ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH/ PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA Międzyzdroje oferta pracy Poczta Polska Centrum Sieci Pocztowej Szczecin
Stanowisko: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH/ PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Poczta Polska Centrum Sieci Pocztowej Szczecin
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gryfa Pomorskiego 7, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł + premia czasowo jakościowa 210 zł + premia zadaniowa.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH/ PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności: obsługa klienta, obsługa komputera (w tym podstawowa znajomość pakietu MS Office, doświadczenie zawodowe mile widziane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Poczta Polska Centrum Sieci Pocztowej Szczecin
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Bogurodzicy 1, 70-405 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Bogurodzicy
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 25.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Brzeg (opolskie)
Promocja gospodarcza Miasta Bydgoszczy. Przygotowywanie materiałów promocyjnych. Redagowanie tekstów i notatek prasowych. Aktualizowanie bez danych. Realizacja strategii marketingowej spółki. Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie rysunków projektów budowlanych i wykonawczych obiektów przemysłowych
Pracownia Projektowa Paweł Praczyk Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów księgowych do wprowadzania, księgowanie dokumentów, oferta dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Sosnowiec (śląskie)
układanie dokumentacji księgowej, prowadzenie rejestru VAT, prowadzenie KPiR, rejestr obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w serwisie maszyn rolniczych.
SOBOL-agro Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
rekrutacja i weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektu oraz bieżący kontakt z nimi, organizacja szkoleń, tworzenie harmonogramów i ist oraz późniejsza weryfikacja, sprawozdawczość, opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi IZ EFS, prowadzenie biura, obsługa poczty, weryfikacja kompletności złożonych formularzy zgłoszeniowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Radom (mazowieckie)
Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych w ubieraniu się, wykonywaniu czynności przygotowywawczych do zabaw i zajęć
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Dzierzgoń (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Makowiec (mazowieckie)
zgodny
Design Construction Studio s.c. A. Redmerski, R. Modzelewski, A. Redmerska, E. Modzelewska - 2018-07-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego, wypełnianie formularzy podatkowych (godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną; kontrolowanie funkcjonalności instalacji, usuwanie usterek, przygotowywanie do odbioru i uruchomienia instalacji elektrycznych; wykonywania pomiarów pomontażowych (odbiorczych) instalacji elektrycznych; wykonywanie drobnych prac montersko-ślusarskich i budowlanych w trakcie realizacji prac instalatorskich, umiejętność czytania schematów technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca z rodzinami w ich miejscu zamieszkania, opracowanie planu pracy z rodzina, kształtowanie prawidłowych wzorców.Praca na terenie gminy Dobre.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem - 2016-07-19 - Dobre (mazowieckie)
Główne zadania:-kreowanie i realizacja strategii zakupowej,-koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów,-negocjowanie najlepszych warunków zakupów, płatności i dostaw,-odpowiedzialność za egzekwowanie warunków umów oraz wyjaśnianie ewentualnych reklamacji dostarczonego towaru.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-08-28 - Krosno (podkarpackie)
-
Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk - 2018-03-16 - Białystok (podlaskie)
zgodny z programem stazu w załączeniu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Montaż klimatyzatorów i klimatyzacji przy użyciu maszyny RECO 250, montaż mebli chłodniczych, komór mroźniczych, serwis urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych przy pomocy zgrzewarki do rur PP i PE ROTHENBERGER ROWELD P63-S6.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
j.w
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzenie danych , do komputerowego systemu księgowego, dekretacji rachunków , kontrola wpisów w ewidencji podatkowych, obsługa programu kadrowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wieruszów (łódzkie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Przeworsk (podkarpackie)
monitorowanie cen produktów, dbałość o prawidłowe oznaczenia produktów, weryfikacja cen
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Opoczno (łódzkie)
Tworzenie schematów elektrycznych; przygotowywane zestawień materiałów; uczestnictwo w planowaniu i realizacji projektów.
PPHU "Lopi" Andrzej Anuszkiewicz - 2018-03-19 - Legionowo (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa Gości w restauracji i w dziale konferencyjno-bankietowym, przygotowywanie sal do konferencji i bankietów, współpraca z kuchnią, dbanie o dobry wizerunek restauracji, praca podczas bankietów i innych imprez obsługiwanych przez restaurację.Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od 05.2016r., konkurencyjne wynagrodzenie, pracę w młodym i dynamicznym zespole.
KANCELARIA PRAWNA I PODATKOWA "KONSULTANT", CITY CENTER BOGDAN SUMIŃSKI - 2016-03-10 - Nowe Rumunki (mazowieckie)
- obsługa dokumentów sprzedaży w tym wystawianie faktur- dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumneów firmowych- codzienny kontakt z handlowcami- pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach- wsparcie działań marketingowych i sprzedażowychWymagana biegła obsługa komputera, motywacja do pracy i duże zaangażowanie, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista
NTT SYSTEM S.A. - 2016-08-10 - Zakręt (mazowieckie)
sprzedaż akcesoriów, opieka nad gabinetem, prowadzenie akcji promocyjnych
MARMED s.j. Stępień, Krasowski - 2016-10-28 - Starachowice (świętokrzyskie)