ASYSTENTKA ZARZĄDU DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI Gorlice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad działem księgowości i kadr,prowadzenie ewidencji księgowej,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z kontrahentami,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z ZUS,przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym
Data publikacji: 2020-08-19
Lokalizacja: Gorlice (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad działem księgowości i kadr,prowadzenie ewidencji księgowej,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z kontrahentami,nadzór nad prawidłowością rozliczeń z ZUS,przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wymiar czasu pracy p/e wynagrodzenie 3000 brutto - umowa o pracę na okres próny do 1 miesiąca, następnie umowa o pracę na czas określony z możliwością większego wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorlice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorlicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1205
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy na podobnym stanowisku - dod. atut, znajomość języków obcych - dod. atut,wiedza z zakresu księgowości, rachunkowości oraz kadr i płac, umiejętność obsługi programów finansowo - księgowych i kadrowo płacowych,znajomość programu CDN XL, OPTIMA - dod, atut,wysoko rozwinięte umiejętnośći analityczne, osoba samodzielna, decyzyjna, zaangażowana, spostrzegawczość, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7380003964
danePracodawcy_regon: 490011410
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres pracodawcy:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: gorlicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1205
Gmina pracodawcy: Gorlice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gorlice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959903
Ulica pracodawcy: Michalusa
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: Produkcja i dystrybucja części samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 19.08.2020
Oferta pracy ważna do: 16.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80cd93f0d2303fe81c9473f15963ef71
Podobne oferty pracy
- inwentaryzacje budowlane (praca w terenie)- praca w biurze: edycja projektów (drukowanie, składanie), rysowanie w AutoCad- kosztorysowanie, wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych
ARCHITECTS INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
Asystowanie w gabinecie podczas zabiegów stomatologicznych, prace porządkowe, sterylizacja. Praca na zmiany, do godz. 20:00. Aplikacje przesyłać e-mailem rybnik (at) dentica24.pl.
DENTICA 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Racibórz (śląskie)
Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górznie - 2019-09-13 - Górzno (mazowieckie)
w/g stanowiska
FA-DENT Centrum Stomatologii Rodzinnej Agata Frączyk w Wiśniówce - 2016-06-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace biurowo księgowe. Wynagrodzenie oraz wymiar czasu pracy do uzgodnienia. mile widziane doświadczenie w pracach biurowo-księgowych; mile widziana osoba w trakcie studiów ekonomicznych
SANDMIX SP. Z O.O. - 2017-01-13 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
-SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:UMOWA NA OKRES PRÓBNY 3 M-CEMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MIKOŁÓW-BUJAKÓWPRACA W DNIACH I GODZINACH:PN-PT 6.30-15.30
WILDMIX Szymon Kret - 2018-04-04 - Mikołów (śląskie)
handel meblamiobsługa klientówsporządzanie fakturinkasowanie należności za sprzedane produktyStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie telefonów od klientów detalicznych oraz zagranicznych. Wprowadzanie faktur do systemów, wystawianie dokumentów sprzedażowych.
AMR GROUP ROBERT MIZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-09 - Stary Paczków (opolskie)
obsługa klienta, przygotowaniei obsługa sali kelnerskiej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Sucha (dolnośląskie)
1. Obsługa pacjenta.2. Rejestracja pacjenta.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Asystowanie podczas podstawowych zabiegów.5. Dbanie o estetyczny wygląd gabinetu.6. Przygotowanie miejsca pracy i stanowiska.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa korespondencji. Realizacja zamówień i zaopatrzeie biura. Telefoniczna obsługa klientów. Wsparcie w organizacji spotkań, rezerwacji sal. Koordynowanie obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Witów (małopolskie)
KSIĘGOWANIE FAKTUR ZAKUPU, SPRZEDAŻY, LIKWIDOWANIE FAKTUR
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Dębica (podkarpackie)
sporządzanie dokumentacji projektowej
PROJGER Marcin Gierstun - 2016-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Nauka/pomoc w:-Obsłudze urządzeń biurowych -prowadzenia listy adresowej, pocztowej, telefonicznej-Przyjmowania i wysyłania korespondecji -zakładania i prowadzenia dokumentacji biurowej-pomoc w ogranizacji spotkań
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2019-05-14 - Rzeszów (podkarpackie)
zakres czynności: zapewnienie bezpieczeństwa uczniom w klasie. organizowanie zajęć świetlicowych, wspieranie nauczyciela prowadzącego w pracy dydaktycznej, przygotowywanie materiałów i pomocy dydaktycznych, prowadzenie pracy indywidulanej z uczniami.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu. Praca w godz.8:00-16:00
Melaco Sp. z o.o. - 2018-12-14 - Nowa Sól (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Dobrzejowice (dolnośląskie)
organizowanie pracy biura, tworzenie różnego rodzaju pism oraz dokumentów w języku tureckim, prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja spotkań, kontakt z kontrahentami Biura w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
oferta stażu dla osób do 30 r. ż - czynności związane z pracami działu administracyjnego
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy biura, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Rzgów (łódzkie)
- Przygotowywanie montażu urządzeń i systemów energii odnawialnej, dobieranie i użytkowanie maszyn, urządzeń, narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowych stosowanych przy montażu instalacji, montowanie etapowe urządzeń i systemów odnawialnych źródeł energii zgodnie z dokumentacją, kontrolowanie poprawności montażu i działania systemu OZE po każdym etapie realizacji, programowanie i konfigurowanie zamontowanych urządzeń sterujących w instalacji, uruchamianie i testowanie kompletnej instalacji, podłączanie instalacji do zdalnego monitoringu, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.- Miejsce pracy: na terenie woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: od 20 do 30 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-20:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe: elektryczne, dekarskie lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie koniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia SEP. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości. Kontakt telefoniczny (Tel.: 602- 469-184) w godzinach: 7:00-21:00 lub e-mail: biuro (at) pvexpert.pl
PV Expert Rafał Dmitruk - 2019-04-04 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Mława (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Pieszcz (zachodniopomorskie)
Rozładunek, załadunek towarów, sprzedawanie towarów
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Wadowice (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gliwice (śląskie)
- wsparcie specjalistów sprzedaży w bieżących działaniach handlowych- pomoc w obsłudze stałych klientów- tworzenie dokumentacji sprzedażowej- budowanie bazy kontaktów- wykonywanie ofert- realizacja zamówień- monitorowanie etapów realizacji produkcji
Aerosol Service Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Charnowo (pomorskie)
Wprowadzanie i analiza danych i dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gdynia (pomorskie)