ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU - 431 Świdnica oferta pracy P.H.U.P "Marconi" Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU - 431
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wspieranie zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych, przygotowanie korespondencji, raportów i innych materiałów w powierzonym zakresie itp.
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: P.H.U.P "Marconi" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 50, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wspieranie zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych, przygotowanie korespondencji, raportów i innych materiałów w powierzonym zakresie itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU - 431
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane prawo i administracja, znajomość pakietu office, umiejętność pracy pod presją czasu, min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, dyspozycyjność, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: P.H.U.P "Marconi" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wrocławska 50, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 50
Profil działalności pracodawcy: 2014
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie instalacji i sieci elektrycznych -praca na terenie województwa
Instalatorstwo Elektryczne Grzegorz Żabiński - 2018-03-26 - Gryźliny (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów na rynku azjatyckim. Koordynacja dostaw na rynku azjatyckim. Prowadzenie rozmów handlowych w języku bengalskim.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Chełm (lubelskie)
- Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagajacych pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie ACOSYS w tym;- Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych,- Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami,- Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących,- Przygotowywanie korespondnecji z kontrahentami, urzędami i bankami,- Archiwizowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z BRANŻY ELEKTROTECHNICZNEJ; PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH WYSOKI POZIOM OBSŁUGI KLIENTADORADZTWO TECHNICZNE W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓWWYCENA I OBSŁUGA PRZETARGÓW, INWESTYCJI, UTRZYMANIA RUCHU ORAZ KOORDYNOWANIE DOSTAWBUDOWA I UTRZYMYWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc rodzinom w poprawie sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy przez członków rodziny, wspieranie aktywności społecznej rodzin, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe ( pedagogika, lub psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie lub praca socjalna ).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłosiowie - 2018-08-17 - Pawłosiów (podkarpackie)
aktywne poszukiwanie możliwości promocji firmy, współpraca z agencjami reklamowymi, udział w projektach e-commerce, pomoc przy organizacji szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Sosnowiec (śląskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych wprogramie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów ikosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)
Asystowanie w działalności przedszkolnej, w tym wydawanie posiłków, pilnowane diet dla dzieci ze szczególnymi wskazaniami żywieniowymi (w asyście dietetyka), prace higienczne przy dzieciach, asystowanie nauczycielowi w utrzymaniu porządku w placówce i wokół niej, dbanie o czystość w placówce.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Habrajska Bożena ALFA - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
dbanie o relacji z klientami chińskimi,wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych;odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
sprzatanie, czyszczenie, mycie naczyń, zakup art.gospodarczych, praca 4-5 godz. dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu soraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących, sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub uzasadnień, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi
SĄD REJONOWY W PILE - 2016-06-14 - Piła (wielkopolskie)
Zgodnie z kwalifikacjami asystentki stomatologicznej.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Przodkowo (pomorskie)
Udostępnianie zbiorów; opieka nad uczniami przebywającymi w bibliotece i czytelni; rozwijanie zainteresowań czytelniczych,. poradnictwo w doborze lektury; informowanie nauczycieli o czytelnictwie uczniów; porządkowanie księgozbioru; opieka nad uczniami w czasie lekcji muzealnych i bibliotecznych, wyjść do kina i teatru, wyjazdów na wycieczki
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Będzin (śląskie)
Kontakt telefoniczny pod nr: 602 629 671 w celu umówienia się na rozmowę. Prace remontowe ślusarsko-spawalnicze. Praca na jedną zmianę w godz. 7-15 w Bielsku-Białej (SHILOH). Wynagrodzenie: 2100 zł brutto/m-c - do uzgodnienia.
Wawak Antoni FUH WA-INSTAL - 2015-11-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
sporządzanie pism i wniosków, analiza przepisów i sporządzanie opinii prawnych, kontakt z sądami i urzędami
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lublin (lubelskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Tczew (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
Przygotowywanie pism procesowych, występowanie przed sądami i organami administracyjnymi, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z projektantem,prowadzenie korespondencji z dostawcami dot.tkanin i dodatków,zarządzanie wzorami,katalogowanie próbników,przygotowywanie wzorów na zdjęcia i targi.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-01 - Józefów (mazowieckie)
wykonywanie konserwacji i napraw, usuwanie awarii, usterek, umiejętność posługiwania się elektronarzędziami, wykonywanie prac remontowo-modernizacyjnych, prac ślusarskich, utrzymywanie porządku i stanu technicznego budynków
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Porszewice (łódzkie)
Operator maszyn stolarskich- montażysta
LINDBERG MEBLE Sp.z o.o. Sp.K. - 2016-12-29 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Przygotowanie handlowych ofet dla Amazon.com Prowadzenie bieżących spraw Biura Zarządu. Praca w godzinach 9-17.Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: pv (at) etree.de lub 785 002 705
ETREE SP. Z O.O. - 2018-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
"BMS" A. Mateńko i Wspólnicy Sp. J. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Sędzisław (dolnośląskie)