ASYSTENT ZARZĄDU Kielce oferta pracy Studio Kolporpress Sp. zo.o.

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Realizacja bieżących zadań i obowiązków zlecanych przez Zarząd firmy, tworzenie prezentacji oraz zestawień z otrzymanych materiałów, Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu tłumaczenie dokumentów - język angielski,obsługa korespondencji i koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich przygotowywanie notatek, dokumentów, raportów (w tym tworzenie dokumentów w j. angielskim)współpraca z księgowością i przygotowywanie raportów dla księgowości oraz zarządu,organizacja spotkań, rezerwacjeprzygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań zaopatrywanie biura w artykuły biurowe

Data publikacji: 2016-12-15

Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)

Pracodawca: Studio Kolporpress Sp. zo.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Olszewskiego 6, 25-734 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizacja bieżących zadań i obowiązków zlecanych przez Zarząd firmy, tworzenie prezentacji oraz zestawień z otrzymanych materiałów, Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu tłumaczenie dokumentów - język angielski,obsługa korespondencji i koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich przygotowywanie notatek, dokumentów, raportów (w tym tworzenie dokumentów w j. angielskim)współpraca z księgowością i przygotowywanie raportów dla księgowości oraz zarządu,organizacja spotkań, rezerwacjeprzygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań zaopatrywanie biura w artykuły biurowe

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2016

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność poruszania się w środowisku internetowym,dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów,sumienność, rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, pomysłowość i energiaOFERUJEMY: stabilną pracę i atrakcyjne wynagrodzenie umowę o pracę,możliwość zdobycia nowych doświadczeń, niezbędne narzędzia pracy, możliwości rozwoju w ramach struktur firm, przyjazną atmosferę pracy.

Nazwa pracodawcy: Studio Kolporpress Sp. zo.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Adres pracodawcy:
Olszewskiego 6, 25-734 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: wskazany kontakt e-mail; praca (at) eskamedia.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: m. Kielce

Gmina pracodawcy: Kielce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kielce

Ulica pracodawcy: Olszewskiego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z przygotowaniem do druku

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.12.2016

Data dodania oferty pracy: 13.12.2016

Oferta pracy ważna do: 30.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL JEZYKA NIEMIECKIEGO - do 25 PLN

Nauczyciel języka niemieckiego . Nauka w szkole odbywa się w systemie zaocznym (praca w piątki i soboty).
FUNDACJA DLA DOBRA PUBLICZNEGO - 2016-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ULOTKARZ K/M - od 2 000 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT (DZIAŁ EPIDEMIOLOGII) - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów i sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych oraz ich analizy;Prowadzenie nadzoru epidemiologicznego z zakresu chorób zakaźnych;Prowadzenie nadzoru nad wykonawstwem badań w kierunku nosicielstwa;Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o prawidłową gospodarkę szczepionkami(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rejestrów wydawanych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie analiz z wykonawstwa szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o utrzymanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach dystrybucji szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie szkoleń dla pielęgniarek z Punktów Szczepień Ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Promocja szczepień zalecanych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Kontrola Punktów Szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rozliczeń wartościowo ilościowych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadkach interwencji telefonicznych i pisemnych w zakresie epidemiologii;Przestrzeganie procedur i instrukcji w ramach systemu jakości;Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie działań epidemiologicznych;Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z działalnością stanowiska pracy; Ewakuacja osób w razie pożaru i udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej;Nadzór nad zakażeniami szpitalnymi oraz ich rejestrowanie (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Analiza zakażeń wewnątrzszpitalnych (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Nadzór sanitarno-higieniczny i kontrola placówek służby zdrowia: lecznictwa zamkniętego i otwartego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Pełnienie obowiązków koordynatora budżetu zadaniowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Dworze Gdańskim (w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie czynności i nadzór w zakresie zarządzania kryzysowego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Udział w akcjach sanitarno epidemiologiczno porządkowych organizowanych przez władze samorządowe oraz inne instytucje (IH, PIW, Policja, Służba Miejska, itp.);Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji przez naukę własną i udział wszkoleniach,Aktywny udział w pracach PPIS przy opracowywaniu:a) planów pracy,b) ocen i analiz stanu sanitarnego obiektów,c) danych statystycznych,Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz poufności dokumentacji prowadzonych spraw. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 26.10.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek-piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych. Opieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Nawojowa (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ-ASYSTENT NAUCZYCIELA/STAŻ - 997,4 PLN

Pomoc w rozwijaniu wewnętrznej motywacji ucznia do nauki.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Poniatowa (lubelskie)

ASYSTENT REKLAMACJI - od 2 100 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługa, umiejętne rozpatrywanie reklamacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT DZIAŁU PRODUKCJI - od 2 000 PLN

- współpraca z kierownikami przy realizacji zleceń produkcyjnych, - druk i kompletowanie zleceń produkcyjnych, - przygotowywanie zestawień produkcyjnych, - archiwizacja dokumentacji produkcyjnej, - kontrola stanu odpadów produkcyjnych.
KDS Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Sulejówek (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 774,98 PLN

czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych; przygotowanie gabinetu do zabiegów; nadzór nad obiegiem prac protetycznych; przygotowanie i sterylizacja narzędzi; dbałość o czystość miejsca pracy. godziny pacy: 8.30- 18.30
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Chirodent Izabela Klimczuk- Król - 2018-04-30 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- pomoc w wprowadzeniu do systemu finansowo - księgowego dokumentów księgowych- dekretowanie dokumentów księgowych- archiwizowanie dowodów księgowych- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- sporządzanie zestawień- przygotowywanie korespondencji z kontrachentami i urzędami- przygotowywanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Sierakowice (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kobyłka (mazowieckie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KOORDYNATOR ZESPOŁU SPRZEDAŻY - DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA - do 13,5 PLN

Wsparcie, organizacja i nadzorowanie pracy Działu Ibsługi Klienta. Kontrola jakości produktów i półproduktów. Realizacja celów sprzedażowych zespołu. Przyjmowanie i magazynowanie dostaw. Cykliczne dokonywanie inwentaryzacji produktów barowych, Coaching zespołu mający na celu nabywania nowych umiejętności. Wymagane wykształcenie średnie, preferowane osoby w trakcie studiów.
OHKINO MYSŁOWICE Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-10-13 - Mysłowice (śląskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-12-21 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY  - od 15 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

weryfikowanie poprawności wystawianych dokumentów księgowych, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminem realizacji, sporządzanie raportów i zestawień księgowych w programie finansowo-księgowym,prowadzenie ewidencji materiałowej, środków trwałych, fakturowanie,archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT /-KA KIEROWNIKA PRODUKCJI - od 2 000 PLN

odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego wraz z organizacją pracy; podpisywanie i rozliczanie kart pracy; nadzór nad bezpiecznym składowaniem materiałów, produktów na magazynie i hali produkcyjnej; branie udziału w szkoleniach i zebraniach organizowanych przez pracodawcę;wprowadzanie danych do systemu Subiekt; itp.
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2017-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 2 000 PLN

Osbługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi w sprzedaży i doborze aparatów słuchowych, zapisywanie pacjentów w kalendarzu wizyt.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie rozrachunków, sporządzanie pism, prace biurowe
Biuro Rachunkowe HANIA - 2016-10-07 - Bobrowiec (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA ŚWIETLICY - 997,4 PLN

Zgodnie z Programem stażu m.in:- organizacja pracy opiekuńczo-wychowawczej- opracowanie dokumentacji- pomoc wychowawcom klas w zajeciach opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Sól (śląskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 14 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom z Wietnamu w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (DOPOSAŻENIE) - od 1 850 PLN

- Obsługa urządzeń biurowych typu: ploter, skaner, ksero. Podstawowe rysunki kreślarskie.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie technik budownictwa lub wyższe budownictwo, obsługa komputera, mile widziane prawo jazdy.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU EKSPORTU - 3 000 - 4 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała: bieżąca pomoc pracownikom działu eksportu w realizacji celów sprzedażowych przygotowywanie i kompletowanie pełnej dokumentacji posprzedażowej korespondencja mailowa i zwykła z kontrahentami inne prace administracyjne związane z działem sprzedaży
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Łobzów (małopolskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA DS. PRODUKCJI MASZYN (KREŚLARZ) - od 2 500 PLN

PROJEKTOWANIE W AUTOCAD, RYSOWANIE DETALI MASZYN, OPRACOWYWANIE, DRUKOWANIE DOKUMENTACJI WARSZTATOWEJ, DOKUMENTACJI MASZYN, LINII PRODUKCJI.
SFAMASZ JAN DZIEDZIC - 2017-07-19 - Bełchów (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażustaż w godz: 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zawiercie (śląskie)