*ASYSTENTKA DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU) Lubin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: *ASYSTENTKA DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: kontrola jakości, dokumentacja produkcji
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kontrola jakości, dokumentacja produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
*ASYSTENTKA DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 12b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stała współpraca z kierownikiem firmy sprzątającej, pomoc kierownikowi przy rozliczaniu czasu pracy ekip sprzątających, pomoc kierownikowi przy nadzorze nad realizacją grafików ekip sprzątających w tym w języku ukraińskim, pomoc kierownikowi firmy sprzatającej przy rekrutacji pracowników w tym w jęz. ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
prowadzenie akcji promocyjnych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prezentacja ofert klientom, wprowadzanie informacji do systemu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obróka filmow na komputerze z użyciem programów komputerowych AVIT MEDIA, itp, uczestnictwo w produkcji filmu, nadzór nad przebiegiem produkcji filmowej, kontakty z kierownictwem, pilnowanie terminowości działań, prowadzenie dokumentacji, , współpraca z pionem montażowym, muzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Mirowice (mazowieckie)
Wykonywanie dokumentacji projektowej
55ARCHITEKCI S.C., ANNA SZEWCZYK-ŚWIĄTEK, WOJCIECH ŚWIĄTEK - 2016-06-01 - Limanowa (małopolskie)
sprzedawca w sklepie detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wągrowiec (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Radom (mazowieckie)
1. Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny.2. Systematyczna indywidualna praca z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań.3. Współpraca z instytucjami takimi jak: szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta.4. Pomoc w wypełnianiu zadań opiekuńczo wychowawczych.5. Nauka oszczędnego zarządzania budżetem domowym.6. Merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego.7. Pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny.8. Wsparcie jej aktywności społecznej i motywacja do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.9. Asystent rodziny świadczyć będzie pracę w miejscu zamieszkania rodziny jak i poza nim, będzie zatrudniony w ramach zadaniowego czasu pracy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku - 2018-01-11 - Leżajsk (podkarpackie)
doradztwo w zakresie inżynierii i związane z nia doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Leśna (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z przepisami i regulaminami: przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i P.POŻ, poznanie i przyswojenie zasad organizacji stanowiska pracy, instruktaż stanowiskowy, zapoznanie się ze sprzętem oraz narzędziami obsługiwanymi na stanowisku pracy. Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej: zapoznanie się z instrukcją obiegu dokumentów, zapoznanie się z zasadami ochrony danych osobowych, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących. Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Kompletowanie dokumentacji i przygotowania do archiwizacji. Zapoznanie się z terminami załatwiania spaw zgodnie z KPA. Przyjmowanie i rozdziału korespondencji, otwieranie nadesłanych przesyłek i sprawdzanie czy nie jest mylnie skierowana lub czy wymienione w piśmie załączniki są do niego dołączone, przepisywanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie terminarzu kontroli, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej, nauka radzenia sobie z tzw. "trudnym klientem", odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łącznie rozmów wychodzących. Nauka obsługi: kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu. Sporządzanie pism w programie WORD, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Planowanie przestrzenne, obsługa administracyjna propcesu planowania i asystowanie przy projektowaniu, tworzenie pism i dokumentów niezbędnych w toku procedury planistycznej.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Habrajska Bożena ALFA - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
mycie pojazdów, naczep, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Gądki (wielkopolskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne,opiekuńcze i wychowawcze2 osoby zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,1 osoba na 1/2 etatu
Szkoła Podstawowa Nr 29 - 2016-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
opieka nad dzieckiem podczas zajęć lekcyjnych.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 - 2016-02-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji do archiwum
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Żuromin (mazowieckie)
Bieżące administrowanie nieruchomościami. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji (np. ogłoszeń, pism, uchwał, umów). Kontakt z mieszkańcami (osobisty, telefoniczny, mailowy). Nadzór nad firmami zewnętrznymi (np. ochrona). Weryfikacja zgodności otrzymywanych faktur.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa sekretariatu,- zarządzanie procesem obiegu dokumentacji,-obsługa korespondencji przychodzącej y wychodzącej,- kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych,- przygotowywanie umów, pism urzędowych, zestawień i raportów dotyczących transakcji handlowych,- czynności wspierające pracę zarządu ( prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych, przyjmowanie gości).
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-06-06 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
asystowanie osobom niepełnosprawnom
Stowarzyszenie Pomocy SZANSA - 2016-02-03 - Wyliny-Ruś (podlaskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH CZYNNOŚCI KSIĘGOWYCH WSPOMAGAJĄCYCH PRACĘ KSIĘGOWEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA RACHUNKOWEGO I PODATKOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Gubin (lubuskie)
Sprzedaż.
MOLTON STYL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Gdynia (pomorskie)
Samodzielne przygotowanie oferty handlowej. Zarządzanie bazą danych.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Niepołomice (małopolskie)
Prace biurowo-księgowe:przyjmowanie i analiza faktur wpływających do firmy
UNIBUS USŁUGI L.BILIŃSKI - 2017-04-04 - Grójec (mazowieckie)
Opracowywanie ofert sprzedażowych w Excelu, wprowadzanie danych do Excela i Worda, tworzenie dokumentacji pomocniczej przy produkcji, wykonywanie prac asystencko- sekretarskich
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Tarnów (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Złotoria (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)