ASYSTENTKA KIEROWNIKA KONTRAKTU INSTALACJI SANITARNYCH Bogatynia oferta pracy INSTAL - LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENTKA KIEROWNIKA KONTRAKTU INSTALACJI SANITARNYCH

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa korespondencji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów; pomoc w zakresie spraw biurowo-administracyjnych; rozliczanie podwykonawców i pracowników; archiwizacja dokumentów

Data publikacji: 2018-08-02

Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)

Pracodawca: INSTAL - LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa korespondencji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów; pomoc w zakresie spraw biurowo-administracyjnych; rozliczanie podwykonawców i pracowników; archiwizacja dokumentów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA KIEROWNIKA KONTRAKTU INSTALACJI SANITARNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018

Data zakończenia pracy: 30.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy 2 lata mile widziany, obsługa MS OFFICE

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
INSTAL - LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Adres pracodawcy:
ANNY WALENTYNOWICZ 9, 20-328 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: ANNY WALENTYNOWICZ

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 02.08.2018

Oferta pracy ważna do: 31.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT W DZIALE KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

- czytanie rysunku technicznego oraz obsługa narzędzi pomiarowych, codzienna kontrola jakości na produkcji - asysta, wykonywanie wzorcowania sprawdzianów, wykonywanie MSA przyrządów pomiarowych, obsługa plastometru, wykonywanie pomiarów detali, tworzenie dokumentacji produkcyjnej (plany kontroli, instrukcje pakowania itp.), pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 2 000 - 3 000 PLN

Przyjmowanie dokumentacji transportowej, wystawianie FV, NOT. Sprawdzanie dokumentów pod względem: formalnym, merytorycznym i rachunkowym. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
VERUS LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Piastów (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 000 PLN

asystent zarządu
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-05-22 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA DETEKTYWA - od 3 200 PLN

Obsługa biura detektywistycznego
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-03-28 - Sady (wielkopolskie)

ASYSTENT GEODETY - od 3 000 PLN

Pomiary aktualizacyjne torów kolejowych. Praca w terenie - powiat tarnobrzeski.Praca w godz. 8-16
Geometra Mariusz Pindral - 2018-08-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

ASYSTENT MAGAZYNU/ ASYSTENTKA MAGAZYNU - od 1 850 PLN

wystawianie dokumentów systemowych PWZ. RWZ, drukowanie zamówień, przygotowywanie towaru do wysyłki, kontrola wymiarów- współpraca z handlowcami, praca na programie Symfonia Handel, praca na arkuszu kalkulacyjnym Ms Excel
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-06-02 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

bieżąca obsługa prac biura zarządu,organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach naradach zarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań
Mika-Oil Spółka z o.o. - 2016-03-15 - Przemyśl (podkarpackie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 1 850 PLN

Wykonywanie projektów architektonicznych, budowlanych, obsługa komputera i urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 400 PLN

Praca z osobami niepełnosprawnymi. E-mail: sds (at) gminaolawa.pl.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy Małej - 2016-09-22 - Oleśnica Mała (dolnośląskie)

ASYSTENT PROKURATORA - od 3 200 PLN

Wykonywanie, w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora, bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem, przeprowadzanie w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, eksperymentów procesowych.Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania. Wykonywania innych czynności zleconych przez przełożonego
PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE - 2018-02-15 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Straszyn (pomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO- HANDLOWYCH - od 1 400 PLN

organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - od 2 000 PLN

Fotografowanie i obróbka zdjęć, prowadzenie dokumentacji technologicznej, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność wyznaczania priorytetów w działaniu, odpowiedzialność za powierzone zadania, skrupulatność i dokładność; wynagrodzenie brutto 2000 zł + premia 0 do 500 zł; kontakt z pracodawca e-mailowy trio.slupsk.rekrutacja (at) gmail.com
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-12-29 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

pomoc głównej ksiegowej w bieżących obowiązkach, przygotowywanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie zleconych raportów i zestawień itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Zawada (świętokrzyskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - do 3 400 PLN

wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;
Sąd Rejonowy Iława - 2017-08-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

pWPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO,
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - racbhunkowym. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wiewiec (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Kreślenie rysunków elementów prefabrykowanych, przygotowanie dokumentacji projektowej, przygotowanie elementów wysyłkowych, zestawienie materiałów
PRAEFA SP. Z O.O. - 2018-08-09 - Międzyrzecz (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW, OPISYWANIE I PRZYGOTOWYWANIE DO DALSZEGO KSIĘGOWANIA, WPROWADZANIE DANYCH DO DEKRETACJI, OBSŁUGA PROGRAMÓW INSERT (RACHMISTRZ, REWIZOR, SUBIEKT, GRATYFIKANT),PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO WYDANIA KLIENTOM. Praca w godz. 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-9, telefoniczny w godz. 8-10.
Biuro Rachunkowe ELBO s.c. Elżbieta Piwowarska, Bożena Landwójtowicz - 2016-05-02 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, scisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Wprowadzanie faktur do systemu. Fakturowanie. Obsługa dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Gdańsk (pomorskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA/OBSŁUGA KLIENTA - od 11,68 PLN

Opieka nad dziećmi w wieku 1,5-3 lat w Centrum Zabaw dla Dzieci, obsługa klienta, kasy fiskalnej oraz punktu gastronomicznego. Praca w Bujakowie w weekendy oraz niektóre popołudnia (kilkanaście godzin w m-cu z uwagi na imprezy mikołajkowe, świąteczne). Proponowane wynagrodzenie 8,50/godz. netto.
Centrum Zabaw dla Dzieci "PRZYGODA" Bujaków - 2015-11-27 - Bujaków (śląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 2 025 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż produktów Poczty Polskiej.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-05-11 - Lubsko (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów, prowadzenie ewidencji i rejestrów, przetwarzanie danych w edytorze WORD i arkuszu klakulacyjnym EXCEL itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT CUDZOZIEMCA 173 - od 2 000 PLN

- WSPARCIE CUDZOZIEMCÓW W POSZUKIWANIU LEGALNEGO ZATRUDNIENIA - POMOC W PRZYGOTOWANIU CV ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW PRZED ZATRUDNIENIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Żyrardów (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

wstępne sporządzanie projektów branży budowlanej , wykonywanie rysunków, opisów i obliczeń do projektu. Umiejętności: obsługi komputera (Word, Excel), obsługa programów obliczeniowych (RM-Win, Rama 3D, Inter Soft), obsługa programów Cad, wykształcenie wyższe lub min. średnie techniczne, absolwent politechniki (mile widziany), mile widziana zanjomość j.angielskiego. Umowa o pracę na czas określony, jednozmianowa, w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Żukowo (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat