ASYSTENT(KA) PROJEKTU, BACK OFFICE SPECIALIST Mikołów oferta pracy ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: ASYSTENT(KA) PROJEKTU, BACK OFFICE SPECIALIST
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie całokształtu dokumentacji, kontakt telefoniczny z klientami, umawianie terminów, sporządzanie umów i dokumentów handlowych, sporządzanie harmonogramów, współpraca z działem technicznym. - Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży, pakiet socjalny- Wynagrodzenie: 3000-4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego /warunek konieczny/, znajomość zagadnień technicznych, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w szczególności w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, czynne prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych.
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYZWOLENIA 27, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie całokształtu dokumentacji, kontakt telefoniczny z klientami, umawianie terminów, sporządzanie umów i dokumentów handlowych, sporządzanie harmonogramów, współpraca z działem technicznym. - Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży, pakiet socjalny- Wynagrodzenie: 3000-4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego /warunek konieczny/, znajomość zagadnień technicznych, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w szczególności w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, czynne prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000-4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT(KA) PROJEKTU, BACK OFFICE SPECIALIST
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego /warunek konieczny/, znajomość zagadnień technicznych, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w szczególności w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, czynne prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych.
Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
WYZWOLENIA 27, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV na adres : Zakłady Mechaniczne WIROMET S. A.43-190 Mikołów, ul. Wyzwolenia 27lub przesłać na adres e-mail: praca (at) wiromet.com.pl Do CV należy dodać klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna, ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna, ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail lub dokumenty przesłać pocztą na adres siedziby firmy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Adres strony pracodawcy: www.wiromet.com
Ulica pracodawcy: WYZWOLENIA
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA SILNIKÓW I TURBIN, Z WYŁĄCZENIEM SILNIKÓW LOTNICZYCH, SAMOCHODOWYCH I MOTOCYKLOWYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 14.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace porządkowo-czystościowe na terenie szpitala
LUX MEDICAL CARE SP. Z O.O. - 2016-06-17 - Poznań (wielkopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Kraków (małopolskie)
- przygotowanie miejsca pracy koledze,- asystowanie podczas zabiegów,- sterylizacja narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Stare Babice (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami rosyjskimi i uzbeckimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola działań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Kałuszyn (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi w wieku żłobkowym, praca w godzinach 07:00-17:00
KRAINA MARZEŃ - 2016-11-15 - Opole (opolskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej, rysowanie w CAD .
M+W Central Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie wyrobów cukierniczych
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2018-10-24 - Arłamów (podkarpackie)
Dekretacja, księgowanie dokumentów przygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
prace księgowe prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, doświadczenie pracy w ksiegowośći min. 1 rok
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie pracy w zakresie eksploatacji, konserwacji, napraw i remontów urządzeń do produkcji energii cieplnej; montowanie i uruchamianie maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej; eksploatowanie urządzeń elektroenergetycznych oraz AKPia zgodnie z ich przeznaczeniem; ocenianie stanu technicznego maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych po montażu i/lub po naprawie; lokalizowanie i usuwanie wszelkich usterek i awarii urzadzeń mechanicznych i elektroenergetycznych; naprawianie układów sterowania, pomiarów, regulacji oraz zabezpieczeń maszyn i urządzeń elektrycznych; wykonywanie zlecanych wszelkich prac dla prowadzenia bieżącej eksploatacji urządzeń do produkcji energii cieplnej; pracodawca oferuje interesującą pracę, możliwość rozwoju osobistego, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny i dodatkowe ubezpieczenie medyczne; godz. pracy 7-15
ENGIE EC Słupsk Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Słupsk (pomorskie)
prace administracyjno biurowekontakt z innymi działami w firmie (produkcja, logistyka, księgowość) w celu zapewnieniu właściwej realizacji zamówieńterminowe wprowadzanie danych do systemów oraz do zestawień funkcjonujących w obrębie firmyprzygotowanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby działu administracji sprzedaży oraz na polecenie przełożonychwsparcie dla działań handlowychStaż odbywać się będzie w Dąbrowie Chełmińskiej
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie faktur i wprowadzanie do programów księgowych;
UNIBUS USŁUGI L.BILIŃSKI - 2018-02-12 - Grójec (mazowieckie)
obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie baz klientów na potrzeby wewnetrzne, przygotowanie baz klientów dla innych firm m.in one.pl, wysyłaniei redagowanie ofert dla sklepów internetowych, mailowe lub telefoniczne umawainie klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Świętochłowice (śląskie)
Interpretowanie i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów prawa ukraińskiego i rosyjskiego. Opiniowanie korespondencji i dokumentów związanych z działaniami handlowymi w Rosji i Ukrainie. Opracowywanie informacji o przewidywanych zmianach w prawie w Rosji i Ukrainie. Pozostałe prace biurowe. Obsługa biura.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wiązowna (mazowieckie)
Zgodne z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.
Sąd Rejonowy Gdańsk - Południe w Gdańsku - 2017-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne; mile widziane doświadczenie; odpowiedzialność; wysoka kultura osobista; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: opracowywanie projektów pism; interpretowanie przepisów prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów; przyjmowanie interesantów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)
Główne zadania asystenta rodziny reguluje Art. 15. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 8575 ze zm.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RZESZÓW - 2017-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad personelem ukraińskim, obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Słupca (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem Asystent Sędziego w Sądzie Okręgowym w Łomży Nr A-1110-18/17. wiecej informacji na stronie: http://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=1288
Sąd Okręgowy w Łomży - 2017-04-18 - Łomża (podlaskie)
modernizowanie istniejących i tworzenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych wyrobów medycznych, nadzór nad wykonywaniem prototypów, współpraca z lekarzami
ChM sp. z o. o. - 2017-10-19 - Lewickie (podlaskie)
- kontaktowanie się z firmami w celu zdobywania i budowania relacji- poszukiwanie klientów na szkolenia i inne usługi pracodawcy- pozyskiwanie klinetów na usługi świadczone przez pracodawcę- poszukiwanie partnerów gospodarczych dla firm- organizacja imprez, targów, rozmów gospodarczych, promocji firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa przy komputerze, z wykorzystaniem telefonu i maili do komunikacji w j.angielskim, kontakty z partnerami z DK, kierowcami, przewoźnikami w celu organizacji transportu
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2016-11-25 - Komorniki (wielkopolskie)
Wsparcie pracy projektanta w zakresie projektowania sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
FIRMA INŻYNIERSKA ALL-PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
-Wykonywanie prac krawieckich,-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2017-10-17 - Tczew (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Radomsko (łódzkie)
Kompleksowa obsługa biura
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2016-03-23 - Sady (wielkopolskie)
Opiekunka dziecka
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
Roger Preston Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)