ASYSTENT/TKA ZARZĄDU DO SPRAW PRAWNYCH Rzeszów oferta pracy SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/TKA ZARZĄDU DO SPRAW PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2016-07-18
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA KAROLA CHODKIEWICZA 7, 35-045 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/TKA ZARZĄDU DO SPRAW PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy:
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
JANA KAROLA CHODKIEWICZA 7, 35-045 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: JANA KAROLA CHODKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 18.07.2016
Oferta pracy ważna do: 17.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WSPARCIE ZARZĄDU W ZAPEWNIENIU SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE PRAWIDŁOWEJ ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI SPÓŁKI, W TYM KREOWANIE I NADZÓR NAD WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI, REAGOWANIE NA ZMIANY PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI; PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORGANIZACYJNEJ I PRAWNEJ SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE KRS, KRK; NADZÓR NAD OBSŁUGĄ KANCELARYJNĄ, W TYM KONTROLA I NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW; OBSŁUGA ORGANÓW SPÓŁKI, W TYM WSPÓŁPRACA PRZY PRZYGOTOWYWANIU PROJEKTÓW DOKUMENTÓW, ICH KOMPLETOWANIE, PROWADZENIE REJESTRÓW I EWIDENCJI; PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ SPÓŁKI REGULUJĄCEJ JEJ FUNKCJONOWANIE, W TYM REGULAMINY, INSTRUKCJE, ZARZĄDZENIA, ITP., AKTUALIZACJA TEJ DOKUMENTACJI ORAZ KONTROLA NAD JEJ PRZESTRZEGANIEM; ORGANIZACJA I PROWADZENIE ARCHIWUM SPÓŁKI; ZASTĘPSTWO NA STANOWISKU DS. SEKRETARIATU
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Polkowice (dolnośląskie)
- kontakt z klientami i kontrahentami firmy w tym z klientami francuskojęzycznymi (Maroko, Algieria) oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji,- prace sekretariatu (odbieranie telefonu, obsługa gości),- zamawianie towarów handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- wyszukiwanie przetargów i składanie dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego, pisanie pism,- nadzór nad realizacją zleceń.
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wojtaszyce (zachodniopomorskie)
Asystent projektanta :- wykonywanie projektów architektonicznych
Biuro Projektów "ARCHITEKTON" Michał Piaskowy - 2018-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
wspomaganie pracy arabskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami arabskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo- wychowawczych i dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, sprzątanie sali.
PPUH Szpiczakowski Stanisław Akademia Malucha - 2017-10-30 - Kożuchów (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystowanie dzieciom niepełnosprawnym ruchowo, pomoc w samoobsłudze i higienie, pomoc w zajęciach manulanych, sprzątanie stanowiska pracy i otoczenia dziecka.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Stara Wieś (łódzkie)
naprawa i konserwacja oraz modernizacja wyposażenia produkcyjnego zakładu (prasy hydrauliczne i mechaniczne, piły taśmowe, wiertarki stołowe, gilotyny, instalacje sprężonego powietrza itp.), wykonawstwo, elementów narzędzi, regeneracja narzędzi
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie i koordynowanie procesu produkcyjnego wyrobów i mieszanek, praca jednozmianowa w godz. 07.00-15.00 od poniedziałku do piątku, umowa zlecenie w okresie próbnym, później umowa o pracę
PZPG PIASTÓW DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Piastów (mazowieckie)
Nauka projektowania odzieży / nabór staż RM.30+
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pabianice (łódzkie)
obsługa klientów w sklepie internetowym
"LUSI", CHOLEWA LUCYNA - 2016-08-12 - Nowy Targ (małopolskie)
OSOBA SPRZĄTAJĄCAUTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BIURZE I NA PARKINGUMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :OPACIONKA 31
POŚREDNICTWO PRACY Iwona Przewoźnik - 2016-10-11 - Opacionka (podkarpackie)
obsługa klientów narodowości chińskiej, pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk - 2018-08-16 - Białystok (podlaskie)
wg stanowiska
Gabinet Stomatologiczny "ESTEDENT" Staszczyk - 2016-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 1 miesiąc; godziny pracy: 9.00- 17.00
ZENIT Zakład Usług Geodezyjnych Dagmara Buczkowska - 2017-07-19 - Słupsk (pomorskie)
- Obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości, wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 10.09.2016 r. do 30.09.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie / wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
przygotowanie projektów w programie AUTO CAD
Regalux Krzysztof Sutowski - 2016-08-03 - Chojnice (pomorskie)
-wspomaganie pracy księgowej
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Liplas (małopolskie)
Przygotowywanie prób marketingowych, przygotowanie degustacji
Limito S.A. - 2016-02-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, redagowanie pism, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, obsługa ruchu telefonicznego
kontakt przez OHP - 2016-04-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Składanie zamówień, wyszukiwanie dostawców,kontrola podwykonawców, ustalanie terminów montaży,s porządzanie dokumentów, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, utrzymywanie czystości w biurze, archiwizacja, zakupy biurowe,przygotowywanie raportów i zestawień, umowa o prace na czas określony, na jedną zmianę w godzinach od 8 do 16, wysokość wynagrodzenia 2500zł brutto na okresie próbnym + premia, miejsce wykonywania pracy Wrocław, ul.Krakowska 100kontakt kandydatów z pracodawcą emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu lub 73 74 73 533
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
G-TKW Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola dokumentacji księgowej, zestawienie obrotów, obsługa płatnika, obliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Żychlin (łódzkie)
prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Słupsk (pomorskie)
DO ZADAŃ ASYSTENTA RODZINY NALEŻY M.IN.:1) OPRACOWANIE I REALIZACJA PLANU PRACY Z RODZINĄ, 2)UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W POPRAWIE ICH SYTUACJI ŻYCIOWEJ, 3) UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SOCJALNYCH, 4) UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW PSYCHOLOGICZNYCH
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE - 2016-07-25 - Boguchwała (podkarpackie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
- prowadzenie bazy danych,- wprowadzanie ofert do systemu,- prezentowanie nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)