ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) Gorlice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: asysta przy zabiegach stomatologicznych
Data publikacji: 2017-02-06
Lokalizacja: Gorlice (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: asysta przy zabiegach stomatologicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorlice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorlicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystentka stomatologiczna*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Data zakończenia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Asystentka stomatologiczna* (wymagany staż - lata: 1)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres pracodawcy:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: gorlicki
Gmina pracodawcy: Gorlice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorlice
Ulica pracodawcy: Michalusa
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: Praktyka dentystyczna.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystentka stomatologiczna*
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych. Opieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Tęgoborze (małopolskie)
wykonywanie zleconych czynności administracyjnych, bieżące wsparcie Zespołu Konsultantów, zarządzanie kalendarzem, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań, prowadzenie listy kontaktów, aranżowanie spotkań, szkoleń oraz konferencji, obsługa przesyłek kurierskich, sporządzanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby Zespołu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie pism w tym procesowych, analiza dokumentacji, praca biurowa, przyjmowanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bochnia (małopolskie)
Rozwój rynku chińskiego i rosyjskiego, poszukiwanie klientów na rynku chińskim i rosyjskim.
DIGITAL MEDIA Marcin Olejarz - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie linii produkcyjnej do produkcji wg obowiązujących standardówZapewnianie obsługi linii poprzez wykonywanie przestawek linii, regulacji maszyn i urządzeńDbałość o ciągłość pracy liniiMycie oraz sanitaryzacja maszyn i części dozującychOdpowiedzialność za odpowiednie zurzycie półproduktów i opakowań produkcyjnych.
Avon Operations Polska Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Garwolin (mazowieckie)
- Wprowadzanie danych do programu księgowego- opracowywanie pism i odpowiedzi,- analiza dokumentów,- porządkowanie dokumentów księgowych,- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa urządzeń biurowych,- Zdobycie praktycznego doświadczenia z zakresu aktualnych przepisów Ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,- pomocnicze prace księgowe,- segregowanie dokumentów pod wzgledem ich rodzaju,- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,- Sporządzanie deklaracji,- Zapoznanie się z programem księgowycm
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Dzierżążno (pomorskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI I KONTAKTEM Z KLIENTAMI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
skierowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Borzechów-Kolonia (lubelskie)
Obsługa klienta biznesowego (B2B); akwizycja nowych klientów; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; przygotowywanie ofert handlowych; realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka; planowanie spotkań z klientami; reprezentowaniefirmy podczas spotkań z klientami oraz na targach branżowych; prowadzenierozmów telefonicznych oraz korespondencji w formie pisemnej i elektronicznejw języku polskim i niemieckim; ogólne prace biurowe.
"PRIXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-21 - Opole (opolskie)
Księgowanie dokumentów w rejestrach zakupu, sprzedaży i kosztów. Numerowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
staż dla osób do 30 roku życia; obsługa administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowe, sprzątanie pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Płóczki Górne (dolnośląskie)
- przygotowanie gabinetu stamatologicznego do przyjęcia pacjenta- obsługa pacjenta od momentu rejestracji do zakończenia wizyty- obsługa radiowizjografii- obsługa fotela stomatologicznego oraz niezbędnych urządzeń stomatologicznych- współpraca z pracownią protetyczną
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Krio-Dent" - 2019-02-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kazimierówka (lubelskie)
Wsparcie ucznia, pomoc w pracy nauczyciela
Szkoła Podstawowa w Trójczycach - 2017-09-13 - Trójczyce (podkarpackie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Gliwice (śląskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.Oferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,- wynagradzanie od 1800,00 - 2000,00 netto - zatrudnienie w ramach umowy o pracę.Praca 5 dni w tygodniu -ale dyżury mogą występować w soboty i niedziele wówczas -dni wolne od pracy wypadają w tygodniu.
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym,wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-08-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie tłumaczeń na miejscu u klienta; zatrudnianie nowych pracowników z Ukrainy; ścisła współpraca z działem prawnym oraz urzędami; dbanie o legalność pobytu i pracy pracowników; przygotowywanie raportów dla klientów;praca w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Opole (opolskie)
pomoc działu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Lublin (lubelskie)
Asystowanie przy zabiegach, rejestracja pacjentów, sprzątanie.
GABINET STOMATOLOGICZNY LEK. STOM. KATARZYNA BLABUŚ - 2018-02-01 - Bralin (wielkopolskie)
Projektowanie, kosztorysowanie, inwentaryzacja, prowadzenie dokumentacji technicznej.
F.U.H. "KRESKA" Krzysztof Buczyński - 2016-10-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zabrze (śląskie)
podstawowa obsługa księgowo-biurowa
Firma "Krzyś" Piersa Joanna - 2016-12-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
szczegółowe informacje: www.slupsk.sr.gov.pl
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2018-11-02 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji do przetargów w branżyelektroenergetycznej. - Tłumaczenie dokumentacji technicznej z j.angielskiego na j. polski i odwrotnie. - Wykonywanie innych pracadministracyjno-biurowych związanych z realizacją projektów zzakresu elektroenergetyki.
Energotest Sp.z o.o. - 2016-05-18 - Brzezie (opolskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z klientami, w tym chińskimi, pomoc w opiece nad klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)