ASYSTENTKA BIUROWA Bochnia oferta pracy BELMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA BIUROWA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura - kontakty z klientami i dostawcami.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: BELMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:20 Stycznia 50, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura - kontakty z klientami i dostawcami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIUROWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagana znajomość j. angielskiego
Nazwa pracodawcy:
BELMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
20 Stycznia 50, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: 20 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Operator maszyny rozlewniczej
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gola Górowska (dolnośląskie)
sprawozdanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, archiwizowanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
pomoc nauczyciela żłobka/przedszkola, godz. 10-14, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu obowiązków
TESCO / POLSKA/ Sp. zo.o. - 2016-08-10 - Człuchów (pomorskie)
obsługa klientów zlecających usługi telekomunikacyjne lub z nich korzystających, bezpośrednie świadczenie usług oraz ich finansowe rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Łazy (mazowieckie)
Pomoc przy wykonywaniu wycen nieruchomości.
PIOTR FIGIEL RZECZOZNAWCA 24 BIURO WYCEN MAJĄTKOWYCH - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych; przygotowanie gabinetu do zabiegów; nadzór nad obiegiem prac protetycznych; przygotowanie i sterylizacja narzędzi; dbałość o czystość miejsca pracy. godziny pacy: 8.30- 18.30
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Chirodent Izabela Klimczuk- Król - 2018-04-30 - Ustka (pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kościelec (wielkopolskie)
Projektowanie projektów budowlanych
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2015-12-01 - Zamość (lubelskie)
wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;
Sąd Rejonowy Iława - 2017-08-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanychprzedsięwzięć (sprawdzanie zgodności wniosków z ustaleniami miejskiego planuzagospodarowania przestrzennego, uzgadnianie oddziaływania planowanych inwestycji naśrodowisko z właściwymi organami, przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowychuwarunkowaniach, dokonywanie analizy porealizacyjnej przedsięwzięć, dla którychsporządzony był raport oddziaływania na środowisko); opiniowanie projektów inwestycyjnych (budowlanych) pod kątem ochrony środowiska; popularyzacja i propaganda ochrony środowiska (przygotowywanie materiałówinformacyjnych dla mieszkańców miasta, zwłaszcza w zakresie wymaganych dokumentówna etapie uzgodnień inwestycji w zakresie ochrony środowiska oraz informowaniemieszkańców o prowadzonych postępowaniach); przygotowywanie projektów zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów i uzgadnianiezezwoleń na usunięcie drzew w pasie drogowym drogi publicznej z regionalnym dyrektoremochrony środowiska.
Urząd Miasta - 2016-10-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca przy sporządzaniu ekspertyz , wycen i opini
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gdynia (pomorskie)
- - zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zakładanie i prowadzenie dokumentów i ewidencji,- pisanie pism w edytorze tekstu,- prowadzenie rejestrów,- obsługiwanie urządzń biurowych: faks, telefon, ksero,- archiwizacja dokumentów,- prowadzenie listy adresowej i telefonicznej,- przygotowanie i organizacja spotkań,- kontakt z petentami,- prowadzenie korespondencji,- segregowanie dokumentów oraz korespondencji,- korzystanie z programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zgierz (łódzkie)
POMOC KUCHENNA
USŁUGI GASTRONOMICZNE ŁUKASZ KRUPA - 2018-02-13 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Pomoc przy wykonywaniu robót montażowych instalacji hydraulicznych.
ATM JANEX Teresa Adamicka - 2017-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
- Rekrutacja pracowników technicznych ( programistów, testerów)- Poszukiwanie kandydatów (research)- Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych i wybór kandydatów Sala c
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykładanie, eksponowanie towaru, sprzedaż.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EWA" Ewa Gendek - 2018-01-12 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
POMOC NA PLANIE ZDJĘCIOWYM, USTAWIENIE NAŚWIETLENIA PLANU ZDJĘCIOWEGO, PRZYGOTOWANIE PLANU, OPIEKA NAD SPRZĘTEM FOTOGRAFICZNYM, OBRÓBKA STRON INTERNETOWYCH I FOTOGRAFII CYFROWEJ;WYMAGANIA: 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY FOTOGRAFICZNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBRÓBKI ZDJĘĆ, OBSŁUGA STRON INTERNETOWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc w zakresie dekretacji i księgowaniu dokumentów, pomoc w zakresie prowadzenia ewidencji księgowych, pomoc w zakresie przygotowywania danych do deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, pomoc z wakresie prowadzenia rozrachunków, pomoc w zakresie powerdzania i uzgadniania sald z kontrahentetmi, rozrachunków z bankami.
Atlanta Poland S.A. - 2018-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prace biurowe, umiejetność obsługi komputera, szybkie pisanie ze zrozumieniem, czytanie prostych pism ze zrozumieniem, odbieranie e-maili, poczty, dbanie o porzadek w kancelarii, przyjmowanie klientów i umawianie
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Czeladź (śląskie)
nauka planowania i prowadzenia pracydydaktyczno-opiekuńczej, wspieranie działań z zakresu ładu i porządku
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Świdnik (lubelskie)
Wg. Programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kórnik (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS i US.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Osiedle Leśne
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sanok (podkarpackie)
Asysta opiekunów osób niesamodzielnych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku - 2017-04-07 - Puck (pomorskie)
-prowadzenie grupy uczniów edukacji wczesnoszkolonej oraz obsluga kancelaryjna zwiazana z pracą nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Leszno (wielkopolskie)
wystawianie i ewidencjonowanie faktur, rozliczanie współpracowników zewnętrznych i realizacja zamówień wewnętrznych, obsługa prenumeraty i dodruk - przyjmowanie, rozliczanie i realizacja zamówień. inne zadanie bieżące zapewniające funkcjonowanie wydawnictwa.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2018-08-24 - Łódź (łódzkie)
-Tłumaczenie i redagowanie pism-pisanie pism w języku ukraińskim-koordynacja spotkań biznesowych-organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu-koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu-prowadzenie kalendarza spotkań członków zarząduWymagania pracodawcy: wykształcenie średnie, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość języka ukraińskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, kraje Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Lublin (lubelskie)