ASYSTENTKA DZIAŁU ADMINISTRACJI Chorzów oferta pracy "INDOS" SPÓŁKA AKCYJNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENTKA DZIAŁU ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, wspólpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług, dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Data publikacji: 2017-02-14

Lokalizacja: Chorzów (śląskie)

Pracodawca: "INDOS" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 63, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, wspólpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług, dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DZIAŁU ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nienaganna prezencja

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość j. angielskiego na poziomie pozwalającym na odebranie telefonu oraz połączenie rozmowy

Nazwa pracodawcy: "INDOS" SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Adres pracodawcy:
Kościuszki 63, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV zd zdjęciem i LM składać w siedzibie lub przeslać na adres :pracuj (at) indos.pl z dopiskiem AS/UP/02/17

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Chorzów

Gmina pracodawcy: Chorzów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzów

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 63

Profil działalności pracodawcy: Działalność holdingów finansowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 14.02.2017

Oferta pracy ważna do: 13.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA STOMATOLOGA - od 1 600 EUR

- przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty- współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych- przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków - znajomość zasad użytkowania urządzeń i aparatów oraz instrumentów stomatologicznych- przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,- prowadzenie dokumentacji pacjentów
kontakt przez OHP - 2017-02-15 - Niemcy (Niemcy)

ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO - od 3 000 PLN

Asystent dyrektora handlowego w branży metalowej
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2017-01-27 - Ławnica (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY) - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji firmy, list płac, wprowadzanie faktur do komputera, prowadzenie spraw bieżacych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Ropa (małopolskie)

ASYSTENT/KA W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 100 PLN

Opracowywanie planu produkcji i kolejności zleceń produkcyjnych, - kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniam, - wykonywanie analiz, raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego, - utrzymywanie kontaktów z działem marketingu i logistyki.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Września (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, kontrola sprzedaży i oczekiwań klientów, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 910 PLN

asysta lekarzowi dentyscie przy zabiegach, przygotowanie stanowiska pracy lekarza, sprzatanie pomieszczeń gabinetu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Białobrzegi (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy,przygotowanie pacjenta do zabiegu,przygotowanie niezbędnych do zabiegu narzędzi i materiałów,czynne asystowanie lekarzowi podczas zabiegów,porządkowanie stanowiska pracy,sporządzanie dokumentacji pacjenta na zlecenie lekarza dentysty
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 850 PLN

opieka nad osobami niepełnosprawnymi, dowóz, przewóz, rehabilitacja osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 250 - 2 350 PLN

Kontrola jakości wyrobów, produkcja wyrobów gumowych
Toolip HR Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OLKUSZ) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT PROJETANTA - KREŚLARZ - od 1 850 PLN

Kreślenie rysunków budowlanych (architektura o konstrukcja) w programie typu CAD. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - techniczne, podstawowa obsługa programu typu AUTOCAD. Forma kontaktu z Pracodawca; telefonicznie w godz. 8-17, tel. 519-726-771.
CONTEC Grzegorz Teclaf - 2016-02-17 - Robakowo (pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 1 850 - 1 950 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, segregacja dokumentów, wspomaganie pracy spedytora, wprowadzanie danych do systemu operacyjno - informacyjnego, współpraca ze współpracownikami, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - STAŻ (FP) - 997,4 PLN

staż - prowadzenie biura, przygotowanie dokumentacji oraz organizacja obiegu dokumentacji, rozlicxanie czasu pracy. Praca przy komputerze - ok 4h/dziennie. pracownikow, prowadzenie spraw administracyjnych zakładu, znajomość i przestrzeganie obowiązujacych regulaminów, instrukcji oraz procedur, przygotowywanie comiesięcznych raportów, udział w projektach usprawniajacych.staż - prowadzenie biura, przygotowanie dokumentacji oraz organizacja obiegu dokumentacji, rozlicxanie czasu pracy pracownikow, prowadzenie spraw administracyjnych zakładu, znajomość i przestrzeganie obowiązujacych regulaminów, instrukcji oraz procedur, przygotowywanie comiesięcznych raportów, udział w projektach usprawniajacych.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

HH/ MAGAZYNIER - od 2 700 PLN

Magazynier w hurtowni materiałów budowlanych.
Firma Handlowo-Usługowa "Gamma" Wiesław Bołoz - 2017-05-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 3 000 PLN

Spawanie elementów na hali produkcyjnej. Praca w Korzennej.
GRAND ANDRZEJ GRYGIEL - 2017-06-01 - Korzenna (małopolskie)

PIEKARZ - od 2 000 PLN

Obsługa pieca, wypiek produktów z asortymentu piekarni, zastosowanie podstawowych zasad HACCAP, obsługa klienta
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU-STAŻ 50+ - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT CUDZOZIEMCA 345 - od 2 100 PLN

pomoc w wypełnianiu wniosków, pomoc w prowadzeniu korespondencji, pomoc w poszukiwaniu pracy i zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Żyrardów (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE PROJEKTÓW - 997,4 PLN

wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 500 PLN

- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 400 PLN

oferta konkursowawszystkie informacje dostępne na stronie internetowej www.gopsgoleszow.bipstrona.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goleszowie - 2017-01-25 - Goleszów (śląskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNEJ I GRZEWCZEJ - 4 500 - 5 500 PLN

doświadczenie w pracy na ww stanowisku1 zmianawynagrodzenie: od 4500 do 5500 zł brutto
PORTIS Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA DO SPRAW BIUROWYCH - od 1 850 PLN

-prowadzenie biura-kontakty z klientami zagranicznymi-prowadzenie korespondencji
"BOMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DS. PERSONALNYCH - od 1 850 PLN

Kontakt osobisty lub CV na e-mail:malgorzata.barszczak (at) textilmarket.pl.Bieżące procesy personalno-kadrowe.
TXM S. A. - 2016-01-19 - Andrychów (małopolskie)