ASYSTENT(KA) DZIAŁU SPRZEDAŻY Nowy Tomyśl oferta pracy AXELL POLSKA 2004 Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej
Stanowisko: ASYSTENT(KA) DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne budowanie bazy nowych klientów, prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych, prowadzenie działań Direct Search, wsparcie administarcyjne działu handlowego, edycja raportów, korespondencja z klientami.
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: AXELL POLSKA 2004 Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 39/3, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne budowanie bazy nowych klientów, prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych, prowadzenie działań Direct Search, wsparcie administarcyjne działu handlowego, edycja raportów, korespondencja z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT(KA) DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera (Word,Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość obsługi programu Power Point
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
AXELL POLSKA 2004 Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 39/3, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV. Preferowana forma kontaktu: kontakt osobisty, telefoniczny pod numerem tel. 61 44 29 282 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: rekrutacja.nowytomysl (at) axell.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 39
Profil działalności pracodawcy: agencja pracy tymczasowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 18.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystent działu penitencjarnego
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
staż FPpoznanie specyfiki Firmy, praca w magazynie pod kontrola kierownika magazynu, pakowanie towarów, wydawanie towarów, samodzielna praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
PROWADZENIE WEWNĘTRZNYCH KSIĄG ROZRACHUNKOWYCH, KSIĘGOWYCH DLA INDYJSKIEGO WŁAŚCICIELA FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Wsparcie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do ucznia w zakresie zalecanym przez wychowawcę klasy oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia.
Szkoła Podstawowa im. Jana Wyżykowskiego w Krotoszycach - 2017-09-20 - Krotoszyce (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji projektowej i technicznej
Budoteka Biuro Inżynierskie Tomasz Kozłowski - 2018-04-09 - Olszyna (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi, pomoc w czynnościach samoobsługowych, pomoc w przygotowaniu uroczystości, przygotowanie śniadań i podwieczorku, utrzymanie czystości. Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętności opiekowania się dziećmi, troska o wygląd i estetykę placówki. Praca na 2 zmiany w godz: 6:30-18.
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Mysłowice (śląskie)
Pomoc w czynnościach dnia codziennego.
Kancelaria Radcy Prawnego Monika Orłowska - 2018-04-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
-wsparcie administracyjne zespołu merytorycznego i finansowego biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej. Proste obliczeniastatyczno - wytrzymałościowe konstrukcji budowlanych, jedna zmiana 7-15
Biprocemwap Spółka Akcyjna - 2017-05-17 - Opole (opolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Częstochowa (śląskie)
pomoc przy przygotowaniu dokumentacji projektowej, analizy ruchu, projektowanie dróg, ulic, układów komunikacyjnych, ukształtowanie terenu, infrastruktury drogowej, sygnalizacjiśw., organizacji ruchu drogowego, inżynieria ruchu drogowego, udział w spotkaniach z inwestorami oraz uzgadnianie projektów
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zębiec (świętokrzyskie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) innowacyjna-ksiegowosc.pl
BURDA SP. Z O.O. - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji biura
"Kredo" Marcin Kretkiewicz - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent pocztowy (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
Uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela w klasie 3 szkoły podstawowej , udzielanie pomocy nauczycielowi prowadzącemu zajęcia edukacyjne i specjalistyczne oraz uczniowi.
Zespół Szkół Nr 4 im. Generała Stefana "Grota" Roweckiego - 2016-03-03 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Częstochowa (śląskie)
Dz. Rozliczeń
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Śrem (wielkopolskie)
Organizacja tras przejazdów samochodów na terenie UE.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWE RYSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Pleszew (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
remonty , naprawa samochodów
PHU AUTO SPRINT GIEMZA SŁAWOMIR - 2018-02-08 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Praca w przedszkolu językowym. Opieka wraz z nauczycielem wychowania przedszkolnego grupą przedszkolną 4 lub 5-6 latków, realizowane ciekawe projekty, asystowanie w zajęciach edukacyjnych i nauka dzieci języka angielskiego. Praca 8 godzin. dziennie, od paździenika 6 godzin dziennie z dziećmi. Oferujemy szkolenia dla kadry, zdrowe wyżywienie dla kadry z naszej własnej kuchni. Wymagania; wykształcenie wyższe pedagogiczne w tym licencjat, język angielski na poziomie C1. Praca w godzinach: 6.30-12.30, 11.00-17.00, 9.00-15.00, 8.00-14.00.
Elżbieta Byszyńska Przedszkole Niepubliczne JUNIOR - 2017-08-08 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
pomoc przy bieżącej obsłudze klientów, obsługa posprzedażowa, koordyanowanie kontaktów z klientami (obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, obsługa centrali telefonicznej), koordynowanie obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmą spedycyjną, przygotowanie dokumentów i tłumaczeń, kontakty z klientami, wsparcie dla pozostałych pracowników biura.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie pism procesowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gdynia (pomorskie)
Asystent sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień, kontrola aktualnych badań lekarskich i szkoleń BHP, dodatkowe prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)