ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI Bieruń oferta pracy Bertani Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI
Data publikacji: 2019-05-23
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: Bertani Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świerczyniecka 83, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do negocja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
włoski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe prawo jazdy kat. B, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomości języka angielskiego/włoskiego mile widziane,
Nazwa pracodawcy: Bertani Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Świerczyniecka 83, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ul. Świerczyniecka 83, 43-150 Bieruń, kontakt osobisty w godz.: 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Ulica pracodawcy: Świerczyniecka
Numer budynku pracodawcy: 83
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f9f9cf6357608c4d94e44da11124701
Podobne oferty pracy
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-10-03 - Zgierz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa-serwis urządzeńdo lasu i ogrodu(kosiarki, pilarki,traktorki
PHU ,,Las i Ogród" M.Chocaj ; Kępno - 2017-02-21 - Kępno (wielkopolskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela w klasie I w Szkole Podstawowej. Wymiar etatu: 22/40. Zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne - mile widziany kierunek pedagogika specjalna.
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Koleczkowie - 2017-01-23 - Koleczkowo (pomorskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu
CENTRUM KOREPETYCYJNE Edyta Stec - 2016-09-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
pomoc w całokształcie prac w Księgowości; okres próbny 3 m-ce z możliwością zatrudnienia; godz. pracy 7-15;
DOM WCZASOWO-SANATORYJNY "PERŁA" W USTCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-13 - Ustka (pomorskie)
Praca biurowa
Biuro Rachunkowe Doradca Podatkowy I.Barczyk w Ostrzeszowie - 2017-08-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kożuchów (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi, współtworzenie wizerunku firmy, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Krzyżanowo (wielkopolskie)
Praca przy tartaku, sortowanie.
Eksport-Import "TRANS-TRAK' - 2017-01-23 - Tenczyn (małopolskie)
- pomoc w prowadzeniu księgowości,-praca biurowo-administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wola Batorska (małopolskie)
Pomocnik spawacza
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warka (mazowieckie)
Obsługa pacjentów na rejestracji, sprzątanie gabinetów, prowadzenie dokumentacji, pomoc przy obsłudze sprzętu diagnostycznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Żukowo (pomorskie)
Prace biurowe, odbieanie telefonów, obsługa klienta, wystawianie faktur, sporządzanie ofert sprzedaży, wprowadzanie faktur do praogarmu księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Przejazdowo (pomorskie)
prace stolarskie, obsługa zakupionej maszyny, prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Działosza (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Krobica (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów, sporządzanie list płac i ZUS, obliczanie zaliczek na PIT i VAT, rozliczanie delegacji, obsługa Klienta
BIURO RACHUNKOWO-PODATKOWE ELITA DANIEL WÓJTOWICZ - 2019-05-20 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż produków kredytowych, sporządzanie analiz i opinii do wniosków kredytowych, sporządzanie umów kredytowych, dokumentów zabezpieczających, dokumentów związanych z wypłatą i spłatą kredytów.
Spółdzielczy Bank Rozwoju - 2018-06-13 - Szepietowo (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
-- spr. realizacja obowiązku szkolnego,- prowadz. kancelarii szkolnej,- obsł. kserokopiarki oraz komputera.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA PODRÓŻNYCH W WAGONACH SYPIALNYCH I DO LEŻENIA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY 914823585 LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:oz (at) wars.pl; MIEJSCE PRACY NA TERENIE POLSKI;
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2015-11-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc w gabinecie stomatologicznym
Jerzy Kocent Specjalistyczna Przychodnia Stomatologiczna - 2016-10-07 - Poznań (wielkopolskie)
Archiwizacja danych i dokumentów; przygotowywanie, kompletowanie, aktualizowanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
praca na hali w systemie 3 zmianowym
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Płock (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli sanitarnych obiektów użyteczności publicznej( zakładów fryzjersko-kosmetycznych, hoteli,obiektów hotelarskich, cmentarzy, ustępów publicznych, domów pomocy społecznej i innych) w zakresie higieny komunalnej oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej.Przgotowywanie decyzji zezwalających na przeprowadzenie ekshumacji.Przgotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, wydawanie decyzji i postanowień.Przeprowadzanie wizji lokalnych w związku z interwncjami mieszkańców.Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń klientów dotyczących obiektów użyteczności publicznej. Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów użyteczności publicznej.Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów obiektów nadzorowanychoraz baz danych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)