ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH Olkusz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie wpłat i opłat, przymowanie przesyłek
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Olkusz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
przyjmowanie wpłat i opłat, przymowanie przesyłek
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olkusz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług pocztowych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie min. średnie. Program dla osób do 30 r.ż.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP-brak możliwości wysyłania cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Olkusz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olkusz
Ulica pracodawcy: Minkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: usługi pocztowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej, pomoc terapeutom, współdziałanie z zespołem
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Doruchów (wielkopolskie)
.
AGICO.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Pogorzela (wielkopolskie)
zapoznanie sie ze stanowiskiem pracy, szkolenie stanowiskowe BHP, przygotowanie stanowiska pracy, przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji, odbieranie telefonów, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami i urzędami w zakresie czynności księgowych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, prowadzenie rejestru kontrahentów, sporządzanie rejestrów sprzedaży, wystawianie faktur sprzedaży i dokumentów korygujących, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji, sporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień oraz formularzy podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Dębno (zachodniopomorskie)
Pomoc w naliczaniu wynagrodzeń, rozliczaniu zasiłków oraz terminowym sporządzaniu list plac dla pracowników i zleceniobiorców, udział w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji kadrowej, rozliczaniu ewidencji czas u pracy pracowników, obsługę pracowników w zakresie dokumentacjidotyczącejzatrudnienia, Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego
AWBUD S.A. - 2016-07-13 - Fugasówka (śląskie)
Praca przy tynkowaniu budynków wewnątrz i na zewnątrz, wykonywanie tynków maszynowych i recznych, jednowarstwowych, dwuwarstwowych i trójwarstwowych, alabastrowych, gładzi gipsowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Pułtusk (mazowieckie)
segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wysoka (wielkopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie materiałów promocyjno-reklamowych. Dobra znajomość programów graficznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Kępno (wielkopolskie)
weryfikacja telefoniczna kandydatów, zainteresowania pracą, selekcja nadesłanych aplikacji, spotkania rekrutacyjne, wsparcie działu rekrutacji, publikacja ogłoszeń na wybranych p[ortalach i stronach internetowych, przeprowadzanie rozmów z kandydatami poza biurem praca w godz. 8-16
CONTRAIN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Opole (opolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie materiałów promocyjnych i sprzedażowychPrzygotowywanie mailingów Opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych.Prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznejRealizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Działu SprzedażyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówBezpośrednia współpraca z pozostałymi działami Hotelu
MIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz.U.2012.1270 ze zm.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-07-25 - Słupsk (pomorskie)
udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-04-03 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Runowo Pomorskie (zachodniopomorskie)
szeroko rozumiana obsługa sekretariatu kancelarii, tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie, sporządzanie dokumentów księgowych kancelarii, utrzymanie kontaktów z klientami kancelarii, w tym organizacja spotkań z klientami, zapewnienie przepływu dokumentów pomiędzy klientami i kancelarią
Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Bondyra - 2015-09-17 - Sulechów (lubuskie)
prowadzenie biura, obsługa korespondencji zagranicznej (w języku chińskim), organizacja spotkań z klientami na terenie kraju, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, wspomaganie pracy personelu zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obróbka profili aluminiowych.
PRO PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie saldz dostawcami i odbiorcami;-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowegozadekretowanych dokumentów;-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę-wystawiania dokumentów korygujących;-przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;-archiwizowanie dokumentów
Centrum Budowlane P. H. KOSZEWSKI E. I WSPÓLNICY Sp. j. Augustów - 2016-03-23 - Augustów (podlaskie)
- Zadania : Wsparcie Kierownika w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, tworzenie analiz oraz instrukcji użytkownika realizowanych projektów informatycznych, wykonywanie i przygotowywanie testów konfiguracyjnych oprogramowania, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu eDokumenty, pomoc w organizowaniu realizacji projektów, rozliczanie projektów, Prowadzenie harmonogramu oraz analiza postępu realizacji projektów, udział w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej od prawidłowej realizacji projektu, prowadzenie korespondencji z klientami, bieżąca realizacja zadań zleconych przez Kierownika Projektów. - Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w firmie informatycznej o stabilnej pozycji rynkowej, istotny udział w tworzeniu ambitnych projektów o zasięgu ogólnopolskim, dostęp do zaawansowanych technologii, możliwość podnoszenia kwalifikacji. - Wynagrodzenie: 2000 - 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie, mile wdziane wyższe. Wymagane: samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pisania lekkie pióro, chęć ciągłego rozwijania swoich umiejętności, umiejętność obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office, doskonała organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) edokumenty.eu
EDOKUMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac czystościowych w sklepie sportowym. Praca w godz. 14.00-22.00 w Bielsku-Białej.
GRUPA S.O.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
zaopatrzenie w materiały elektryczne, rozliczanie faktur, prowadzenie rozmów z kontrahentami (w tym zagranicznymi)
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowywanie informacji, materiałów i produktów na strony internetowe, redagowanie newsletterów, dbanie o wizerunek firmy w internecie, przygotowywanie materiałów reklamowych, kontakt z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji wydawaniai zwrotu narzędzi, zamawianie nowych narzędzi, prowadzenie zleceń na pracę w godzianach nadliczbowych, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Łomianki (mazowieckie)
Oferowanie klientom produktów do degustacjiPomaganie klientom w zakupach
Agencja Promocyjna Cursor - 2016-01-22 - Myślenice (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJIPROJEKTOWEJ, PROJEKTOWANIE PRZYŁĄCZYI SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, KONTAKT Z INWESTOREM W KWESTIACH TECHNICZNYCH, INWENTARYZACJA SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, DOKONYWANIE USTALEŃ
"AZAKO" ANDRZEJ ZALEGA - 2017-06-14 - Opoczno (łódzkie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• rzetelna i profesjonalna obsługa klienta zgodnie zprzyjętymi standardami firmy• profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanychproduktów i usług• dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów• współpraca ze specjalistami• obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych• prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.Zapewniamy:• umowę o pracę na cały etat• stabilne warunki zatrudnienia• profesjonalne szkolenia niezbędne do podjęcia pracyna ww stanowisku• możliwość rozwoju w nowoczesnej sieci na polskimrynku optycznym• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-10 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)