ASYSTENTKA DS. BIUROWYCH Bełchatów oferta pracy Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna
Stanowisko: ASYSTENTKA DS. BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 063 PLN
Zakres obowiązków: - zaopatrzenie i organizacja pracy administracyjnej biura - zarządzanie dokumentacją biurową, - opracowanie i rejestrowanie korespondencji - bieżąca obsługa klienta tłumaczenie zapytań, ofert i kontraktów - kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami biznesowymi - prowadzenie kalendarza spotkań, - przygotowywanie zebrań i konferencji. - pomoc w prowadzeniu akt osobowych i spraw socjalnych pracowników. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę biura, pomoc w kontaktach z klientami, korespondencję z polskimi i zagranicznymi kontrahentami, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie.
Data publikacji: 2018-09-06
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zaopatrzenie i organizacja pracy administracyjnej biura - zarządzanie dokumentacją biurową, - opracowanie i rejestrowanie korespondencji - bieżąca obsługa klienta tłumaczenie zapytań, ofert i kontraktów - kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami biznesowymi - prowadzenie kalendarza spotkań, - przygotowywanie zebrań i konferencji. - pomoc w prowadzeniu akt osobowych i spraw socjalnych pracowników. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę biura, pomoc w kontaktach z klientami, korespondencję z polskimi i zagranicznymi kontrahentami, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 063 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DS. BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 063 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera (MS Windows, MS Word, MS Excell, MS Power Point, Internet) i urządzeń biurowych, - odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, systematyczność
Nazwa pracodawcy: Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, CV e-mailowo na adres: biuro (at) stalmit.pl z dopiskiem: Asystentka/W/01
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 67
Profil działalności pracodawcy: produkcja konstrukcji metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.09.2018
Oferta pracy ważna do: 04.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert handlowych; koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KIEROWANIE SAMOCHODEM CIĘŻAROWYM
TUR-TRANS JACEK TUROWSKI - 2017-01-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Archiwizacja dokumentów ksiegowyc, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych, kompletowanie dokumentów ksiegowych, dekretacja i księgowanie;
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bytom (śląskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łódź (łódzkie)
analiza księgowa, księgowanie dokumentów, nauka samodzielnego rozliczania zobowiązan podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Cieszyn (śląskie)
aktywne poszukiwanie klientow, bieżące śledzenie inf. o przetargach i planowanych inwestycjach, przygotowywanie ofert, raportowanie aktywności handlowej, promocję firmy
ZAMET INDUSTRY S.A. - 2017-08-07 - Chojnice (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Głogów (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
wysyłanie ofert handlowych do potencjalnych klientówprzygotowanie ofert handlowychrozpoznawanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowejStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawianie porcelany, prace w gipsie
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wprowadzanie danych do programu komputerowego.
Doradztwo Gospodarczo-Informatyczne S.C. Marta Kozak-Janik, Przemysław Janik - 2017-01-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Układanie zapaczkowanych przedmiotów na paletach, sprawdzanie stanu opakowań
SANPRO INTERIM BPO Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Stoisław (zachodniopomorskie)
CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNO-BIUROWE, KOORDYNACJA OBIEGU DOKUMENTÓW W FIRMIE, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, ORGANIZACJA SPOTKAŃ I PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH, WSPARCIE ORGANIZACYJNE DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH POLI MARIAN HOLZ - 2018-02-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
organizowanie pracy w biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowywanie i wysyłka ofert przetargowych, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, ogólne prace marketingowe, biurowe i administracyjne
SPEED INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Wołomin (mazowieckie)
Zgodnie z informacją na stronie: http://www.e-bip.pl/Start/12870/OfficialBulletinBoard/234598
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-07-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wyksztalcenie wyższe specjalność psychologia kliniczna, staż pracy 1 rok, zaawansowana znajomość języka ukraińskiego, opracowywanie IPD , empatia do osób niepełnosprawnych, wypełnianie dokumentów świetlicowych, opracowywanie IPD dzieci niepełnosprawnych, ewaluacja, prowadzenie świetlicy socjoterapełtycznej, praca z rodzicami z problemem alkoholowym, znajomośc języka konieczna do pracy z dziećmi z Ukrainy korzystających ze świetlicy,
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Marki (mazowieckie)
Przygotowywanie dań obiadowych, sałatek, przekąsek itp., oraz wypiek pizzy.
Pizzeria CAPRI Mariusz Szczęszek - 2016-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, weryfikacja listy obecności, wprowadzanie danych do systemu kadrowo- płacowego, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji kadrowej
AGMAZ - Agnieszka Mazur - 2017-05-25 - Wawrzeńczyce (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z przepisami podatkowymi i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Ciechanów (mazowieckie)
wsparcie funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakty z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w księgowości
Trakido Sp.z.o.o Spółka Komandytowa - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
współpraca z dostawcami, pomoc w pozyskiwaniu nowych dostawców na rynku krajowym i zagranicznym, budowanie bazy danych dostawców, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapoznanie się z przepisami BHP, Ppoż., regulaminem pracy, strukturą organizacyjną działu księgowego oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych na stanowisku asystent ds. ksiegowości, zapoznanie sie z polityka rachunkowosci i planem kont, wprowadzanie do dekretowania dokumentów ksiegowych, zapoznanie się z programem FK-księgowość oraz księgowanie operacji na podstawie zadekretowanych dokumentów w ksiegach rachunkowych, sporzadzanie podstawowych planów i analiz finansowych np. rachunek zysków i strat, bilans, F01, sporzadzanie i wysyłka deklaracji VAT-7 oraz plików IPK, wyliczanie i sporządzanie deklaracji, podatku dochodowego od osób prawnych, przechowywanie i bieżące sprawdzanie poprawności dokumentacji ksiegowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łuków (lubelskie)
Asystent projektanta dróg
Projekty Skrabacz Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Ilkowice (małopolskie)
przyjmowanie zamówień, przekazywanie do działu produkcji, dokumentacja wysyłkowa, nadzór nad załadunkiem
Z.P.H.U."DREW-PACK-TRADEX" B. SZułcik - 2018-08-27 - Trzciel (lubuskie)
Asystent stomatologiczny, higienistka
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Prudnik (opolskie)