ASYSTENT ZARZĄDU Płock oferta pracy WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej). Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki. Organizowanie spotkań biznesowych. Przygotowywanie pism związanych z pracą Biura Zarządu. Koordynowanie prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej. Przygotowywanie uchwał, raportów, zestawień, analiz, protokołów z zebrań. Organizacja sprawnej pracy sekretariatu. Działania PR.

Data publikacji: 2019-10-09

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Harcerza Antolka Gradowskiego 11, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej). Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki. Organizowanie spotkań biznesowych. Przygotowywanie pism związanych z pracą Biura Zarządu. Koordynowanie prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej. Przygotowywanie uchwał, raportów, zestawień, analiz, protokołów z zebrań. Organizacja sprawnej pracy sekretariatu. Działania PR.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2250 zł brutto do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,- mile widziane doświadczenie w pracy z elektronicznym systemem obiegu dokumentów,- skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,- zdolności organizacyjne i interpersonalne,- otwartość, komunikatywność, odpowiedzialność,- wysoka kultura osobista i etyka zawodowa,- umiejętność logicznego myślenia oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Harcerza Antolka Gradowskiego 11, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty z CV pok. 204 II piętro lub e-mail: kadry (at) wodociagi.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Harcerza Antolka Gradowskiego

Numer budynku pracodawcy: 11

Profil działalności pracodawcy: pobór i uzdatnianie wody, gospodarka komunalna.

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2019

Data dodania oferty pracy: 09.10.2019

Oferta pracy ważna do: 08.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1603f2539842b52458fa562631af9344

Podobne oferty pracy

ASYSTENT GEODETY - od 2 100 PLN

PRACE BIUROWE W DZIEDZINIE GEODEZJI- PRZEWAŻAJĄCE CZĘSCIOWO POMIARY W TERENIE
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
Zakład Karny w Sztumie - 2016-05-10 - Sztum (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jarosław (podkarpackie)

PEDAGOG SPECJALNY - do 2 500 PLN

Współorganizowanie nauczania dziecka objętego kształceniem specjalnym w szkole ogólnodostępnej. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 050 763, e-mail: spsiechnice (at) interia.pl
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2019-07-29 - Siechnice (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. HANDLU - od 1 000 PLN

prowadzenie akcji promocyjnych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prezentacja ofert klientom wietnamskim lub chińskim, wprowadzanie informacji do systemu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Działoszyn (łódzkie)

ASYSTENT DYREKTORA DS. ADMINISTARCJI - od 2 200 PLN

organizacja bieżącej pracy sekretariatu, współpraca z krajowym koordynatorem ds. programów sponsorskich, współpraca z darczyńcami, przygotowanie raportów,
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2016-09-20 - Biłgoraj (lubelskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 1 033,7 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, wprowadzanie do systemu zadekretowanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Brandwica (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 050 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA DROGOWEGO - od 2 100 PLN

Pomoc przy projektowaniu dróg, chodnikó, organizacji ruchu w programie AUTOCAD.
KĄDZIOŁKA PROJEKT ARTUR KĄDZIOŁKA - 2018-04-13 - Wieliczka (małopolskie)

POZOSTALI OPIEKUNOWIE DZIECIĘCY - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lębork (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

Praca w kancelarii adwokackiej, pisanie pism procesowych, udzielanie konsultacji, kontakt z klientem
Kancelaria Prawna "PARAGRAF" Tomasz Wyleżoł - 2018-12-20 - Babiak (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Czynności księgowe wspomagające pracę księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENTKA KSIĘGOWEJ - od 2 250 PLN

przyjmowanie, sprawdzanie, segregowanie i wprowadzanie do systemu księgowego dokumentów otrzymanych od klientów biura
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - KREŚLARZ - od 850 PLN

Przygotowywanie dokumentacji projektowych, kreślenie rysunków technicznych
ELNAT - Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Gimer - Kicman Elżbieta - 2016-02-11 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY W DZIALE KONFERENCJI I BANKIETÓW(NR 2926) - 2 200 - 2 600 PLN

przygotowywanie ofert konferencyjnych na usługi gastronomiczne, prowadzenie korespondencji dotyczącej zamówień, spotkania z klientami, nadzór nad realizacją konferencji, imprez okolicznościowych
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT FRYZJERA ZWIERZĄT (GROOMER) - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT FRYZJERA - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa recepcji, przygotowanie klienta do usługi, wykonywanie podstawowych usług fryzjerskich, dbanie o stanowsko pracy, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Brzesko (małopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT BIURA - TŁUMACZ - od 2 500 PLN

prowadzenie bezpośrednich i telefonicznych rozmów z kandydatmi do pracy z krajów hiszpańskojęzycznych, tłumaczenie wypowiedzi pracowników, pośrednictwo w kontaktach z polskimi pracownikami firmy, urzędami, instytucjami ochrony zdrowia
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

prwadzenie biura, rozliczanie delegacji, obsługa gości, obsługa korespondencji
BEST-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-27 - Kuny (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KSIĘGOWEJ I BIUROWEJ - STAŻ - 997,4 PLN

PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH OD KLIENTÓW, UKŁADANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI W BIURZE ZASADAMI, EWIDENCJA DOKUMENTÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA PODATKOWEGO, ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW W SPRAWIE PROWADZENIA PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, USTAWĄ O ZRYCZAŁTOWANYM PODATKU DOCHODOWYM OD NIEKTÓRYCH PRZYCHODÓW OSIĄGANYCH PRZEZ OSOBY FIZYCZNE, USTAWĄ O RACHUNKOWOŚCI, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZENIA KSEROGRAFICZNEGO NA POTRZEBY ŚWIADCZONYCH USŁUG KSEROGRAFICZNYCH, LAMINOWANIE, BINDOWANIE, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

ASYSTENT LABORANTA - od 2 500 PLN

pobieranie prób węgla, realizacja działań kontrolnych dla określenia jakości węgla, sporządzanie raportów, prowadzenie rejestru wyników analiz węgla, kontrola stanu węgla na składzie, przygotowanie dokumentów w sprawie stanu i jakości wegla
"KTK POLSKA" Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Kobylany (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-02-09 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY DROGOWEJ - od 2 250 PLN

-analiza dokumentacji budowlanych i wykonawczych oraz innych dokumentów związanych z realizacją inwestycji,-sprawdzanie komletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,-uczestnictwo w naradach roboczych na budowie,-kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosownych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, -kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz zawartą umową, - kontrola finansowa inwestycji oraz kontrola zawartych umów podwykonawczych,-prowadzenie bieżacej korespondencji,-uczestniczenie w pracach zespołu ds. oceny dokumentacji projektowej,-sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowania zadań,-pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,-pomoc przy prowadzeniu badań i opracowywaniu nowych lub udoskonalonych teorii i metod związanych z budownictwem drogowym,-ustalenie metod budowy, materiałów i standardów jakości ;planowanie i organizowanie cyklu budowy oraz kierowanie pracami budowlanymi,-ustalanie systemów kontroli w celu zapewnienia sprawnej realizacji budowy oraz bezpieczeństwa i ochrony środowiska;-lokalizowanie i korygowanie błędów i niedoskonałości wykonawczych;-studiowanie i doradzztwo w zakresie technicznych aspektów materiałów budowlanych i nowych technologii w budownictwie;-utzrymanie kontaktów zawodowych i prowadzenie konsultacji ze specjalistami z innych dziedzin, istotnych dla budownictwa;-wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.
ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-27 - Nisko (podkarpackie)


Wybierz powiat