ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Rząśnik oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze urządzeń telekomunikacyjnych
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Rząśnik (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rząśnik, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc przy obsłudze urządzeń telekomunikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rząśnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotoryjski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług telekomunikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zrealizowany staż na w/w stanowisku min. 3 miesiące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wykształcenie podstawowe, staż min 3 miesiące
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: złotoryjski
Gmina pracodawcy: Złotoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotoryja
Ulica pracodawcy: al. Miła
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług telekomunikacyjnych
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb5676a5ae4d2c8c99090c17ae77ac95
Podobne oferty pracy
opracowywanie niezbędnych raportów i analiz, współpraca z innymi działami, wykonywanie bieżących zadań zleconych przez kierownika
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2019-09-26 - Mława (mazowieckie)
staż dla osób do 30 r.ż - obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, korespondencja firmowa.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Otwock (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych w języku angielskim i arabskim.Koordynacja bieżących spraw klientów, w tym z Algierii.Analiza otoczenia rynkowego.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
kontrola nad jakością wyprodukowanych wyrobów, prowadzenie dokumentacji wymaganej przez HACCAP, G GAP, BRC i inne sytemy jakościowe, pomoc w tworzeniu nowej dokumentacji dla systemów jakościowych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji
Blue River sp. z o.o. - 2017-03-10 - Wąsosz (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: obsługa administracyjno-organizacyjna zarządu, obsługa spotkań i narad, sporządzanie protokołów i zestawień oraz raportów na potrzeby zarządu.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań z zakresu pomocy przy księgowaniu dokumentów do systemu OPTIMA.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wykonywanie obowiązków asystenta projektanta w ramach wykonywanych przez firmę kontraktów dotyczących branży drogowej
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji , wykonywanie czynności o charakterze księgowym
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Lipowa (śląskie)
Przygotowywać gabinet i stanowisko pracy lekarza dentysty, przygotowywać pacjentów do zabiegów stomatologicznych.
Gabinet Stomatologiczny Halina Niedziela - 2018-04-11 - Opatów (świętokrzyskie)
Do zakresu obowiązków będzie należało: 1. Prowadzenie dokumentacji. 2. Tworzenie raportów. 3. Współpraca z działem księgowości oraz działem zaopatrzenia.
STOLMACH PL S. C. Małgorzata i Piotr Łukasiuk - 2020-02-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Profesjonalna prezentacja oferty firmy, obsługa klienta, przygotowanie wstępnych ofert.
kontakt przez PUP - 2020-05-29 - Płock (mazowieckie)
- prowadzenie sekretariatu firmy ( w tym korespondencji/dzienników, poczty itp.)- rejestracja faktur w dziennikach/programie księgowym- obsługa programu kadrowego (prowadzenie zagadnień kadrowych dla grupy ok. 40 pracowników, z wyłączeniem rachuby wynagrodzeń oraz ZUS)- sporządzanie ofert przetargowych.- współpraca z urzędami w związku z zatrudnieniem obcokrajowców,- zamawianie materiałów biurowych,- inne bieżące prace wynikające ze specyfiki stanowiska
DAN POL BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-22 - Tychy (śląskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejstrowanych w urzędzie.Prace biurowe, obłsuga telefonów, tworzenie baz w Excel, przygotowywanie wysyłek, pisanie w edytorach tekstu, odbiór maili, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
WYBRANA OSOBA BĘDZIE AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WNĘTRZ MIESZKALNYCH, BIUROWYCH, POWIERZCHNI HANDLOWYCH. UWAGA: WYNAGRODZENIE DO USTALENIA
SARNA ARCHITEKCI SP. Z O.O. SP. K. - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa obecnych klientów firmy i pozyskiwanie nowych, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje z kotrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
-ZAGOSPODAROWYWANIE TERENÓW ZIELONYCH-WYSADZANIE, NAWOŻENIE ORAZ PIELĘGNACJA DRZEW-USUWANIE WSZELKICH NIECZYSTOŚCI-UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE OSIEDLI-W PORZE ZIMOWEJ ODSNIEŻANIE- ZGŁASZANIE WSZELKICH USTEREK PRZEŁOŻONEMU ORAZ OCHRONIE MIENIASPÓŁDZIELCZEGO W BUDYNKACH I TERENACH PRZYDOMOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Kluczbork (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Pawłowice (mazowieckie)
PRACE BIUROWE
"ETOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrachentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami indyjskimi, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace pomocnicze przy obsłudze zleceń oraz kontaktach z Klientami z kraju i zagranicy. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
PEKAES S. A. - 2016-03-29 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- praca w dziale księgowym, przy przyjmowaniu, ewidencji i archiwizacji dokumentów księgowych;- dekretacja i opisywanie dokumentów księgowych (faktury, paragony, noty, rozliczenia z pracownikami) i przekazywanie ich do księgowania do zewnętrznej firmy księgowej (skanowanie); - sporządzanie zestawień dokumentów przekazanych do księgowania i kontrola kompletności księgowań;- pomoc przy analizie i kontroli zapisów księgowych;- wprowadzanie danych kontrahentów do baz danych i ich weryfikacja;- korespondencja kontakt z kontrahentami w sprawach związanych z zajmowanym stanowiskiem i zakresem obowiązków;- prace administracyjne – prowadzenie książki pocztowej - odbiór i wysyłka korespondencji, zamawianie zaopatrzenia i usług związanych z obsługą biura.
Derksen Polska sp. z o.o. - 2019-01-23 - Czeladź (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca - 1/2 etatu
PHU HALTRANS WŁODZIMIERZ HALCZAK - 2017-02-20 - Dąbrowa Bolesławiecka (dolnośląskie)
prowadzenie korespondencji z urzędem skarbowym, rejestracja urlopów, ewidencja czasu pracy, segregacja kartotek pracowniczych, wydawanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kłoda (wielkopolskie)
Wsparcie operacyjne działów firmy: przygotowanie dokumentacji w zleconym zakresie, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnątrz Spółki, rejestracja faktur w programie księgowym, archiwizacja dokumentów, organizacja podróży służbowych itp.;Organizacja pracy recepcji: obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie gości, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań;Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją zamówień towarów i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem spółki (składanie zamówień i prowadzenie magazynu art. biurowych, spożywczych i reklamowych);Bieżąca obsługa biura zarządu,Praca analityczna z danymi, tworzenie zestawień i raportów,Współpraca i komunikacja z działami firmy oraz podmiotami zewn.Umowa na 2 lata; godziny pracy: 6.50- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-10-10 - Słupsk (pomorskie)
Wymagania:wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne, socjologiczne, nauki o rodzinie, praca socjalna lub inne wyższe z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną. Wymagany minimum rok doświadczenia w pracy z dziećmi i rodziną, prawo jazdy B oraz samochód do dyspozycji. Kontakt Maria Michalska-kierownik 52 384 76 78 531427570 lub Agnieszka Witkowska -zastępca kieorwnika- 52 384 76 78.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni - 2016-03-11 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)