ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI Bieruń oferta pracy Bertani Poland Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI

Data publikacji: 2019-05-23

Lokalizacja: Bieruń (śląskie)

Pracodawca: Bertani Poland Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świerczyniecka 83, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do negocja

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
włoski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe prawo jazdy kat. B, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomości języka angielskiego/włoskiego mile widziane,

Nazwa pracodawcy: Bertani Poland Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Adres pracodawcy:
Świerczyniecka 83, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ul. Świerczyniecka 83, 43-150 Bieruń, kontakt osobisty w godz.: 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński

Gmina pracodawcy: Bieruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bieruń

Ulica pracodawcy: Świerczyniecka

Numer budynku pracodawcy: 83

Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 23.05.2019

Oferta pracy ważna do: 30.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f9f9cf6357608c4d94e44da11124701

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI - od 2 100 PLN

Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-10-03 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT/-KA PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - od 2 300 PLN

Naprawa-serwis urządzeńdo lasu i ogrodu(kosiarki, pilarki,traktorki
PHU ,,Las i Ogród" M.Chocaj ; Kępno - 2017-02-21 - Kępno (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 246 PLN

Praca na stanowisku asystent nauczyciela w klasie I w Szkole Podstawowej. Wymiar etatu: 22/40. Zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne - mile widziany kierunek pedagogika specjalna.
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Koleczkowie - 2017-01-23 - Koleczkowo (pomorskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (KONKURS: A-134-7-17) - od 2 000 PLN

Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA ODDZIAŁU - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu
CENTRUM KOREPETYCYJNE Edyta Stec - 2016-09-06 - Starachowice (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

pomoc w całokształcie prac w Księgowości; okres próbny 3 m-ce z możliwością zatrudnienia; godz. pracy 7-15;
DOM WCZASOWO-SANATORYJNY "PERŁA" W USTCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-13 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 600 PLN

Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kożuchów (lubuskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi, współtworzenie wizerunku firmy, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Krzyżanowo (wielkopolskie)

SORTOWACZ MATERIAŁÓW DRZEWNYCH - od 500 PLN

Praca przy tartaku, sortowanie.
Eksport-Import "TRANS-TRAK' - 2017-01-23 - Tenczyn (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

- pomoc w prowadzeniu księgowości,-praca biurowo-administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wola Batorska (małopolskie)

POMOCNIK SPAWACZA - od 1 850 PLN

Pomocnik spawacza
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warka (mazowieckie)

ASYSTENT/KA BIOMECHANIKA - od 2 200 PLN

Obsługa pacjentów na rejestracji, sprzątanie gabinetów, prowadzenie dokumentacji, pomoc przy obsłudze sprzętu diagnostycznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Żukowo (pomorskie)

ASYSTENT MANAGERA I KSIĘGOWEJ - od 2 300 PLN

Prace biurowe, odbieanie telefonów, obsługa klienta, wystawianie faktur, sporządzanie ofert sprzedaży, wprowadzanie faktur do praogarmu księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Przejazdowo (pomorskie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

prace stolarskie, obsługa zakupionej maszyny, prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Działosza (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Krobica (dolnośląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 2 250 PLN

wprowadzanie dokumentów, sporządzanie list płac i ZUS, obliczanie zaliczek na PIT i VAT, rozliczanie delegacji, obsługa Klienta
BIURO RACHUNKOWO-PODATKOWE ELITA DANIEL WÓJTOWICZ - 2019-05-20 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT KLIENTA - od 2 500 PLN

Sprzedaż produków kredytowych, sporządzanie analiz i opinii do wniosków kredytowych, sporządzanie umów kredytowych, dokumentów zabezpieczających, dokumentów związanych z wypłatą i spłatą kredytów.
Spółdzielczy Bank Rozwoju - 2018-06-13 - Szepietowo (podlaskie)

ASYSTENT SEKRETARIATU-POMOC PRZY PRACACH BIUROWYCH + ST FP - 997,4 PLN

-- spr. realizacja obowiązku szkolnego,- prowadz. kancelarii szkolnej,- obsł. kserokopiarki oraz komputera.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT OBSŁUGI PODRÓŻNEGO - 1 500 - 2 500 PLN

OBSŁUGA PODRÓŻNYCH W WAGONACH SYPIALNYCH I DO LEŻENIA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY 914823585 LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:oz (at) wars.pl; MIEJSCE PRACY NA TERENIE POLSKI;
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2015-11-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Pomoc w gabinecie stomatologicznym
Jerzy Kocent Specjalistyczna Przychodnia Stomatologiczna - 2016-10-07 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 1 017,4 PLN

Archiwizacja danych i dokumentów; przygotowywanie, kompletowanie, aktualizowanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

MONTER - od 1 850 PLN

praca na hali w systemie 3 zmianowym
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT - 2 200 - 2 500 PLN

Przeprowadzanie kontroli sanitarnych obiektów użyteczności publicznej( zakładów fryzjersko-kosmetycznych, hoteli,obiektów hotelarskich, cmentarzy, ustępów publicznych, domów pomocy społecznej i innych) w zakresie higieny komunalnej oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej.Przgotowywanie decyzji zezwalających na przeprowadzenie ekshumacji.Przgotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, wydawanie decyzji i postanowień.Przeprowadzanie wizji lokalnych w związku z interwncjami mieszkańców.Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń klientów dotyczących obiektów użyteczności publicznej. Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów użyteczności publicznej.Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów obiektów nadzorowanychoraz baz danych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)