ASYSTENT ZARZĄDU Kielce oferta pracy Studio Kolporpress Sp. zo.o.
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja bieżących zadań i obowiązków zlecanych przez Zarząd firmy, tworzenie prezentacji oraz zestawień z otrzymanych materiałów, Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu tłumaczenie dokumentów - język angielski,obsługa korespondencji i koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich przygotowywanie notatek, dokumentów, raportów (w tym tworzenie dokumentów w j. angielskim)współpraca z księgowością i przygotowywanie raportów dla księgowości oraz zarządu,organizacja spotkań, rezerwacjeprzygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań zaopatrywanie biura w artykuły biurowe
Data publikacji: 2016-12-15
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Studio Kolporpress Sp. zo.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olszewskiego 6, 25-734 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja bieżących zadań i obowiązków zlecanych przez Zarząd firmy, tworzenie prezentacji oraz zestawień z otrzymanych materiałów, Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu tłumaczenie dokumentów - język angielski,obsługa korespondencji i koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich przygotowywanie notatek, dokumentów, raportów (w tym tworzenie dokumentów w j. angielskim)współpraca z księgowością i przygotowywanie raportów dla księgowości oraz zarządu,organizacja spotkań, rezerwacjeprzygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań zaopatrywanie biura w artykuły biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność poruszania się w środowisku internetowym,dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów,sumienność, rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, pomysłowość i energiaOFERUJEMY: stabilną pracę i atrakcyjne wynagrodzenie umowę o pracę,możliwość zdobycia nowych doświadczeń, niezbędne narzędzia pracy, możliwości rozwoju w ramach struktur firm, przyjazną atmosferę pracy.
Nazwa pracodawcy: Studio Kolporpress Sp. zo.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Olszewskiego 6, 25-734 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wskazany kontakt e-mail; praca (at) eskamedia.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Olszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z przygotowaniem do druku
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.12.2016
Data dodania oferty pracy: 13.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
1)MARCIN ZIMNOCH 2)Zakład Usług Geodezyjnych I Kartograficznych ''GEO-RAW'' Marcin Zimnoch -wspólnik spółki cywilne - 2017-10-03 - Białystok (podlaskie)
Nauczyciel języka niemieckiego . Nauka w szkole odbywa się w systemie zaocznym (praca w piątki i soboty).
FUNDACJA DLA DOBRA PUBLICZNEGO - 2016-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów i sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych oraz ich analizy;Prowadzenie nadzoru epidemiologicznego z zakresu chorób zakaźnych;Prowadzenie nadzoru nad wykonawstwem badań w kierunku nosicielstwa;Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o prawidłową gospodarkę szczepionkami(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rejestrów wydawanych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie analiz z wykonawstwa szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o utrzymanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach dystrybucji szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie szkoleń dla pielęgniarek z Punktów Szczepień Ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Promocja szczepień zalecanych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Kontrola Punktów Szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rozliczeń wartościowo ilościowych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadkach interwencji telefonicznych i pisemnych w zakresie epidemiologii;Przestrzeganie procedur i instrukcji w ramach systemu jakości;Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie działań epidemiologicznych;Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z działalnością stanowiska pracy; Ewakuacja osób w razie pożaru i udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej;Nadzór nad zakażeniami szpitalnymi oraz ich rejestrowanie (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Analiza zakażeń wewnątrzszpitalnych (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Nadzór sanitarno-higieniczny i kontrola placówek służby zdrowia: lecznictwa zamkniętego i otwartego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Pełnienie obowiązków koordynatora budżetu zadaniowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Dworze Gdańskim (w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie czynności i nadzór w zakresie zarządzania kryzysowego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Udział w akcjach sanitarno epidemiologiczno porządkowych organizowanych przez władze samorządowe oraz inne instytucje (IH, PIW, Policja, Służba Miejska, itp.);Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji przez naukę własną i udział wszkoleniach,Aktywny udział w pracach PPIS przy opracowywaniu:a) planów pracy,b) ocen i analiz stanu sanitarnego obiektów,c) danych statystycznych,Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz poufności dokumentacji prowadzonych spraw. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 26.10.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek-piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych. Opieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Nawojowa (małopolskie)
Pomoc w rozwijaniu wewnętrznej motywacji ucznia do nauki.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Poniatowa (lubelskie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługa, umiejętne rozpatrywanie reklamacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- współpraca z kierownikami przy realizacji zleceń produkcyjnych, - druk i kompletowanie zleceń produkcyjnych, - przygotowywanie zestawień produkcyjnych, - archiwizacja dokumentacji produkcyjnej, - kontrola stanu odpadów produkcyjnych.
KDS Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Sulejówek (mazowieckie)
czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych; przygotowanie gabinetu do zabiegów; nadzór nad obiegiem prac protetycznych; przygotowanie i sterylizacja narzędzi; dbałość o czystość miejsca pracy. godziny pacy: 8.30- 18.30
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Chirodent Izabela Klimczuk- Król - 2018-04-30 - Ustka (pomorskie)
- pomoc w wprowadzeniu do systemu finansowo - księgowego dokumentów księgowych- dekretowanie dokumentów księgowych- archiwizowanie dowodów księgowych- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- sporządzanie zestawień- przygotowywanie korespondencji z kontrachentami i urzędami- przygotowywanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Sierakowice (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kobyłka (mazowieckie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wsparcie, organizacja i nadzorowanie pracy Działu Ibsługi Klienta. Kontrola jakości produktów i półproduktów. Realizacja celów sprzedażowych zespołu. Przyjmowanie i magazynowanie dostaw. Cykliczne dokonywanie inwentaryzacji produktów barowych, Coaching zespołu mający na celu nabywania nowych umiejętności. Wymagane wykształcenie średnie, preferowane osoby w trakcie studiów.
OHKINO MYSŁOWICE Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-10-13 - Mysłowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-12-21 - Lublin (lubelskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Świdnica (dolnośląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
weryfikowanie poprawności wystawianych dokumentów księgowych, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminem realizacji, sporządzanie raportów i zestawień księgowych w programie finansowo-księgowym,prowadzenie ewidencji materiałowej, środków trwałych, fakturowanie,archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ustka (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego wraz z organizacją pracy; podpisywanie i rozliczanie kart pracy; nadzór nad bezpiecznym składowaniem materiałów, produktów na magazynie i hali produkcyjnej; branie udziału w szkoleniach i zebraniach organizowanych przez pracodawcę;wprowadzanie danych do systemu Subiekt; itp.
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2017-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Osbługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi w sprzedaży i doborze aparatów słuchowych, zapisywanie pacjentów w kalendarzu wizyt.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie rozrachunków, sporządzanie pism, prace biurowe
Biuro Rachunkowe HANIA - 2016-10-07 - Bobrowiec (mazowieckie)
Zgodnie z Programem stażu m.in:- organizacja pracy opiekuńczo-wychowawczej- opracowanie dokumentacji- pomoc wychowawcom klas w zajeciach opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Sól (śląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom z Wietnamu w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa urządzeń biurowych typu: ploter, skaner, ksero. Podstawowe rysunki kreślarskie.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie technik budownictwa lub wyższe budownictwo, obsługa komputera, mile widziane prawo jazdy.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała: bieżąca pomoc pracownikom działu eksportu w realizacji celów sprzedażowych przygotowywanie i kompletowanie pełnej dokumentacji posprzedażowej korespondencja mailowa i zwykła z kontrahentami inne prace administracyjne związane z działem sprzedaży
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Łobzów (małopolskie)
PROJEKTOWANIE W AUTOCAD, RYSOWANIE DETALI MASZYN, OPRACOWYWANIE, DRUKOWANIE DOKUMENTACJI WARSZTATOWEJ, DOKUMENTACJI MASZYN, LINII PRODUKCJI.
SFAMASZ JAN DZIEDZIC - 2017-07-19 - Bełchów (łódzkie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zawiercie (śląskie)