ASYSTSENT DS. IMPORTU K/M Warszawa oferta pracy PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTSENT DS. IMPORTU K/M
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa i ustawianie maszyn przy linii produkcyjnej- Pakowanie produktów- Ocena wizualna produktów
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marywilska 34, 03-228 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa i ustawianie maszyn przy linii produkcyjnej- Pakowanie produktów- Ocena wizualna produktów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ ubezpieczenie pracownicze+ prywatna opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTSENT DS. IMPORTU K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik działu logistyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: handel lub ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (handel, ekonomia), doskonała znajomość programu Excel, komunikatywna znajomośc języka angielskiego. Obowiązki: - analiza danych, przygotowywanie zestawień, raportów zgodnie z potrzebami firmy - monitorowanie stanów magazynowych - bieżąca współpraca ze wszystkimi działami w firmie szczególnie z magazynem i produkcją - kontakt z aktualnymi dostawcami i klientami - wsparcie administracyjne działu- nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i ich archiwizacją - rozszerzanie oferty asortymentowej- aktywne uczestnictwo w pozyskiwaniu nowych produktów[Zgłoszenia: karolina.sielicka (at) promotorzy.pl, 22 510 12 56]
Nazwa pracodawcy:
PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.promotorzy.pl
Ulica pracodawcy: Odrowąża
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?082b2d39ac9d925556afb1f03e80aa34
Podobne oferty pracy
Wykształcenie przynajmniej podstawowe; doświadczenie na ww. stanowisku mile widziane, uprawnienia spawacza i/lub ślusarza; zakres obowiązków: prace związane ze spawaniem i ślusarstwem; jedna zmiana, miejsce pracy: Knurów;
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY ARTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Knurów (śląskie)
montaż kotłów
WDS Group Sp. z o.o. - 2019-11-25 - Opole (opolskie)
sprzedaż i serwowanie potraw i napojów, obsługa terminala kasowego
Roma Investments Piątkiewicz Sp. J. - 2020-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
Rozładunek, załadunek towaru na magazynie oraz dowóz towaru do klientów na terenie woj. zachodniopomorskiego.
Firma Handlowa "FILA" GRUPA "SBS" Dariusz Fila - 2015-12-01 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
- Pracownik ochrony w obiekcie usługowym
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie bądź wyższe, doświadczenie w projektowaniu, mile widziana osoba z predyspozycjami do pracy z klientem, komunikatywność. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: joannacermar2 (at) wp.pl (CV ze zdjęciem).
KARASIŃSKA JOANNA HURTOWNIA SALON PŁYTEK CERAMICZNYCH CERMAR 2 - 2018-12-18 - Jejkowice (śląskie)
- ustawianie, naprawianie, konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych
POL-HUN M. Bielska Spółka Jawna - 2017-07-03 - Koluszki (łódzkie)
kontrola produktu
kontakt przez PUP - 2020-11-02 - Komorniki (wielkopolskie)
Przygotwanie posiłków według aktualnie obowiązujących należności żywieniowych ze szczególnym uwzględnieniem technologii przygotowania, jakości, smaku.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-08-19 - Omulew (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w obsłudze klientów indywidualnych, pomoc w wykonywaniu wycen materiałów budowlanych, zapoznanie z obiegiem dokumentów, sporządzanie raportów kasowych. Staż realizowany w ramach POWER dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Brzesko (małopolskie)
sprzatanie w supermarkecie
"CLEANER" SP.Z O.O. - 2017-02-15 - Łódź (łódzkie)
• Nabywanie nieruchomości i pozyskiwanie klientów• Zarządzanie własną powierzchnią licencyjną na Malcie • Marketing nieruchomości i sprzedaż • Wycena • udzielanie pomocy i informacji •Tworzenie stałych relacji ze wszystkimi klientami
kontakt przez OHP - 2018-01-17 - Malta (Malta)
prowadzenie zajęć lekcyjnych w zakresie języka angielskiego w klasach od I do III gimnazjum,miejsce wykonywania pracy-Sobótka,umowa o prace na zastępstwo,praca jednozmianowa, wysokość wynagrodzenia brutto : 2265 do 3109 zł kontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny: 71 3162346, bądź email: dyrektor (at) ggsob.pl ,oferta pracy dostępna w sali C
GIMNAZJUM GMINNE W SOBÓTCE - 2016-11-09 - Sobótka (dolnośląskie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, przyjęcie i zamawianie towaru
ŁYKO-TOMICKA ANNA P.W. "SEGAL" - 2018-07-23 - Konin (wielkopolskie)
Kompletowanie zamówień, prace magazynowe.
Lavoro Due sp. z o.o. - 2020-03-03 - Jawczyce (mazowieckie)
samodzielne przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prace montażowe i serwisowe na wysokości pow. 3 m.Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie i prowadzenie działalności handlowej przedsiebiorstwa.Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów i realizacją transakcji kupna i spzredaży. Stosowanie różnych form i technik sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2020-03-19 - Legnica (dolnośląskie)
Montaż i wstawianie okien
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Prudnik (opolskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Gola Górna (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ ZWIERZĘCĄ: POMOC PRZY WAŻENIU ZWIERZĄT, ICH PRZEWOŻENIU; KARMIENIE ZWIERZĄT, CHWYTANIE, POSKRAMIANIE I UNIERUCHAMIANIE NA POTRZEBY HODOWLANE, SELEKCYJNE, WETWRYNARYJNE ORAZ ZNAKOWANIE ZWIERZĄT; UDZIELANIE POMOCY PRZY KOJARZENIU HODOWLANYM, ROZPŁODZIE I CHOWIE MŁODYCH ZWIERZĄT; WYKONYWANIE PRAC PORZĄDKOWYCH BUDYNKOW INWENTARSKICH. MIEJSCE PRACY: Łosice 14 c, 55-095 ŁosicEKONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ: 713154531 PRACA NA JEDNĄ ZMIANĘ W GODZ 7-15 OFERTA W SALI:B,D
POL-LEAN Sp. z o.o. - 2019-09-25 - Łosice (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych
PHZ Spółdzielni Mleczarskich Lacpol Hotel "Witoldówka" - 2017-05-09 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW, SPORZĄDZANIE OFERTY HANDLOWEJ, SPORZĄDZANIE OFERT PRZETARGOWYCH, PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
EKO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe, rachunkowo-ksiegowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
1.Prowadzenie akt osobowych, w tym całości spraw związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunków pracy oraz kompletowaniem i sporządzaniem obowiązkowej dokumentacji w tych sprawach. Ustalanie wynagrodzeń, podział na poszczególne składniki oraz ustalanie uprawnień do tych składników zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wynagradzania pracowników (nauczycieli i pracowników niepedagogicznych). 2.Prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli.3.Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności, dokumentacji dot. dyscypliny pracy, udzielania urlopów wypoczynkowych oraz urlopów związanych z macierzyństwem, profilaktycznymi badaniami lekarskimi; współpraca z inspektorem bhp w zakresie szkoleń i wypadków pracowników, wydawanie legitymacji służbowych.4.Prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień w zakresie bieżących potrzeb i przyszłego raportowania tych informacji obsługa programu kadrowego, sporządzanie sprawozdań GUS-u z zakresu ruchu i stanu zatrudnienia. 5.Załatwianie spraw zgodnie z wytycznymi Dyrektora i związanych z bieżącą działalnością placówki oraz przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. 6.Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, książki zarządzeń dyrektora i kontroli zewnętrznych.7.Prowadzenie ksiąg uczniów, wychowanków placówki, teczek osobowych uczniów / wychowanków oraz dokumentacji związanej z przebiegiem ich nauczania i wychowania.8.Kompletowanie zbiorów arkuszy ocen, ewidencja druków ścisłego zarachowania, wydawanie legitymacji szkolnych i duplikatów świadectw.9.Prowadzenie dokumentacji wypadkowej uczniów oraz ubezpieczenia uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków.10.Obsługa Systemu Informacji Oświatowej.11.Prowadzenie archiwum zakładowego.12.Ścisła współpraca z głównym księgowym i specjalistą d.s. księgowości i gospodarczych.Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego - 2017-11-07 - Damnica (pomorskie)
sprzątanie obiektu - bank spółdzielczy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Czyścik - 2019-11-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Metoda spawania: 135, 111 i opcjonalnie 136Zakres uprawnień:1. Grubość materiału: od 3mm2. Średnica rur (opcjonalnie): od Ø253. Pozycje spawania: Umiejętność spawania oraz posiadanie uprawnień we wszystkich pozycjach za wyjątkiem PG oraz opcjonalnie HL-0454. Typ złącza: BW, FW5. Grupa materiałowa: FM1, FM2, opcjonalnie FM5Miejsce pracy: Zawada 26
STAL-SYSTEMS S.A. - 2020-08-31 - Zawada (świętokrzyskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i warsztatowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-28 - Zamość (lubelskie)
Praca na budowie
Euroconstruct Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-05-18 - Sulechów (lubuskie)