ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH-OBSŁUGA KLIENTA Ząbki oferta pracy Poczta Polska SA
Stanowisko: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH-OBSŁUGA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: - profesjonalna obsługa klientaw zakresie usług pocztowych- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedazy
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Ząbki (mazowieckie)
Pracodawca: Poczta Polska SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców 26, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa klientaw zakresie usług pocztowych- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedazy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH-OBSŁUGA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług pocztowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy: Poczta Polska SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Powstańców 26, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Ząbki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbki
Ulica pracodawcy: Powstańców
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 01.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97fb20dd772ca2e80d91f2f25639fe2b
Podobne oferty pracy
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Maćkowa Ruda (podlaskie)
POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI- MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PÓŁ ETATU JAK I NA CAŁY ETAT. PRACA ZARÓWNO DLA KOBIET JAK I MĘŻCZYZN
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-10-29 - Polkowice (dolnośląskie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wsparcie dla nauczyciela prowadzącego zajęcia. Potrzebne dwie osoby cały etat i 0,5 etatu (wymiar etatu do uzgodnienia).Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) zsp16.wroclaw.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 16 - 2016-09-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace na stanowisku asystentki stomatologicznej, asystowanie przy zabiegach, utrzymanie gabinetu w stanie gotowości do pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Brody (małopolskie)
Zgodnie z umową.
SZKOŁA PODSTAWOWA W SKRZYSZOWIE - 2016-09-13 - Skrzyszów (podkarpackie)
prace pomiarowe - pomiar sytuacyjny i wysokościowy, wykonywanie map d/c projektowych, tyczenie budynków, opracowywanie dokumentacji pomiarowej w programie Winkalk, AutoCAD
AZYMUT-GEO Agnieszka Kantor - 2017-11-23 - Wronowice (łódzkie)
1.Obsługa sekretariatu.2.Odbieranie i sortowanie korespondencji oraz przekazywanie jej do odpowiednich pracowników.3.Nadawanie korespondencji i przesyłek.4.Obsługa interesantów odwiedzających firmę, kierowanie do odpowiednich pracowników. 5.Wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych (przepisywanie tekstów, wypełnienie formularzy i dokumentów, skanowanie i kserowanie dokumentów).6.Obsługa centrali telefonicznej.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łęczyca (łódzkie)
pomoc w gabinecie stomatologicznym,rejestracja pacjentówpraca na 3/4 etatu
GABINET STOMATOLOGICZNY ZUZANNA KOPACZ - 2016-05-31 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu: CDN Optima, weryfikacja dok. księgowych pod względem formalym i rachunkowym, przygotowywanie przelewów księgowych, fakturowanie sprzedaży, pomoc głównej księgowej w wykonywaniu bieżących zadań księgowych i kadrowych firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNO USŁUGOWE "KOLEJARZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-08 - Złockie (małopolskie)
obsługa dżetownicy ,przygotowanie folii ,obsługa gotowych wzorów n folii, kontrola jakości,uzupełnienie braków.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Staszów (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Międzychód (wielkopolskie)
-Prowadzenie samochodów dostawczych do 3,5 t na terenie całej Unii Europejskiej,-Prowadzenie dokumentacji transportowej,-Dbanie o piwierzony sprzęt.Oferujemy:-Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,-Przyjazną atmosferę w młodym zespole pracownicznym,-Stabilne zatrudnienie.Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 609-825-498 lub przesłanie e-mail na adres remigiusz.kocur (at) wp.pl
PUH KOCUR REMIGIUSZ KOCUR - 2016-09-15 - Pelplin (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.
kontakt przez OHP - 2017-10-20 - Przemyśl (podkarpackie)
TWORZENIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA PROGRAMU OPTIMA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
COM.40 Limited Sp. z o. o. - 2015-12-21 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu dokumentów konstruktorskich dla działu produkcji, współpraca z UDT w celu uzgodnień dokumentacji, pomoc w projektowaniu konstrukcji stalowych, pomoc w opracowywaniu instrukcji obsługi urządzeń, kontakt z klientami w celu ostatecznych uzgodnień
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
SoliDent s.c. Tomasz Stypułkowski, Błażej Wasilewski - 2017-12-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska, oferta stażu dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie zleceń transportowych, sprawdzanie i obrabianie dokumentów transportowych, wynagrodzenie zasadnicze + premia, może byc osoba uczaca się (preferowany kierunek - transport i loogistyka)
DAKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
asystowanie lekarzowi podczas zabiegów stomatologicznych, sterylizacja narzędzi;
NZOZ Centrum Zdrowia i Rehabilitacji KADREMA - 2017-04-13 - Lublin (lubelskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie biura i bieżącej dokumentacji.2. Prowadzenie strony internetowej.3. Organizacja spotkań, konferencji, szkoleń.4. Pozyskiwanie informacji o przetargach, przygotowywanie zestawień dla firm.5. Przegląd i analiza zamówień publicznych w regionie.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej
kontakt przez PUP - 2015-09-29 - Osiek (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
-Przygotowywanie i ewidencja niezbędnych dokumentów.-Monitorowanie zawartych umów i zleceń.-Sporządzanie sprawozdań, analiz oraz prezentacji danych z działalności.-Zarządzanie administracją i korespondencją biura.-Przygotowanie, zatwierdzanie, rozliczanie, ewidencjonowanie ofert, umów, zleceń.-archiwizowanie i ewidencja zakończonych umów, zleceń, pism.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdynia (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łabuń Wielki (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie dań i potraw- system pracy: 2 dni od 10:00 do 20:00 i 2 dni wolnego
BAC ROBERT "BEA" RESTAURACJA POKOJE GOŚCINNE - 2018-08-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)