ASYSTENTKA DZIAŁU KAS Kalisz oferta pracy JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA DZIAŁU KAS
Wynagrodzenie: od 13,7 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej.
Data publikacji: 2017-03-30
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej.
Forma zatrudnienia: Umowa na czas wyk. określonej pracy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13,7 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DZIAŁU KAS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13,7 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy:
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
BOCIANA 22A, 31-231 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowne proszone są o kontakt telefoniczny z pracodacą w celu ustalenia terminu spotkania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: BOCIANA
Numer budynku pracodawcy: 22A
Profil działalności pracodawcy: Rekrutacja pracowników i pozyskiwanie personelu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer handlowy
Data dodania oferty pracy: 30.03.2017
Oferta pracy ważna do: 22.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc przy realizacji projektów branży elektroenergetycznej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych,- pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki pod kontem optymalizacji kosztów,- pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim),- pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wyszków (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Stary Widzim (wielkopolskie)
obsługa maszyn i urządzeń, prowadzenie procesów technologicznych zgodnie ze standardami, korygowanie parametrów produkcyjnych, ustawianie, przezbrajanie maszyn, pakowanie, układanie detali, transport ręczny oraz kontrola jakościowa
kontakt przez OHP - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu biura handlowego i magazynu; obsługa klientów; zlecanie przewozów spedycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie kompleksowych zadań księgowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem samodzielnej księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Oborniki (wielkopolskie)
- udzielanie pomocy uczniom niepełnosprawnym pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych,- opieka nad wychowankami podczas lekcji, przerw, podczas zabaw, spacerów, wycieczek,- wykonywanie czynności pielęgnacyjno - higienicznych dzieci,- nawiązywanie przyjaznych kontaktów z wychowankami,- rozpoznawanie i reagowanie na potrzeby uczniów
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szymbark (małopolskie)
-pomoc przy ewidencjonowaniu kosztów,-rozliczanie pracownikow zx zaliczek,- przygotowanie dokumentów do księgowania.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Spalice (dolnośląskie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrowny przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewniania bezpiecznych warunków pracy/służby;-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad z ww. zakresu;-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i sokumentacji;-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiekatch w Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń;-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-określanie rodzaju oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego; -opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczestwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łódź (łódzkie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w realizacji programu w grupie przedszkolnej, pomoc dzieciom w codziennych czynnościach, dbanie o porządek w sali, pomoc przy codziennych wyjściach do lasu i na plac zabaw.
BROMART KATARZYNA BYCZKOWSKA - 2018-01-10 - Małkowo (pomorskie)
Planowanie pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznejPomoc przy samoobsłudze dzieci
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Zakrzów (lubelskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2017-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie gabinetów do pracy asystowanie lekarzowi, sterylizacja, rejestracja, zakładanie holtera EKG i Ciśnieniowego. Praca pomiędzy 8.oo a 21.oo ok. 20 - 25 godzin w miesiącu.
Kardio-Dental specjalistyczna stomatologia i kardiologia Małgorzata Wójcik-Kleczyk, Rafał Kleczyk s.c - 2017-10-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
wspieranie nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej prowadzącego zajęcia dydaktyczne,opiekuńcze i wychowawcze,zadania pomocnicze
Szkoła Podstawowa Nr 2 - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa, kontakt z klientami oraz pracownikami.Praca od godz.7.
KRAINA MARZEŃ - 2018-01-19 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
PRETTY WOMAN SPÓŁKA CYWILNA - 2015-11-16 - Kęty (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, budowanie bazy danych, ofertowanie. I zmiana
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa, obsługa poczty elektronicznej w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; przygotowywanie dokumentów administracyjnych i logistycznych; wprowadzanie FV kosztowych; tworzenie i wysyłanie dokumentów dla kierowców; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskuje i obsługuje najważniejszych klientów, współtworzy strategię sprzedażową, zarządza działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi.
ADVANTER-PL Spółka z o.o. - 2018-04-16 - Zamość (lubelskie)
rekrutacja kandydatów, sprawdzanie znajomości języka niemieckiegotelefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy stwarzanie profiliipotencjalnym kandydatom w języku niemieckim obsługa urządzeń biurowychprzygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów orazskanowanie i ich archiwizowanie publikacja ofert pracy obsługa firmowejpoczty elektronicznej, dokonywanie drobnych tłumaczeń (j. niemiecki)kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymiobsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącejprzygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego,zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz eksploatacyjne zaopatrywaniebiura w materiały spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość oporządek w biurze i gabinecie przełożonego.
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-07-18 - Opole (opolskie)
-
USŁUGI TURYSTYCZNE Zbigniew Galiński- (PTTK STANICA WODNA WDZYDZE) - 2018-02-16 - Wąglikowice (pomorskie)