ASYSTENTKA KSIĘGOWOŚCI Tychy oferta pracy Rachunkowość i Finanse DCK Danuta Celeda-Kapela
Stanowisko: ASYSTENTKA KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Rachunkowość i Finanse DCK Danuta Celeda-Kapela
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, min doświadczenie w księgowości(pkpir),
Nazwa pracodawcy: Rachunkowość i Finanse DCK Danuta Celeda-Kapela
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: kontakt osobisty do 9-18; Tychy ul. Bacha 5c
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.02.2018
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie dokumentacji księgowej w pełnej księgowości. Załatwianie spraw urzędowych. Prowadzenie kadr i płac.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność wykonywania zadań opisanych w zakresie obowiązków. Mile widziana umiejętność prowadzenia Amerykanki (wersja papierowa pełnej księgowości). Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Gen. Henryka Le Ronda 63 m. 1, 40-302 Katowice) e-mail: marcin.piotr.molka (at) gmail.com
WYKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kierowcówwspółpraca z firmami zewnętrznymi (ubezpieczenia, przeglądy, karty paliwowe)
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Pińczów (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości,pomoc stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Głogów (dolnośląskie)
Staż dla osoby bezrobotej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w systemie zmianowym, I zm. w godz od 6:00 do 14:00, II zm. w godz od 14:00 do 22:00 oraz w soboty I zm. w godz od 6:00 do 14:00, II zm. w godz 14:00 do 22:00.Pomoc w organizowaniu zaopatrzenia i przyjmowaniu dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie towaru do sprzedaży, sortowanie, oznakowanie metkami cenowymi, wykładanie towaru na półki, nauka właściwej ekspozycji towarów, nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Dzikowiec (podkarpackie)
praca z rodzinami przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, wspieranie aktywności społecznej rodzin, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ SULECHÓW - 2017-06-12 - Sulechów (lubuskie)
staż - poznanie zasad funkcjonowania firmy budowlanej, zasad bhp i ppoż, organizacja stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska oraz ergonomii, wykonywanie podstawowych czynności księgowych zgodnie z przepisami prawa rachunkowego, podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie,, przyjmowanie, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie faktur z zamówieniem, WZ oraz wyceną, nauka wystawiania fakur oraz nauka księgowanie dowodów księgowych, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy towarów i usługi wynikajace z zatwierdzonych dowodów księgowych oraz wprowadzanie do programu SUBIEKT GT>, sprawdzanie bieżących rozrachunków pod wzgledem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminem realizacji oraz wyjaśnienie rozbieżności we wskazanym zakresie, sporzadzanie raportów oraz zestawień, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzedami, bankami, wypełnianie formularzy podatkowych, archiwizowanie dowodów księgowych. Praca przy komputerze - ok 4 h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Przygodzice (wielkopolskie)
zgzodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Żuromin (mazowieckie)
realizacja projektów, przygotowanie obliczeń, wsparcie przedstawiciela inwestora
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)
monitorowanie cen produktów przeznaczonych do sprzedaży w celu zapewnienia ich zgodności z cenami w systemie. Przygotowanie i wyeksponowanie towarów zgodnie z dostarczonymi planami oraz dbanie o utrzymanie właściwej ekspozycji produktów , w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi standardami i procedurami firmy.
TESCO /POLSKA/ Sp.z.o.o Hipermarket Jelenia Góra - 2016-01-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Chin, Filipin lub Bangladeszu we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz chińskim, bengalskim lub filipińskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Sanok (podkarpackie)
Stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych, pomoc w nadzorze nad kontraktami spółki pod kątem optymalizacji kosztów, pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń, organizacji pracy w jęz. ukraińskim, pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów, pomoc w prowadzeniu szkoleń dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim)
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (609-458-820) (8:00-16:00) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-10-11 - Katowice (śląskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Zajeziorze (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie obsługi księgowej PKS w Łosicach, rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, księgowanie dokumentacji fianansowo-księgowej, sprawdzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łosice (mazowieckie)
Asystent prawny- oferta stażu realizowana ze środków (Algorytm) wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji 2D i 3D
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Żuromin (mazowieckie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2017-06-22 - Dziepółć (łódzkie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, wprowadzanie faktur do systemu ERP, wysyłanie dokumentów do akceptacji do poszczególnych działów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie i dezynfekcja placówki edukacyjnej. Rodzaj umowy do uzgodnienia.
POMORSKIE CENTRUM EDUKACJI - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Banino (pomorskie)
Podstawowe umiejętności, niezbędne do pracy w dziale finansowo-księgowym. Wprowadzenie do samodzielnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
porządkowanie poczty elektronicznej, rozliczanie godzin pracownika, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny z kontrahentami oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
profesjonalna obsługa klienta, administracja wystawianych produktów, realizacja zamówień internetowych oraz procesów posprzedażowych, znajomość standardów oferowanego towaru i umiejętność ich wykorzystania, budowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy
"LADYBUQ" ART STUDIO DARIUSZ BEŁCH - 2018-01-12 - Albigowa (podkarpackie)
• porządkowanie dokumentacji klientów; • opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi;• wprowadzanie danych do komputera;• kontakt z klientami (przeważnie telefoniczny i mailowy);• odbieranie dokumentów od klientów (także w siedzibach ich firm);• załatwianie spraw służbowych w urzędach;• pomoc w kompletowaniu dokumentacji klientów wg wytycznych;• inne prace asystenckie w biurze i poza nim, związane z rozwijanymi usługami Działu Wspierania Biznesu;• dbanie o porządek na stanowisku pracy;
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-10-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, wystawianie faktur, korekta faktur
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Suchy Las (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Analiza rynku i konkurencji, promowanie wyrobów i usług realizowanych przez pracodawcę, wykonywanie ofert techniczno-cenowych w wersjach językowych - koreańskiej i angielskiej, ich optymalizacja. Prowadzenie negocjacji handlowych. Kontakt z potencjalnymi inwestorami oraz podwykonawcami. Korespondencja w języku koreańskim i angielskim z kontrahentami z Republiki Korei.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Tychy (śląskie)