ASYSTENT Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT
Wynagrodzenie: od 4 700 PLN
Zakres obowiązków: (Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Miejsce pracy: Zabierzów
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista zastosowań informatyki (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi (hinduski), w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (techniczne/handlowe/biznesowe/ewent. inne) lub co najmniej pełny kurs o specjalizacji z zakresu powyższych. Zdolności organizacyjne, pracy w zespole i samodzielnej. Znajomość branży IT, ERP, zastosowań informatyki. Doświadczenie w IT, strukturach komputerowych (1 rok). Biegła znajomość języka hinduskiego (stała współpraca z Indiami - projekt realizowany z Indii - programy i procesy z Indii).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2015
Data dodania oferty pracy: 11.12.2015
Oferta pracy ważna do: 24.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Promocja gospodarcza Miasta Bydgoszczy. Przygotowywanie materiałów promocyjnych. Redagowanie tekstów i notatek prasowych. Aktualizowanie bez danych. Realizacja strategii marketingowej spółki. Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia najwyższe standardy w branży dla globalnego wsparcia produkcji w odniesieniu do wszystkich systemów, Kieruje działem technicznym i udziela konsultacji dla członków zespołu, jeśli wskaże kierownik projektu. Inicjuje i prowadzi studium wykonalności nowych i zmienionych procedur operacyjnych. W przypadku dużych systemów, przygotowuje analizy kosztów/korzyści, funkcjonalne i szczegółowe specyfikacje. Przeprowadza przeglady nowych i istniejących systemów w celu zapewnienia integralności operacyjnej oraz realizację zamierzonych celów. Kontroluje ryzyko projektów oraz wpływu na plany biznesowe i strategiczne. Może zarządzać wieloma małymi projektami jednocześnie. Zapewnienie wsparcia dla aplikacji kluczowych dotyczących środowisk produkcyjnych przy jednoczesnym zminimalizowaniu skutków wypadków w produkcji. Monitoruje, zarządza incydentami, rozwiązuje problemy. Wykonuje testy, obsługuje uczestników. Wdraża strategie w celu rozwiązań dot. automatyki, produktywność i problemy związane z infrastrukturą oraz inne. Wykrywa, analizuje i rozwiązuje problemy związane z serwerem, sprzętem i aplikacjami. Nadzoruje rozwiązania problemów i incydentów o różnym stopniu złożoności, aby umożliwić działanie i dostarczenie usług, skutecznie likwidując lub minimalizując zakłócenia w biznesie. Wdraża zmiany i analizuje ryzyko zmian abu osiągnąć cel, jakim jest poprawa platformy i usług. W przypadku nowych rozwiązań zapewnia osiągalne plany migracji z należytym uwzględnieniem obowiązujących wymogów serwisowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
Aktualizacja baz danych. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Zbieranie ofert z hoteli. Organizacja transportu dla ekspertów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Przygotowywanie zestawień i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Milanówek (mazowieckie)
- Wykonywanie projektów i ich uzgadnianie, zakres sporządzania dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze: (obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, etc.). Międzybranżowa koordynacja projektów. Ocena poprawności rozwiązań budowlanych i technologicznych. Ścisła współpraca z innymi projektantami branżowymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, MS Office. Znajomość podstawowych zagadnień branży. Opracowywanie projektów budowlanych. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. Doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań. Dokładność, rzetelność i terminowość. Czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt telefoniczny (32-200-01-81) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
TERRABUD PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
udział w sporządzaniu projektów telekomunikacyjnychsporządzanie rysunków technicznychprowadzenie wizji lokalnychnegocjacje i pozyskiwanie uzgodnień właścicieli na budowę sieciwsparcie pracy projektanta i kierownika budowyreprezentowanie inwestora przed władzami lokalnymi, urzędami i instytucjamikosztorysowanie robót budowlanych
RPROJEKT Jacek Romanowski - 2016-06-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pomoc przy prowadzeniu projektów wyposażenia sklepu
SLAWKORN Biuro Konstrukcyjno-Technologiczne - Sławomir Jereczek - 2016-10-31 - Rzepnica (pomorskie)
Prace magazynowe wymagające podnoszenia ciężarów, kompletowanie zamówień, kontrola jakości, foliowanie palet, sprzątanie hali magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Stryków (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Zawiercie (śląskie)
- Kontakty z rodzicami i współpracownikami. Kontakty z pracownikami wewnętrznymi. Prowadzenie terminarza zajęć, imprez i spotkań w Przedszkolu. Prace biurowe. - Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po trzymiesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane doświadczenie w zarządzaniu personelem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 504-166-555) lub e-mail: sekretariat (at) wesole-przedszkole.com.pl
NIEPUBLICZNE WESOŁE PRZEDSZKOLE - 2016-10-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa maszyn drogowych,oraz komputera,prawo jazdy kat B
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wydawanie i przyjmowanie materiałów budowlanych na magazyn, rozładunek towaru oraz jego układanie, obsługa klientów
"BUDGIPS" RAFAŁ PATYK, SŁAWOMIR SAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-29 - Oświęcim (małopolskie)
obsluga osób niedosłyszacych w zakresie doboru oraz sprzedazy aparatów słuchowych, uzupełnianie kalendarza wizyt , dbanie o prawidłowy wizerunek firmy.
ACS Słuchmed Sp. Z O.O. - 2016-06-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
inwentaryzowanie terenowe i pomiary dla potrzeb dokumentacji projektowej, wykonywanie projektów, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej, pozyskiwanie ofert od podwykonawców
BIURO PROJEKTÓW ŚWIĄTCZAK & ŚWIĄTCZAK GRAŻYNA ELŻBIETA MASTERNAK – ŚWIĄTCZAK - 2016-02-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie pism, obsługa klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Kraśnik (lubelskie)
Asystent ds. czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Praca na stacji benzynowej - obsługa Klienta stacji paliw zgodnie z procedurami,- Prowadzenie analiz sprzedaży,-Miejsce pracy: Tczew-Górki, -Kontakt telefoniczny: 608-485-527-Kontakt e-mail: leszekwasilewski (at) vp.plWynagrodzenie zasadnicze 1.540,00 zł netto plus premia motywacyjna od 50 zł netto do 150 zł netto miesięcznie.
FIRMA HANDLOWA LESZEK WASILEWSKI - 2017-05-18 - Tczew (pomorskie)
Interpretowanie i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów prawa ukraińskiego i rosyjskiego. Opiniowanie korespondencji i dokumentów związanych z działaniami handlowymi w Rosji i Ukrainie. Opracowywanie informacji o przewidywanych zmianach w prawie w Rosji i Ukrainie. Pozostałe prace biurowe. Obsługa biura.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wiązowna (mazowieckie)
zapewnienie higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych, sprzątanie pomieszczeń użytkowych zaplecza według standardów czystości higieny ustalonych przez hotel
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2016-08-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Opieka pielęgniarska całodobowa nad psychicznie chorymi mieszkankami Domu Pomocy
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RUSKICH PIASKACH - 2018-02-12 - Ruskie Piaski (lubelskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku nepalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych, obsługa poczty firmowej w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Projektowanie sieci i przyłączy gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przygotowywanie dokumentacji i wyjazdy do urzędów.
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-08-07 - Przeginia (małopolskie)
Wykonywanie prac administracyjno - biurowych, sporządzanie protokołów z badań.
P.P.U.H. Badania Nieniszczące Sonobad - 2016-04-06 - Maszewo Duże (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie mile widziane, samodzielność; prace dekarskie, umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwic
BEN-BUD MATEUSZ WALKOWICZ - 2018-08-13 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie usług transportowych na terenie Polski i Białorusi
"WATREX II" Taszakowska Krystyna - 2017-10-02 - Sosnowiec (śląskie)
Zadania asystent rodziny:1.Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2.Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości.3Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną .4.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie: a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi miedzy członkami rodziny, rozwijanieumiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowaniasystemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.), b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.), d) gospodarowania budżetem domowym ,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej. 6.Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in.poprzez: a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami, b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień, d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Księgowanie dokumentów do PKPiR oraz ewidencji VAT, przygotowywanie zestawień raportów, sporządzanie list płac i dokumentó kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)