ASYSTENTKA DYREKTORA/SEKRETARKA Kłaj oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: ASYSTENTKA DYREKTORA/SEKRETARKA
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • Pomoc Dyrektorowi w prowadzenie działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem działu• Codzienna obsługa biura, zamawianie materiałów i tworzenie raportów• Obsługa połączeń telefonicznych, poczty, elektronicznego kalendarza• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Kłaj (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kłaj, powiat: wielicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Pomoc Dyrektorowi w prowadzenie działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem działu• Codzienna obsługa biura, zamawianie materiałów i tworzenie raportów• Obsługa połączeń telefonicznych, poczty, elektronicznego kalendarza• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DYREKTORA/SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłaj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obłsuga komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• Efektywna organizacja pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie• Zaradność, operatywność, sumienność; dokładność w wykonywaniu obowiązków
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Niepołomice
Adres pracodawcy:
Bocheńska 26, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Niepołomice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niepołomice
Ulica pracodawcy: Bocheńska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Niepołomice
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WYMAGANIAAsysta doktorowi do zabiegów. Obsługa pacjentów. Obsługa programów komputerowych.Wykształcenie:Asystentka stomatologiczna lub higienistka stomatologicznaGodziny pracy:Poniedziałek Środa - 10:25 - 18:00Wtorek Czwartek Piątek - 7:25 - 15:00
WILCZYŃSKI WALDEMAR - PRYWATNY GABINET STOMATOLOGICZNY LEK. STOM. WALDEMAR WILCZYŃSKI - 2018-07-19 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie biura zarządcy, praktyczne wykorzystywanie ustawy o własności lokali, prawa budowlanego, sporządzanie i sprawdzenie list obecności, ewidencja czasu pracy, kart pracy, segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokuemntacji biurowej, udział w inspekcjach nadzoru budowlanego, obsługa klienta, techniczna i nekonomiczna obsługa nieruchomości, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Sosnowiec (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Mirsk (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu i organizowaniu zajęć, czynności pielęgnacyjne
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Lubin (dolnośląskie)
sporządzanie projektów zarządzeń, orzekań, uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw odroczonych
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie prac budowlanych
Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Studnicki - 2016-03-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
dowóz pacjentów z domów do stacji dializ w Radomiu i odwóz do domu, ogólna pomoc pacjentom
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Radom (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent księgowego
Kancelaria Podatkowa Reising, Hals-Chalcarz Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
wprowadzanie faktur do systemu,wypełnianie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Zambrów (podlaskie)
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
APLITT S.A. - 2017-05-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
-przygotowaie materiałów- pisanie raportów- rekrutacja na warsztaty otwarte- opiekun klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc przy realizacji projektów budowlanych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
WOLTE Karolina Kaczmarska - 2016-02-23 - Piastów (mazowieckie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zleconych czynności administracyjnych, bieżące wsparcie Zespołu Konsultantów, zarządzanie kalendarzem, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań, prowadzenie listy kontaktów, aranżowanie spotkań, szkoleń oraz konferencji, obsługa przesyłek kurierskich, sporządzanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby Zespołu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie wyższemile widziane doświadczeniedobry kontakt z klientem
MARTAFIT.PL, Marta Libudzic - 2017-02-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych na "cztery ręce", sterylizacja narzędzi, utrzymanie czystości i porządku w gabinecie
Stanisław Niewiński NZOZ Centrum Stomatologiczne-Przychodnia - 2018-05-07 - Siedlce (mazowieckie)
Ścisła współpraca ze specjalistą ds. sprzedaży hurtowej obsługującego rynki zagraniczne.Sporządzanie ofert według wytycznych handlowca.Monitorowanie realizacji transakcji handlowych.Telefoniczna i mailowa obsługa klienta.Prowadzenie stosownej dokumentacji.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-24 - Malbork (pomorskie)
Obieg korespondencji, szycie akt spraw, przygotowywanie prostych pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Otwock (mazowieckie)
aktywny udział w projektach realizowanych w firmie, prowadzenie spraw administracyjnych oraz organizacyjnych, przygotowanie materiałów, dokumentów, informacji na zlecenie Zarządu, opracowywanie raportów, zestawień i prezentacji, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów wewnątrz firmy,dbanie o właściwe reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i kontrahentami
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji naspotkania prezesa, przygotowywanie prezentacje, sporządzanie napotrzeby prezesa sprawozdań, raportów, analiz, prowadzeniekluczowej korespondencji, utrzymywanie kontaktów z klientami firmy.
PP-U AGROENERGETYK Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów medycznych i rejestracja.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
Zamawianie towaru, rozmowy z dostawcami. Wykształcenie średnie. Doświadczenia zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Biegła znajomość języka ukraińskiego. Zdolności interpersonalne i handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Radzymin (mazowieckie)
korespondencja z oddziałami firmy, kontakt telefoniczny z klientami, praca na jedną zmianę 8.00-16.00
"SFM Filtry Łuczak" Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Sosnowiec (śląskie)