AUDYTOR WEWNĘTRZNY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w : a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.

Data publikacji: 2020-11-06

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Obłońska 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w : a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: audytor/kontroler

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Audytor/Kontroler

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10299WOA-I.2110.84.2020Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm 2020-11-06 Termin składania dokumentów: 2020-11-17 Wymagane wykształcenie Wykształcenie wyższe.Wymagania związane ze stanowiskiem 1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe,f) następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub- złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub- uprawnienia biegłego rewidenta lub- dwuletnia praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z: przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej; nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych),g) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk kierowniczych urzędniczych, w szczególności co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawyo pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i prawo zamówień publicznych,b) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dz. Urz. Min. Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28),c) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),d) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,e) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,f) wysoka kultura osobista.Zakres obowiązków opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w : a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.Wymagane dokumenty życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. . Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 06 listopada 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282). Warunki pracy praca w systemie zadaniowym,praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,01 %.Miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 17 listopada 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 06 listopada 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,przenoszenia danych,wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242204

Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 06.11.2020

Oferta pracy ważna do: 17.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d5a08d7bb142600ce45396da2deeb8e

Podobne oferty pracy

STOLARZ / SZLIFIERZ / OPERATOR MASZYN - 2 600 - 4 200 PLN

- Obsługa maszyn stolarskich,- Kontakt telefoniczny 609-000-921
CALIFORNIA TRADING SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-10-08 - Tczew (pomorskie)

DYSPOZYTOR - od 20 PLN

nadzór nad terenem budowy oraz sprzętem budowlanym w godzinach popołudniowo-wieczorowo-nocnych.
ABG GRZEGORZ OLEKSA - 2019-12-12 - Babice (małopolskie)

POMOC WYCHOWAWCY ŚWIETLICY - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kałuszyn (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 15 PLN

Recykling. Praca przy załadowaniu, rozładunku, przygotowaniu towaru do przemiału
CRT RECYKLING Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Łódź (łódzkie)

SERWISANT OGUMIENIA - od 3 200 PLN

praca w warsztacie samochodowym sam. osobowych, ciężarowych i autobusów
SOLSKA EWA TRANS - 2017-08-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Sprzątanie wg rejonu: klasy,korytarze.
Szkoła Podstawowa Nr 11 - 2019-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie placu, hal i pomieszczeń
EKOLINE USŁUGI KOMUNALNE Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Niziny (podkarpackie)

POKOJOWA - od 3 000 PLN

dbałość o czystość i porządek obiektu, codzienne sprzątanie pokoi hotelowych, pomoc gościom
Health-Resort&Medical SPA Panorama Morska - 2019-12-19 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK ROBOTNICZY - od 13 PLN

Praca ze zwierzętami, karmienie, wywożenie odchodów, koszenie trawy, ogólne prace gospodarcze. Praca w godz. 06.00 - 7.30 oraz 18.00 - 19.30.
VICTORIA Eryk Dobosz - 2017-06-29 - Kopacze Wielkie (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY OFPR/16/0894 (S) - od 1 850 PLN

Opracowywanie projektów elektrycznych, kosztorysów
"Elektrical" Zakład Elektroinstalacyjny - Wilhelm Mrożek - 2016-03-30 - Limanowa (małopolskie)

MONTER SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ - od 2 600 PLN

Montaż sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, montaż strudni betenowych, PE, PP.
kontakt przez PUP - 2020-07-31 - Suchowola (świętokrzyskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 100 PLN

wykonywanie prac monterskich
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Świdwin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA ARTYKUŁÓW MEDYCZNO - ORTOPEDYCZNYCH - od 2 600 PLN

Sprzedaż i dopasowanie artykułów medycznych i ortopedycznych.
Zakład Ortopedyczny s.c. - 2020-01-23 - Częstochowa (śląskie)

POZOSTALI KIEROWNICY DO SPRAW BADAŃ I ROZWOJU - od 2 500 PLN

testowanie prototypów, weryfikacja rozwiązań konstrukcyjnych opracowanych prototypów, opracowanie dokumentacji technicznej.
PPHU 'SZLACHET-STAL' spółka jawna W. i G. Sendalscy - 2015-12-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

POMOCNIK MECHANIKA POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 700 PLN

pomoc w naprawie pojazdów samochodowych
USŁUGI TRANSPORTOWE JOLANTA SEKUŁA - 2019-10-30 - Rozłogi (lubuskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 10,75 PLN

Ochrona zakładu
A PLEBAN Sp.z o.o. - 2016-05-20 - Staniątki (małopolskie)

STARSZY MENADŻER DS. KOSZTÓW - od 5 210 PLN

przygotowywanie oraz realizacja strategii redukcji kosztów przy zachowaniu jak najwyższej jakości, odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację, ocena ryzyka finansowego i handlowego, monotorowanie i raportowanie wyników finansowych, płatności oraz sporządzanie prognoz i analiz finasowych w języku koreańskim
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Bażanowice (śląskie)

NAUCZYCIEL - od 2 100 PLN

Praca w Specjalnym Ośrodku z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością inteloektualną w szkolepodstawowej oraz szkole przysposabianjącej do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Złotoryja (dolnośląskie)

MONTER INSTALACJI TELETECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

Wykonywanie instalacji teletechnicznych, serwis systemów teletechnicznych
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - Robert Grześkowiak - 2017-10-19 - Jarocin (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Sprzedaż artykułów w sklepie spożywczo -przemysłowym na terenie gminy Wodynie - miejscowość Oleśnica. Obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Wodyniach - 2019-07-15 - Wodynie (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Glinojeck (mazowieckie)

KASJER - SPRZEDAWCA - do 2 500 PLN

1. Obsługa klienta.2. Wykłądanie towaru.3. Obsługa kasy fiskalnej i terminala.
KONKRET KATARZYNA PIETROCZUK - 2018-08-10 - Błonie (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 2 000 PLN

Praca w gospodarstwie rolnym przy uprawach i zbiorach owoców.Oferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wola (mazowieckie)