ASYSTENTKA KIEROWNIKA KONTRAKTU INSTALACJI SANITARNYCH Bogatynia oferta pracy INSTAL - LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA KIEROWNIKA KONTRAKTU INSTALACJI SANITARNYCH
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa korespondencji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów; pomoc w zakresie spraw biurowo-administracyjnych; rozliczanie podwykonawców i pracowników; archiwizacja dokumentów
Data publikacji: 2018-08-02
Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)
Pracodawca: INSTAL - LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa korespondencji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów; pomoc w zakresie spraw biurowo-administracyjnych; rozliczanie podwykonawców i pracowników; archiwizacja dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA KIEROWNIKA KONTRAKTU INSTALACJI SANITARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy 2 lata mile widziany, obsługa MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
INSTAL - LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
ANNY WALENTYNOWICZ 9, 20-328 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ANNY WALENTYNOWICZ
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- czytanie rysunku technicznego oraz obsługa narzędzi pomiarowych, codzienna kontrola jakości na produkcji - asysta, wykonywanie wzorcowania sprawdzianów, wykonywanie MSA przyrządów pomiarowych, obsługa plastometru, wykonywanie pomiarów detali, tworzenie dokumentacji produkcyjnej (plany kontroli, instrukcje pakowania itp.), pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie dokumentacji transportowej, wystawianie FV, NOT. Sprawdzanie dokumentów pod względem: formalnym, merytorycznym i rachunkowym. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
VERUS LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Piastów (mazowieckie)
asystent zarządu
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-05-22 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa biura detektywistycznego
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-03-28 - Sady (wielkopolskie)
Pomiary aktualizacyjne torów kolejowych. Praca w terenie - powiat tarnobrzeski.Praca w godz. 8-16
Geometra Mariusz Pindral - 2018-08-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wystawianie dokumentów systemowych PWZ. RWZ, drukowanie zamówień, przygotowywanie towaru do wysyłki, kontrola wymiarów- współpraca z handlowcami, praca na programie Symfonia Handel, praca na arkuszu kalkulacyjnym Ms Excel
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-06-02 - Garbatka (wielkopolskie)
bieżąca obsługa prac biura zarządu,organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach naradach zarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań
Mika-Oil Spółka z o.o. - 2016-03-15 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykonywanie projektów architektonicznych, budowlanych, obsługa komputera i urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi. E-mail: sds (at) gminaolawa.pl.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy Małej - 2016-09-22 - Oleśnica Mała (dolnośląskie)
Wykonywanie, w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora, bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem, przeprowadzanie w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, eksperymentów procesowych.Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania. Wykonywania innych czynności zleconych przez przełożonego
PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE - 2018-02-15 - Lublin (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Straszyn (pomorskie)
organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Fotografowanie i obróbka zdjęć, prowadzenie dokumentacji technologicznej, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność wyznaczania priorytetów w działaniu, odpowiedzialność za powierzone zadania, skrupulatność i dokładność; wynagrodzenie brutto 2000 zł + premia 0 do 500 zł; kontakt z pracodawca e-mailowy trio.slupsk.rekrutacja (at) gmail.com
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-12-29 - Słupsk (pomorskie)
pomoc głównej ksiegowej w bieżących obowiązkach, przygotowywanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie zleconych raportów i zestawień itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Zawada (świętokrzyskie)
wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;
Sąd Rejonowy Iława - 2017-08-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pWPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO,
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - racbhunkowym. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j.w.
KP&D Myco Polska Sp.zoo - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wiewiec (łódzkie)
Kreślenie rysunków elementów prefabrykowanych, przygotowanie dokumentacji projektowej, przygotowanie elementów wysyłkowych, zestawienie materiałów
PRAEFA SP. Z O.O. - 2018-08-09 - Międzyrzecz (lubuskie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW, OPISYWANIE I PRZYGOTOWYWANIE DO DALSZEGO KSIĘGOWANIA, WPROWADZANIE DANYCH DO DEKRETACJI, OBSŁUGA PROGRAMÓW INSERT (RACHMISTRZ, REWIZOR, SUBIEKT, GRATYFIKANT),PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO WYDANIA KLIENTOM. Praca w godz. 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-9, telefoniczny w godz. 8-10.
Biuro Rachunkowe ELBO s.c. Elżbieta Piwowarska, Bożena Landwójtowicz - 2016-05-02 - Słupsk (pomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, scisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Jabłonowo (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Wprowadzanie faktur do systemu. Fakturowanie. Obsługa dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka nad dziećmi w wieku 1,5-3 lat w Centrum Zabaw dla Dzieci, obsługa klienta, kasy fiskalnej oraz punktu gastronomicznego. Praca w Bujakowie w weekendy oraz niektóre popołudnia (kilkanaście godzin w m-cu z uwagi na imprezy mikołajkowe, świąteczne). Proponowane wynagrodzenie 8,50/godz. netto.
Centrum Zabaw dla Dzieci "PRZYGODA" Bujaków - 2015-11-27 - Bujaków (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów Poczty Polskiej.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-05-11 - Lubsko (lubuskie)
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów, prowadzenie ewidencji i rejestrów, przetwarzanie danych w edytorze WORD i arkuszu klakulacyjnym EXCEL itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Straduny (warmińsko-mazurskie)
- WSPARCIE CUDZOZIEMCÓW W POSZUKIWANIU LEGALNEGO ZATRUDNIENIA - POMOC W PRZYGOTOWANIU CV ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW PRZED ZATRUDNIENIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Żyrardów (mazowieckie)
wstępne sporządzanie projektów branży budowlanej , wykonywanie rysunków, opisów i obliczeń do projektu. Umiejętności: obsługi komputera (Word, Excel), obsługa programów obliczeniowych (RM-Win, Rama 3D, Inter Soft), obsługa programów Cad, wykształcenie wyższe lub min. średnie techniczne, absolwent politechniki (mile widziany), mile widziana zanjomość j.angielskiego. Umowa o pracę na czas określony, jednozmianowa, w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Żukowo (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)