ASYSTENT ZARZĄDU Lublin oferta pracy "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Spółce, przyjmowanie rozmów telefonicznych i ich wstępna weryfikacja, organizowanie narad, konferencji pod względem socjalnym, nadzór nad służbami porządkowymi, zamówienia i nadzór nad gadżetami firmowymi;
Data publikacji: 2019-01-28
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Spółce, przyjmowanie rozmów telefonicznych i ich wstępna weryfikacja, organizowanie narad, konferencji pod względem socjalnym, nadzór nad służbami porządkowymi, zamówienia i nadzór nad gadżetami firmowymi;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Data zakończenia pracy: 24.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia, Administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: DIAMENTOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.01.2019
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udzielanie pomocy rodzinom w trudnych sytuacjach życiowych. Szczegóły obowiązków zgodnie z treścią ogłoszenia na stronie http:/www.miedzylesie.naszops.pl/
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu - 2018-02-21 - Międzylesie (dolnośląskie)
Dbanie o relacje z klientami pzrez telefon, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa. Praca na 2/5 etatu w godzinach 9-11 od poniedziałku do piątku.
MY LINH NGUYEN "CONSULTING" - 2016-05-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji kablowej, wykonywanie kosztorysów i ofert, pilnowanie terminowości wykonywanych prac, koordynacja międzybranżowa projektów, współpraca z klientem i uczestnikami procesu projektowego
OrNet sp. z o.o. - 2018-02-19 - Lubin (dolnośląskie)
Kasjer w sklepie
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ/WITOSA - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
wspomaganie działu księgowości w obowiązkach, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów, segregowanie dokumentów, wypełnianie formularzy podatkowych pod nadzorem, wystawianie faktur zagranicznym kontrahentompraca na umowe zlecenie 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca w godzinacha 10:00-18:00 lub 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wojtkowice (dolnośląskie)
opracowywanie projektów budowlanych architektonicznych
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2016-07-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wykształcenie średnie, kier. logistyka/ transport; doświadczenie: 6 m-cy; znajomość komputera; zakres obowiązków: planowanie, organizacje i zabezpieczenie odpowiedniej ilości środków transportowych na potrzeby przyjętych zleceń od klientów zewnętrznych i klientów oddziału, dobór i weryfikacja samochodów pod kątem optymalnego wykorzystania powierzchni ładunkowej i tonażu samochodów, bieżąca współpraca z przewoźnikami: dystrybucja, transport liniowy; ewidencja oraz tworzenie statusów dostaw w systemie komputerowym, przygotowywanie cyklicznych raportów jakościowych, rentowności, tworzenie zestawień danych z systemu na bieżące potrzeby działów oraz kierowników oddziałów, współpraca z innymi Działami/ Oddziałami firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć prowadzonych w grupie dzieci oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania
Niepubliczne Przedszkole Integracyjne "SASANKA" Rafał Szpilewicz - 2018-09-11 - Wisznice (lubelskie)
w/g potrzeb
GAL EXPRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
lekarz kwalifikujący dawców krwi; wymiar czasu pracy do uzgodnienia z pracodawcą; godziny pracy: 7.00- 18.00; system czasu pracy wg grafiku
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
Sparwowanie opieki nad dziećmi przedszkolnymi
Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu - 2018-11-23 - Kamień-Kolonia (lubelskie)
pomoc w działaniach dydaktyczno-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Olbrachtów (lubuskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:Kontakt z klientami, przygotowanie i kompletowanie dokumentów, monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnychm kontakt z organami administracyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
- Naprawa układów pneumatycznych w samochodach ciężarowych, regeneracja zaworów,- Wynagrodzenie do uzgodnienia- Kontakt: tel. 502-520-720; e-mail: grzegorz (at) gcservice.pl
GC SERVICE CZERWIŃSKI GRZEGORZ - 2017-12-08 - Malbork (pomorskie)
przygotowywanei i wprowadzanie faktur rozliczeniowych do systemukontrola poziomu należności i zobowiązań klientównadzór nad procesem rozliczeń z kontrahentamiprzygotowywanie dokumentów i faktur niezbędnych do rozliczen z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Praca biurowa zgodna z opisem zawodu 431101 (Asystent do spraw księgowości) na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow-zawodow/-/klasyfikacja_zawodow/zawod/431101
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie i księgowanie dokumentów księgowych,- Wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych,- Wprowadzanie cesji
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa programu transportowo- spedycyjnego w zakresie wprowadzania, przetwarzania i wysyłania zleceń spedycyjnych, wprowadzanie nowych kontrahentów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych w kraju i za granicą, poszukiwanie podwykonawców i organizacja pracy z podwykonawcami, przestrzeganie uregulowań zawartych w obowiązującej dokumentacji funkcjonującego w firmie Systemu Zarządzania, ochrona informacji niejawnych wystepujących w dziale
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Tarnów (małopolskie)
praca biurowa, obsługa komputera, dobra organizacja pracy; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość j.angielskiego
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2015-10-15 - Staniszcze Małe (opolskie)
Pomoc przy opracowaniu oraz kompletowaniu projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Borek (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Myślenice (małopolskie)
- Administracyjna obsługa biura.- Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej.- Organizacja spotkań zarządu.- Obsługa realizowanych projektów unijnych (sprtowanie dokumentów, rozliczanie PIT).
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-02-01 - Leżajsk (podkarpackie)
Produkcja mebli biurowych i sklepowych oraz pozostała
P.U.P.H. ROLDRZEW Stanisław Czarnecki - 2017-09-25 - Ciechanowiec (podlaskie)
jw.
Renesans Trans Sp.z o.o. - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn dziewiarskich, kontrola jakości produktów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości, doradztwo oraz współpraca z przedsiębiorcami i inne wynikające z potrzeb biura LGD
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Pokój (opolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie wymagane, prawo jazdy kat C/E +kwalifikacje. Transport krajowy i zagraniczny
KROGAZ Dariusz Kruś - 2016-10-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Brzeg (opolskie)
stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych, pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki po kontem optymalizacji kosztów, pomoc w opracowaniu technologii sprzątaania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń, organizacji pracy (w języku ukraińskim), pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń, czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim), pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeńczystości (w języku ukraińskim)
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przygotowywanie raportów, analiz bieżących i prezentacji dla potrzeb zarządu, wdrażanie rozwiązań związanych z poprawą wydajności produkcji, ścisła współpraca z pracownikami linii produkcyjnych oraz z pozostałymi działami firmy
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Łubna (mazowieckie)