ASYSTENTKA ZARZĄDU/PRACOWNIK BIUROWY Lublin oferta pracy EUROAL SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU/PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: -organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu – kancelarii firmy,- koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,- zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmy,- koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, planowanie, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,- monitorowanie maili, rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów,- zakup materiałów biurowych, znaczków pocztowych, artykułów chemicznych i spożywczych na potrzeby biura,- wykonywanie poleceń zleconych przez Prezesów.
Data publikacji: 2018-10-09
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: EUROAL SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-GO MAJA 16, 20-410 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu – kancelarii firmy,- koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,- zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmy,- koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, planowanie, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,- monitorowanie maili, rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów,- zakup materiałów biurowych, znaczków pocztowych, artykułów chemicznych i spożywczych na potrzeby biura,- wykonywanie poleceń zleconych przez Prezesów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU/PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
EUROAL SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
1-GO MAJA 16, 20-410 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres e-mail: sekretariat (at) euroal.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: 1-GO MAJA
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2018
Data dodania oferty pracy: 09.10.2018
Oferta pracy ważna do: 01.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opieka nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężenie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-10-05 - Karlino (zachodniopomorskie)
Prace przy projektowaniu/kosztorysowaniu sieci wodno-kanalizacyjnej. Przygotowanie koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa biura.
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2018-08-22 - Zamość (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem;
Fundacja dla Dzieci Niepełnosprawnych "Nadzieja" - 2017-09-27 - Słupsk (pomorskie)
- pozyskiwanie nowych dostawców i prowadzenie negocjacji handlowych,- obsługa dostaw towarów,- utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi dostawcami firmy,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- prowadzenie dokumentacji zamówień i nadzór nad ich realizacją,- współpraca z działem handlowym firmy
MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
organizacja pracy biura
TARES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:- Bezpośrednia obsługa klienta serwisu- Nadzorowanie zleceń blacharsko-lakierniczych- Planowanie napraw pojazdów- Nadzorowanie przebiegu napraw i terminów
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)
jw.
Spółdzielnia wspierania edukacji i przedsiębiorczości rynku pracy - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Prowadzenie korespondencji z Inwestorem, Podwykonawcami, Dostawcami,2. Tworzenie rejestru dokumentacji,3. Prowadzenie dokumentacji budowy,4. Bieżące dokumentowanie robót budowlanych i istotnych zdarzeń w dzienniku budowy,5. Udział w terminowym i pełnym rozliczeniu budowy i obiektów pod względem finansowym, 6. Prowadzenie rejestru obiegu dokumentacji projektowej oraz rejestru zmian wprowadzanych do dokumentacji projektowej,7. Prowadzenie rejestru zleceń i zamówień dotyczących podwykonawców,8. Przedmiarowanie i ofertacja robót budowlanych.
AWBUD S.A. - 2016-07-15 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie w procesie migracyjnym klientów firmy, asysta w poszukiwaniu mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem.
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY U ZBYSZKA REGINA MATYSIAK - 2017-02-27 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
praca z dziećmi w wieku 3-6 lat, pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc przy ubieraniu i rozbieraniu się dzieci, pomoc na wycieczkach, spacerach oraz na jadalni.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Wola Chomejowa (lubelskie)
praca na stanowisku biurowym przy sporządzaniu projektów budowlanych
Wojciech Grabowski WARMEX - 2016-07-13 - Kisiny (warmińsko-mazurskie)
wizytacja budowy, sprawdzane zgodności materiałów ze specyfikacjami technicznymi, dokonywanie inwentaryzacji fotograficznych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-03 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z zasadami sporządzania rysunków branżowych i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów salonu Poudre&Coco, sprzedaż kreacji, wysoka kultura osobista. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Michałowice (mazowieckie)
Asystent nauczyciela w kl. II.
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku - 2017-09-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
monitorowanie stanu technicznego, konserwacja i naprawianie elementów budynku (np: elewacja ścian wewnętrznych, podłóg, sufitów, otworów drzwiowych i okiennych), konserwowanie i naprawianie terenu w otoczeniu budynku (np: koszenie trawy), pielęgnacja roślin, odśnieżanie, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego zgodnych ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Turek (wielkopolskie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Asystent dyrektora
PRO ECO FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Pogódki (pomorskie)
Sprzątanie szkoły. Praca na wysokości do 3 metrów.Praca na dwie zmiany, w godz. 6-14 i 14-22.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 - 2016-12-14 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
Asystent/asystentka do spraw sprzedaży, jest osobą stanowiącą bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku przygotowuje oferty dla klientów, opracowuje zamówienia, wystawia faktury, realizuje szereg czynności organizacyjnych, obowiązków o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżąco przez bezpośrednich przełożonych działu sprzedaży.
Eco-Consulting Quality Standards Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Iskrzyczyn (śląskie)
obsługa klienta, zawieranie umów o pożyczkę
Provident Polska S.A. - 2018-07-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)