6. Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,g)referencje (kserokopia),h)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 06 marca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 25 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-02-24KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 25 lutego 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.11.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//audytor_wewnetrzny.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,g)referencje (kserokopia),h)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 26.02.2020

Oferta pracy ważna do: 06.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1962d8d011fe35703da671e06f951d4

Podobne oferty pracy

KONTROLER JAKOŚCI SZYB - od 2 100 PLN

kontrola, raportowanie, pakowanie szyb
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Chmielów (podkarpackie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 15 PLN

prace operatora na magazynie i terenie całego zakładu (transport płyt, załadunek i rozładunek TIR)
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 2 775 PLN

pakowanie towaru w paczki do wysyłek, przyjmowanie i wydawanie towaru, dostarczanie paczek do sortowni kurierskiej, kontrola stanów magazynowych
DELUXE DOM S.C. - 2019-03-14 - Legnica (dolnośląskie)

TECHNIK FIZJOTERAPII - 1 057,6 PLN

Technik fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK SALI - do 500 PLN

ORGANIZACJA PRACY, ZAOPATRZENIE, REPREZENTOWANIE PRACODAWCYWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE, KOMUNIKACYJNE, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBYNM STANOWISKU MINIMUM 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM;KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH ROZKŁAD CZASU PRACY: W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB(W GODZINACH OTWARCIA LOKALU, PRACA W JEDEN DZIEŃ W TYGODNIU 10H LUB 2 DNI PO 5H, PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI W GODZINACH MIĘDZY 10:00 -22:00
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż bezpośrednia, obsługa klienta detalicznego
P.H.U. Kornik " MAX-DOM" Joanna Kasprzak - 2016-06-21 - Koło (wielkopolskie)

FRZYJER/KA - od 2 100 PLN

Strzyżenie, malowanie i modelowanie włosów.
Zamojskie Atelier Fryzjerskie Monika Danieluk - 2018-02-02 - Zamość (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

wg programu stżu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 1 850 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-15);
Tomasz Stenka "OGRODNIK" - 2016-03-29 - Słupsk (pomorskie)

INŻYNIER BUDOWLANY - od 2 600 PLN

do uzgodnienia
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W RZESZOWIE - 2016-06-09 - Rzeszów (podkarpackie)

GOSPODARZ TERENU - do 2 250 PLN

- utrzymanie porządku i czystości w obrębie budynków,- usuwanie śniegu i lodu z chodników oraz schodów (zima),- grabienie liści (jesień),- doręczanie korespondencji lokatorom SM,- obsługa tablic ogłoszeń na klatkach schodowych.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Osiedle Ogrodowa-Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godz. 7.00 - 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ŁAZISKA" - 2019-07-30 - Łaziska Górne (śląskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 700 PLN

Omiatanie przy posesjach, koszenie trawy, okresowe czyszczenie agregatów chłodniczych oraz 2 razy w miesiący czyszczenie kontenera.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sokołowie Podlaskim - 2020-05-07 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 1 650 PLN

Pomocnik budowlany - roboty siłowe - rozładunek materiału, noszenie gruzu, demontaż. Dyspozycyjność w godzinach rannych, praca także w sobosty i niedziele, umowa zlecenie 100h w miesiącu (w okresie późniejszym możliwość umowy o pracę).
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż art. spoz. i przem. przyjmowanie i wykładanie towaru na półki
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM" Lidzbark Warmiński - 2019-04-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szycie czapek
NIKOL FIRMA HANDLOWA KRAWIECTWO ADRIANA KACPERSKA - 2018-01-02 - Tuszyn (łódzkie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 725 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: Pracownik ds. Obsługi Klienta UP SZCZECIN 10
POCZTA POLSKA SA - 2017-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

HOSTESSA - od 13 PLN

Rozdawanie materiałów promocyjnych, zachęcanie do degustacji i zakupów
kontakt przez OHP - 2017-11-16 - Augustów (podlaskie)

KUCHARKA/KUCHARZ - od 2 250 PLN

Przegotowywanie posiłków dla dzieci. Praca od pon-pt w godz. 7:00-15:00
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Żółwin (mazowieckie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 2 000 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych - prace wykonywane głównie w budynkach wielorodzinnych
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ELE-AND" S.C. ANDRZEJ PORĘBSKI,ANDRZEJ ZDEB - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

Prace murarza
Firma Budowlana Rafał Hoffer - 2016-05-09 - Krokowa (pomorskie)

PRACOWNIK HALI - PIEKARZ - do 2 370 PLN

praca przy produkcji pieczywa zgodny ze standardami Auchan, zatowarowanie i oznakowanie działu, dbałość o czystość
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Marki (mazowieckie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientem, dbanie o porządek na sali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Zagrodno (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWO-ADMINISTRACYJNY - od 1 850 PLN

obsługa poczty email w j.angielskimorganizacja pracy biurowejprowadzenie poczty firmy odpowiadać na reklamacjęwystawianie faktur
"DOMOS" Zenon Usarkiewicz - 2016-11-21 - Skórcz (pomorskie)

KONSERWATOR - od 800 PLN

Usuwanie usterek, naprawianie sprzętu, utrzymanie porządku na terenie ośrodka ( pojemniki ze śmieciami - segregacja )
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BUDOGUMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Łazy (zachodniopomorskie)

TYNKARZ - od 2 700 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)