ASYSTENTKA Gdynia oferta pracy Joanna Jażdżewska Nieruchomości
Stanowisko: ASYSTENTKA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentacji prawnej oraz faktur, przyjmowanie klientów, prowadzenie korespondencji
Data publikacji: 2016-03-08
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Joanna Jażdżewska Nieruchomości
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Kaszubski 7/13, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad obiegiem dokumentacji prawnej oraz faktur, przyjmowanie klientów, prowadzenie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1 850 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Microsoft Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Microsoft Word
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1/2 lub 1 rok doświadczenia w branży związanej z nieruchomościami
Nazwa pracodawcy: Joanna Jażdżewska Nieruchomości
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Antoniego Abrahama 76/14, 81-387 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy ( o ile są w posiadaniu )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Antoniego Abrahama
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2016
Data dodania oferty pracy: 08.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie potraw, organizacja pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Tczew (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa osób niedosłyszących, rejestracja pacjentów, pomoc w doborze oraz sprzedaż aparatów słuchowych, dbanie o wizerunek firmy. Praca w Stalowej Woli w godzinach: 8.00-16.00 lub 9.00-17.00
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
1.Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.2.Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;Wspieranie aktywności społecznej rodzin;Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci;Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;Sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-11-10 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
Pomoc w opiece nad dziećmi, organizacja czasu wolnego
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Grójec (mazowieckie)
Staż w Gościnie w godzinach 6.30-14.30 oraz 8.30-16.30.Pomoc w trakcie zajęć dydaktycznych, współpraca z nauczycielem, czynności porządkowe. Wykształcenie średnie.POWER/RPO
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Gościno (zachodniopomorskie)
Praca z klientem w języku obcym w finansach
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Sejny (podlaskie)
POBUDZANIE AKTYWNOŚCI OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, MOBILIZOWANIE NIEPEŁNOSPRAWNEGO DO AKTYWNEGO SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO I ROZWIJANIA ZAINTERESOWAŃ, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Wołów (dolnośląskie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, przygotowanie cen do przetargów, kontrolowanie stanów magazynowych, nadzór nad sprawdzaniem aktualności dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, pomoc w bieżących działaniach administracyjnych, archiwizacja dokumentacji przetargowej. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. KlecińskaSala E, D, A
DOKTOR LEKS SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHPU RYSTAL Pleszew - 2019-06-06 - Pleszew (wielkopolskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami bhp i p.poż.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Grabowiec - 2017-02-23 - Grabowiec (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do ucznia w zakresie zalecanym przez wychowawcę klasy oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia.
Szkoła Podstawowa im. Jana Wyżykowskiego w Krotoszycach - 2017-09-20 - Krotoszyce (dolnośląskie)
obsługa koparko - ładowarki
POL DRÓG SP.ZO.O Piła - 2016-09-27 - Kłębowiec (zachodniopomorskie)
Prace związane z logistyką, obsługa kontrahentów zagranicznych, fakturowanie
TECHNICAL -TĘGOS GRZEGORZ - 2017-09-22 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa osób niedosłyszących, rejestracja pacjentów, pomoc w doborze aparatów słuchowych oraz ich sprzedaż.
ACS Słuchmed Spółka z o.o. - 2016-05-23 - Nowa Dęba (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie robót brukarskich
USŁUGI BRUKARSKIE GRZEGORZ CHRUŚCIŃSKI - 2019-05-08 - Klecewko (pomorskie)
Praca w gabinecie weterynaryjnym
PET-VET PATRYK MUSIAŁ - 2018-11-28 - Laskowa (małopolskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie,2. Zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz z dokumentacją wytwarzaną w Wydziale,3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy Oddziału ds. Cudzoziemców,4. Prace kancelaryjno-biurowe oraz pomocnicze, w tym obsługa sprzętu biurowego,5. Sporządzanie metryk spraw,6. Przygotowywanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji.
POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU - 2015-12-23 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie rysunków projektow, inwentaryzacje
Zakład Usług Technicznych - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, przygotowywanie dla biura zewnętrznego spraw księgowych i kadrowych. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od grudnia 2016r.
MEDASEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Piła (wielkopolskie)
Doświadczenie zawodowe.Motywacja do pracy.
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "PROF-BUD" s. c. - 2017-02-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
zapoznawanie się z dokumentami księgowymi oraz proste prace księgowe; obsługa urządzeń biurowych; archiwizacja dokumentów; wprowadzanie danych do systemu; pomoc w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Pruszków (mazowieckie)
Zgodnie z art. 155 §1 ustawy z 27.07.2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2018.23) t.j. asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności w zakresie działalności administracyjnej sądów.Wymagane dokumenty:1. Wniosek o zatrudnienie kierowany do Prezesa Sądu2. Własnoręcznie sporządzony Życiorys i własnoręcznie sporządzona informacja o przebiegu kariery zawodowej3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych4. Aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych5. Oświadczenie, że jest się obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich6. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w zgłoszeniu do konkursu dla potrzeb niezbędnych do realizacji zatrudnienia na stanowisku wraz z klauzulą informacyjną (oświadczenia stanowią załączniki)8. Ewentualne kopie świadectw pracy.
Sąd Rejonowy w Myśliborzu - 2019-05-27 - Myślibórz (zachodniopomorskie)