ASYSTENT ZARZĄDU Płock oferta pracy WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej). Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki. Organizowanie spotkań biznesowych. Przygotowywanie pism związanych z pracą Biura Zarządu. Koordynowanie prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej. Przygotowywanie uchwał, raportów, zestawień, analiz, protokołów z zebrań. Organizacja sprawnej pracy sekretariatu. Działania PR.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Harcerza Antolka Gradowskiego 11, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej). Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki. Organizowanie spotkań biznesowych. Przygotowywanie pism związanych z pracą Biura Zarządu. Koordynowanie prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej. Przygotowywanie uchwał, raportów, zestawień, analiz, protokołów z zebrań. Organizacja sprawnej pracy sekretariatu. Działania PR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2250 zł brutto do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,- mile widziane doświadczenie w pracy z elektronicznym systemem obiegu dokumentów,- skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,- zdolności organizacyjne i interpersonalne,- otwartość, komunikatywność, odpowiedzialność,- wysoka kultura osobista i etyka zawodowa,- umiejętność logicznego myślenia oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Harcerza Antolka Gradowskiego 11, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty z CV pok. 204 II piętro lub e-mail: kadry (at) wodociagi.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Harcerza Antolka Gradowskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: pobór i uzdatnianie wody, gospodarka komunalna.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2019
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 08.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1603f2539842b52458fa562631af9344
Podobne oferty pracy
PRACE BIUROWE W DZIEDZINIE GEODEZJI- PRZEWAŻAJĄCE CZĘSCIOWO POMIARY W TERENIE
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Dębica (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
Zakład Karny w Sztumie - 2016-05-10 - Sztum (pomorskie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jarosław (podkarpackie)
Współorganizowanie nauczania dziecka objętego kształceniem specjalnym w szkole ogólnodostępnej. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 050 763, e-mail: spsiechnice (at) interia.pl
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2019-07-29 - Siechnice (dolnośląskie)
prowadzenie akcji promocyjnych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prezentacja ofert klientom wietnamskim lub chińskim, wprowadzanie informacji do systemu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Działoszyn (łódzkie)
organizacja bieżącej pracy sekretariatu, współpraca z krajowym koordynatorem ds. programów sponsorskich, współpraca z darczyńcami, przygotowanie raportów,
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2016-09-20 - Biłgoraj (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Kraków (małopolskie)
h
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, wprowadzanie do systemu zadekretowanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Brandwica (podkarpackie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy projektowaniu dróg, chodnikó, organizacji ruchu w programie AUTOCAD.
KĄDZIOŁKA PROJEKT ARTUR KĄDZIOŁKA - 2018-04-13 - Wieliczka (małopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lębork (pomorskie)
Praca w kancelarii adwokackiej, pisanie pism procesowych, udzielanie konsultacji, kontakt z klientem
Kancelaria Prawna "PARAGRAF" Tomasz Wyleżoł - 2018-12-20 - Babiak (wielkopolskie)
Czynności księgowe wspomagające pracę księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
przyjmowanie, sprawdzanie, segregowanie i wprowadzanie do systemu księgowego dokumentów otrzymanych od klientów biura
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji projektowych, kreślenie rysunków technicznych
ELNAT - Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Gimer - Kicman Elżbieta - 2016-02-11 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert konferencyjnych na usługi gastronomiczne, prowadzenie korespondencji dotyczącej zamówień, spotkania z klientami, nadzór nad realizacją konferencji, imprez okolicznościowych
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewóz rzeczy
FOKUS S.C. PAWEŁ KOŁODZIEJSKI i RYSZARD CHWASZCZYŃSKI - 2016-12-12 - Godętowo (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa recepcji, przygotowanie klienta do usługi, wykonywanie podstawowych usług fryzjerskich, dbanie o stanowsko pracy, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Brzesko (małopolskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie bezpośrednich i telefonicznych rozmów z kandydatmi do pracy z krajów hiszpańskojęzycznych, tłumaczenie wypowiedzi pracowników, pośrednictwo w kontaktach z polskimi pracownikami firmy, urzędami, instytucjami ochrony zdrowia
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Białystok (podlaskie)
prwadzenie biura, rozliczanie delegacji, obsługa gości, obsługa korespondencji
BEST-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-27 - Kuny (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH OD KLIENTÓW, UKŁADANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI W BIURZE ZASADAMI, EWIDENCJA DOKUMENTÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA PODATKOWEGO, ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW W SPRAWIE PROWADZENIA PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, USTAWĄ O ZRYCZAŁTOWANYM PODATKU DOCHODOWYM OD NIEKTÓRYCH PRZYCHODÓW OSIĄGANYCH PRZEZ OSOBY FIZYCZNE, USTAWĄ O RACHUNKOWOŚCI, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZENIA KSEROGRAFICZNEGO NA POTRZEBY ŚWIADCZONYCH USŁUG KSEROGRAFICZNYCH, LAMINOWANIE, BINDOWANIE, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
pobieranie prób węgla, realizacja działań kontrolnych dla określenia jakości węgla, sporządzanie raportów, prowadzenie rejestru wyników analiz węgla, kontrola stanu węgla na składzie, przygotowanie dokumentów w sprawie stanu i jakości wegla
"KTK POLSKA" Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Kobylany (lubelskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-02-09 - Zgierz (łódzkie)
-analiza dokumentacji budowlanych i wykonawczych oraz innych dokumentów związanych z realizacją inwestycji,-sprawdzanie komletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,-uczestnictwo w naradach roboczych na budowie,-kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosownych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, -kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz zawartą umową, - kontrola finansowa inwestycji oraz kontrola zawartych umów podwykonawczych,-prowadzenie bieżacej korespondencji,-uczestniczenie w pracach zespołu ds. oceny dokumentacji projektowej,-sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowania zadań,-pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,-pomoc przy prowadzeniu badań i opracowywaniu nowych lub udoskonalonych teorii i metod związanych z budownictwem drogowym,-ustalenie metod budowy, materiałów i standardów jakości ;planowanie i organizowanie cyklu budowy oraz kierowanie pracami budowlanymi,-ustalanie systemów kontroli w celu zapewnienia sprawnej realizacji budowy oraz bezpieczeństwa i ochrony środowiska;-lokalizowanie i korygowanie błędów i niedoskonałości wykonawczych;-studiowanie i doradzztwo w zakresie technicznych aspektów materiałów budowlanych i nowych technologii w budownictwie;-utzrymanie kontaktów zawodowych i prowadzenie konsultacji ze specjalistami z innych dziedzin, istotnych dla budownictwa;-wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.
ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-27 - Nisko (podkarpackie)