ASYSTENTKA ZARZĄDU DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI Gorlice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad działem księgowości i kadr,prowadzenie ewidencji księgowej,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z kontrahentami,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z ZUS,przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym

Data publikacji: 2020-08-19

Lokalizacja: Gorlice (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór nad działem księgowości i kadr,prowadzenie ewidencji księgowej,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z kontrahentami,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z ZUS,przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wymiar czasu pracy p/e wynagrodzenie 3000 brutto - umowa o pracę na okres próny do 1 miesiąca, następnie umowa o pracę na czas określony z możliwością większego wynagrodzenia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorlice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorlicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1205

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy na podobnym stanowisku - dod. atut, znajomość języków obcych - dod. atut,wiedza z zakresu księgowości, rachunkowości oraz kadr i płac, umiejętność obsługi programów finansowo - księgowych i kadrowo płacowych,znajomość programu CDN XL, OPTIMA - dod, atut,wysoko rozwinięte umiejętnośći analityczne, osoba samodzielna, decyzyjna, zaangażowana, spostrzegawczość, dyspozycyjność

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7380003964

danePracodawcy_regon: 490011410

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Adres pracodawcy:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie + CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: gorlicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1205

Gmina pracodawcy: Gorlice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gorlice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959903

Ulica pracodawcy: Michalusa

Numer budynku pracodawcy: 18

Profil działalności pracodawcy: Produkcja i dystrybucja części samochodowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 19.08.2020

Oferta pracy ważna do: 16.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80cd93f0d2303fe81c9473f15963ef71

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 500 - 3 500 PLN

- inwentaryzacje budowlane (praca w terenie)- praca w biurze: edycja projektów (drukowanie, składanie), rysowanie w AutoCad- kosztorysowanie, wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych
ARCHITECTS INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA/HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 250 PLN

Asystowanie w gabinecie podczas zabiegów stomatologicznych, prace porządkowe, sterylizacja. Praca na zmiany, do godz. 20:00. Aplikacje przesyłać e-mailem rybnik (at) dentica24.pl.
DENTICA 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 500 PLN

Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górznie - 2019-09-13 - Górzno (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Prace biurowo księgowe. Wynagrodzenie oraz wymiar czasu pracy do uzgodnienia. mile widziane doświadczenie w pracach biurowo-księgowych; mile widziana osoba w trakcie studiów ekonomicznych
SANDMIX SP. Z O.O. - 2017-01-13 - Dobrzeń Wielki (opolskie)

SPAWACZ MIG/MAG - od 3 000 PLN

-SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:UMOWA NA OKRES PRÓBNY 3 M-CEMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MIKOŁÓW-BUJAKÓWPRACA W DNIACH I GODZINACH:PN-PT 6.30-15.30
WILDMIX Szymon Kret - 2018-04-04 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

handel meblamiobsługa klientówsporządzanie fakturinkasowanie należności za sprzedane produktyStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. BIUROWYCH - od 2 500 PLN

Przyjmowanie telefonów od klientów detalicznych oraz zagranicznych. Wprowadzanie faktur do systemów, wystawianie dokumentów sprzedażowych.
AMR GROUP ROBERT MIZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-09 - Stary Paczków (opolskie)

MLODSZY KELNER - 997,4 PLN

obsługa klienta, przygotowaniei obsługa sali kelnerskiej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Sucha (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (S) - 1 033,7 PLN

1. Obsługa pacjenta.2. Rejestracja pacjenta.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Asystowanie podczas podstawowych zabiegów.5. Dbanie o estetyczny wygląd gabinetu.6. Przygotowanie miejsca pracy i stanowiska.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT BACK OFFICE - do 3 000 PLN

Obsługa korespondencji. Realizacja zamówień i zaopatrzeie biura. Telefoniczna obsługa klientów. Wsparcie w organizacji spotkań, rezerwacji sal. Koordynowanie obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Witów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

KSIĘGOWANIE FAKTUR ZAKUPU, SPRZEDAŻY, LIKWIDOWANIE FAKTUR
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 200 - 2 900 PLN

sporządzanie dokumentacji projektowej
PROJGER Marcin Gierstun - 2016-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENTKA - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-Obsłudze urządzeń biurowych -prowadzenia listy adresowej, pocztowej, telefonicznej-Przyjmowania i wysyłania korespondecji -zakładania i prowadzenia dokumentacji biurowej-pomoc w ogranizacji spotkań
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 700 PLN

www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2019-05-14 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

zakres czynności: zapewnienie bezpieczeństwa uczniom w klasie. organizowanie zajęć świetlicowych, wspieranie nauczyciela prowadzącego w pracy dydaktycznej, przygotowywanie materiałów i pomocy dydaktycznych, prowadzenie pracy indywidulanej z uczniami.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT DS. BIURA - od 3 000 PLN

Obsługa sekretariatu. Praca w godz.8:00-16:00
Melaco Sp. z o.o. - 2018-12-14 - Nowa Sól (lubuskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

organizowanie pracy biura, tworzenie różnego rodzaju pism oraz dokumentów w języku tureckim, prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja spotkań, kontakt z kontrahentami Biura w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI ( 160 S EFS POWER) - 1 017,4 PLN

oferta stażu dla osób do 30 r. ż - czynności związane z pracami działu administracyjnego
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 800 PLN

organizacja pracy biura, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Rzgów (łódzkie)

MONTARZ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH - 20 - 30 PLN

- Przygotowywanie montażu urządzeń i systemów energii odnawialnej, dobieranie i użytkowanie maszyn, urządzeń, narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowych stosowanych przy montażu instalacji, montowanie etapowe urządzeń i systemów odnawialnych źródeł energii zgodnie z dokumentacją, kontrolowanie poprawności montażu i działania systemu OZE po każdym etapie realizacji, programowanie i konfigurowanie zamontowanych urządzeń sterujących w instalacji, uruchamianie i testowanie kompletnej instalacji, podłączanie instalacji do zdalnego monitoringu, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.- Miejsce pracy: na terenie woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: od 20 do 30 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-20:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe: elektryczne, dekarskie lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie koniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia SEP. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości. Kontakt telefoniczny (Tel.: 602- 469-184) w godzinach: 7:00-21:00 lub e-mail: biuro (at) pvexpert.pl
PV Expert Rafał Dmitruk - 2019-04-04 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO - od 1 900 PLN

prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Pieszcz (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

Rozładunek, załadunek towarów, sprzedawanie towarów
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Wadowice (małopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

- wsparcie specjalistów sprzedaży w bieżących działaniach handlowych- pomoc w obsłudze stałych klientów- tworzenie dokumentacji sprzedażowej- budowanie bazy kontaktów- wykonywanie ofert- realizacja zamówień- monitorowanie etapów realizacji produkcji
Aerosol Service Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Charnowo (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 900 PLN

Wprowadzanie i analiza danych i dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat