AUDYTOR WEWNĘTRZNY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: AUDYTOR WEWNĘTRZNY
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: 1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.
Data publikacji: 2020-07-13
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: AUDYTOR WEWNĘTRZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: audytor/kontroler
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Audytor/Kontroler
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY audytor wewnętrzny w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA.I.2110. 54 .20201.Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe,f) następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub- złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub- uprawnienia biegłego rewidenta lub- dwuletnia praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z: przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej; nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych), g) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dlastanowisk kierowniczych urzędniczych, w szczególności co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanymz przeprowadzaniem audytu lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalnościgospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.2.Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawyo pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawyKodeks postępowania administracyjnego i prawo zamówień publicznych,b) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dz. Urz. Min. Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28),c) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),d) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,e) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,f) wysoka kultura osobista.3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52 %.6. Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,g)referencje (kserokopia),h)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 lipca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-07-10KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10.lipca 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.11.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200710141610723.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,g)referencje (kserokopia),h)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242204
Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.07.2020
Oferta pracy ważna do: 21.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?96495cf7cf3c409cf95384dd8646d5ee
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem i specjalnością
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie porządku w obiekcie ośrodka kultury oraz wokół ośrodka
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Ropica Polska (małopolskie)
utrzymanieczystości klatek schodowych, terenów wokół bloków, koszenie trawników, drobne nasadzenia
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZEWOZY NA TERENIE KRAJU PROFILI OKIENNYCH
AUTOROM ROMAN BIERNAT - 2016-04-11 - Skierniewice (łódzkie)
prace porządkowe na terenie Miasta i Gminy Cieszanów, wykaszanie traw, porządkowanie terenów mienia komunalnego, wycinanie krzaków przy drogach gminnych, prace w lasach mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Cieszanów (podkarpackie)
Analiza, projektowanie interfejsu użytkownika, tworzenie opisów wymagań tworzonego systemu informatycznego, usibility testing, prototypowanie aplikacji webowych oraz mobilnych, testowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie i logistyka pojazdów powyżej 3,5 DMC, wystawianie faktur i zleceń, ustalanie tras pojazdów
Firma Handlowo Usługowa TRANSMIR Mirosław Fic - 2016-06-23 - Osieczek (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe na zewnątrz
ELMAG-TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-22 - Chełm (lubelskie)
Mycie, odkurzanie samochodów, obsługa kasy fiskalnej i komputera
P.H.U. Kazimierz Zdrojkowski - 2017-05-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
pilnowanie produkcji
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Czynności pomocnicze przy produkcji grzejników
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Kraków (małopolskie)
Prace spawalnicze
ACERO SYSTEM SP.Z O.O. - 2019-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wypiek ciast drożdżowych, francuskich, tortów.
Nawrat Wojciech Cukiernictwo Piekarnictwo Handel Art. Spożywczymi - 2018-09-24 - Radlin (śląskie)
Praca w tartaku
Firma Handlowo-Usługowa "REGALEX" Jadwiga Szok - 2017-07-14 - Hejdyk (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie oraz kontrola dostaw, rozładunek i załadunek towaru, rozmieszczanie ładunku w magazynie, obsługa systemu komputerowego.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyny do wytłaczania folii
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Skierki (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa, obługa programów komputerowych, kontakt z klientami. Chęć uczenia się i zdobywania nowej wiedzy.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Sangrodz (łódzkie)
prace ślusarskie, montaż konstukji stalowych, roboty spawalnicze, poznanie metod spawania, nitowania, szlifowania
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów indywidualnych i hurtowych w tym klientów pochodzenia wietnamskiego-Pozyskiwanie nowych klientów w tym klientów pochodzenia wietnamskiego -Tworzenie ofert handlowych-Utrzymywanie trwałych kontaktów handlowych z dotychczasowymi kontrahentami-Negocjacje umów i warunków handlowych z dostawcami pochodzącymi z Wietnamu
VAN DUONG NGO - 2019-09-23 - Opole (opolskie)
liczenie asortymentu sklepowego i magazynowego przy pomocy skanera elektronicznego
kontakt przez OHP - 2017-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kuchni , gotowanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wieruszów (łódzkie)
jw.
Dom Studencki Dziekanka - 2017-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca kierowcy samochodu dostawczego do 3,5t, dowóz towary do klientów hurtowni.
"STANBUD" Sp. z o. o. - 2019-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
-przeprowadzanie audytu wewnętrznego w komórkach organizacyjnych urzędu,-prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej jednostki, -sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów,-sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni, -sporządzanie planu audytu na rok następny,-pomoc i doradztwo w toku bieżącej działalności,-terminowe i staranne wykonywanie powierzonych zadań.
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-12-07 - Września (wielkopolskie)
- obsługa interesantów w zakresie rejestracji interesantów, kierowania do właściwych adresatów, wydawania i zwrotu przepustek,- wykonywanie czynności związanych z ochroną obiektu,- kontrola dokumentów, osób i pojazdów przybywających i opuszczających obiekt,- doraźne wykonywanie czynności ochrony obiektu w zakresie kontroli pomieszczeń i stref oddanych pod ochronę,- realizacja czynności związanych z zabezpieczeniem funkcjonowania Punktu Kontroli Technicznej pojazdów (w dniach wolnych od pracy oraz porze nocnej),- prowadzenie dokumentacji służbowej
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-02-17 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
samodzielna wymiana elementów zawieszenia, układu hamulcowego, wydechowego, rozrządu, itp., bieżąca konserwacja, w tym wymiana filtrów, płynów, serwis klimatyzacji, geometria, itp.
P.W. MAGIREX POŁCIK ZBIGNIEW - 2019-02-18 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE - Kielce - 2018-07-11 - Kielce (świętokrzyskie)