ASYSTENT Warszawa oferta pracy RONA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy biura.Ustalanie terminarza spotkań.Dbanie o porządek w dokumentacji firmy.Kontakt z kontrahentami firmy z Indii.Praca od pon - pt w godz.8-12.
Data publikacji: 2018-04-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: RONA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KIELECKA 41A 8, 02-530 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie pracy biura.Ustalanie terminarza spotkań.Dbanie o porządek w dokumentacji firmy.Kontakt z kontrahentami firmy z Indii.Praca od pon - pt w godz.8-12.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia średnie.Staż pracy 6 miesięcy.Dobra znajomość języka hindii.
Nazwa pracodawcy:
RONA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
KIELECKA 41A 8, 02-530 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: KIELECKA 41A
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.04.2018
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 08.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa prasy hydraulicznej - wrzucanie do prasy surowców wtórnych (makulatura, folia, tworzywa sztuczne), nadzór nad pracą prasy - na cyklem prasowania.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Rogi (podkarpackie)
Roznoszenie/rozdawanie ulotek.
kontakt przez OHP - 2018-03-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin- monitorowanie funkcjonowania rodziny
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pomiary geodezyjne, prace kameralne, praca w godz. 7-15
PRO-GEO Geodeta Uprawniony Jacek Mierczyński - 2016-03-15 - Opole (opolskie)
Pomoc lekarzowi dentyście. Praca w godz. 8:30-18:00
DENTAL CENTER Z3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- projektowanie koncepcji architektury- obiektów kubaturowych, kreslenie projektów budowlanych- prowadzenie procedury administarcyjnej wg bieżących potrzeb biura
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie zadań sprzedażowych, obsługa i doradztwo techniczne klientów z branży obróbki skrawaniem, utrzymywanie i pozyskiwanie kontaktów handlowych
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-05-11 - Pabianice (łódzkie)
Pomoc przy wykonaniu wycen nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
pomoc w opiece nad dziećmi przedszkolnymi w grupie mieszanej od 3 lat do 6, pomoc w przeprowadzaniu i przygotowywaniu zajęć edukacyjnych, prowadzenie zabaw i gier, pomoc w obsłudze higienicznej dzieci
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Panki (śląskie)
POMOC W OBSŁUDZE KLIENTÓW MAGAZYNOWYCH, WYSTAWIANIE DOKUMENTACJI ITP.
"OMEGA PILZNO" INTERNATIONAL TRANSPORT & SPEDITION GODAWSKI & GODAWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Mokrzec (podkarpackie)
wspieranie działu księgowego
PST s.c. Kamil Płaczkowski Samsonowicz Igor - 2017-07-28 - Słubice (lubuskie)
Wypiek pieczywa, praca w godzinach 3.00-11.00, 19.00-3.00. Okres próbny trwa 1 miesiąc. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Działalność Produkcyjno Handlowo-Usługowa Piekarsko-Ciastkarska S.R. Michalak - 2016-06-14 - Śrem (wielkopolskie)
jw.
TMK IDEAS Tomasz Moczulski - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Jaworzno (śląskie)
kontrola i ocena jakości surowca, prowadzenie dokumentacjireklamacyjnych, Kontrola CP i OOP, sporządzanie zestawień iraportów, kontrola i ocena przestrzegania zasad GMP i GHP, jedna zmiana 7-15
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2016-05-31 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie dzieci w szatni, pomoc w rozbieraniu i ubieraniu, dyżur do autobusu, pomoc w karmieniu dzieci, pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opieka na spacerach, pomoc w porządkowaniu sali i zabawek, pomoc w organizacji imprez okolicznościowych w przedszkolu. Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu. Miejsce wykonywania pracy: Punkt Przedszkolny "Zielony Listek" przy Społ. Szkole Podst. w Ładzinie
Społeczna Szkoła Podstawowa w Ładzinie - 2016-11-03 - Ładzin (zachodniopomorskie)
dbanie o bezpieczeństwo pracowników i klientów, wsparcie klienta, ochrona sklepu i mienia firmy
Arel Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej real,- Sp. z o.o.) - 2017-11-29 - Mysłowice (śląskie)
Pomocnik ogrodnika
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 330 IM. NAUCZYCIELI TAJNEGO NAUCZANIA - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów - Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: wsparcie koordynacji działań związanych z projektami: telefoniczne wsparcie pracowników terenowych projektu, obsługa wstępnych procesów rekrutacyjnych dotyczących projektów, dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, terminowe raportowanie działań projektowych, prowadzenie baz danych.- Firma oferuje: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, prywatną opiekę medyczną, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera, poczty email, wyszukiwarki internetowe, dobra znajomość Excel oraz pozostałych narzędzi pakietu Microsoft Office, rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, szybkość w przyswajaniu wiedzy, umiejętność pracy w zespole, wytrwałość, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność wyznaczania celów, priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności. Dodatkowym atutem będzie: miejsce zamieszkanie: Katowice, wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: t.brzozowska (at) savoir.pl
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Katowice (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku frmy, kontakty telefoniczne z kontrahentami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zadania związane z wytwarzaniem i wypiekaniem różnych rodzajów pieczywa. Obsługa maszyn i urządzeń oraz aparatur kontrolno - pomiarowych w produkcji wyrobów piekarskich. Rozładowywanie towaru, magazynowanie, pakowanie, sprzątanie.
ADVENTUS CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Brańszczyk (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
zajęcia dydaktyczno wychowawczo opiekuńcze w przedszkolu z dziećmi do 6 roku życia
ZESPÓŁ EDUKACYJNY NR 8 W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-09-07 - Zawada (lubuskie)
wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- wykonywanie samodzielnych czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania,- uprawniony jest do: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukiwania, oględzin, eksperymentu
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP do 30 r.żObsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Janki (mazowieckie)
czynności związane z prowadzeniem biura, obsługa korespondencji, klientów, komputera, odczytywanie danych z raportów - rozsyałanie do współpracownikó w formie elektronicznej
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
ZABAWY I GRY Z DZIEĆMI,
MOTO SKLEP AUTO BLACHY DARIUSZ MAJCHER, ONEGLOBE DARIUSZ MAJCHER - 2017-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu Comarch Optima-książka przychodów i rozchodów, księgi handlowe, wprowadzanie danych księgowych, konfiguracja pracowników w systemie kadry i płace, naliczanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Nowy Sącz (małopolskie)