ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Międzyrzecz oferta pracy A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie ofert, zamówień oraz projektów graficznych, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Data publikacji: 2016-02-16
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie ofert, zamówień oraz projektów graficznych, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny w języku niemieckim
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Zakaszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.02.2016
Oferta pracy ważna do: 15.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzdgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI I HANDLU 'RESTOL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Bratkowice (podkarpackie)
- wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę głównego księgowego, segregowanie dokumentów wg ich rodzaju, weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów, przygotowywanie dokumentacji i korespondencji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Gorlice (małopolskie)
porządkowanie dokumentacji, organizowanie korespondencji, przygotowanie ofert handlowych, wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń serwisowych
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Biała Podlaska (lubelskie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 606-214-758.
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Gniszewo (pomorskie)
praca asystenta projektanta przy opracowywaniu projektów budowlanych i wykonawczych w branży konstrukcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
opieka nad osobą niepełnosprawną, dbanie o bezpieczeństwo uczestników ośrodka, pomoc przy podstawowych czynnościach w zależności od potrzeb uczestników (niepełnosprawności), aktywizowanie osoby niepełnosprawnej.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Świdnik (lubelskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- wsparcie bieżącej działalności biura, -koordynowanie kalendarza spotkań, -obsługa posprzedażowa Klientów
OPOKA ASSET MENAGMENT ALBERT OPOKA - 2017-08-22 - Kraków (małopolskie)
x
Gabinet Stomatologiczny EURODENT Agnieszka Cimochowska - 2017-06-20 - Białystok (podlaskie)
Asystent pośrednika w obrocie nieruchomościami, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe lub średnie; praktyka zawodowa; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
Praca na stanowisku pielęgniarki- opieka nad pacjętem.
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - 2016-07-08 - Łomża (podlaskie)
jw.
SARENS POLSKA SHARED SERVICE CENTER SP. Z. O.O. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
XXX
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Żukowo (pomorskie)
SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE BUDYNKU ORAZ TERENU PRZYLEGŁEGO.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych wprogramie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów ikosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)
wykonywanie koktaili
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Ścisła współpraca z prezesem, zarządzanie kalendarzem zarządu, , hierarchią informacji przypływających do przełożonego, obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji, administrowanie korespondencją, organizowanie wyjazdów służbowych, organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad, reprezentowanie zarządu przed instytucjami zewnętrznymi w zakresie wypełnienia powierzonych obowiązków, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów medycznych i rejestracja.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
prace fizyczne: przyjęcie, sortowanie, metkowanie, zabezpieczanie, wysyłka towaru, czynności związane z obsługą towaru na powierzchni magazynowej
"HR WORK FORCE" Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa transportu w ruchu krajowym i międzynarodowym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-08-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Transport towarów (ok. 40 km.)
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A. - 2016-04-11 - Gostynin (mazowieckie)
- planowanie kalendarza spotkań;- organizowanie podróży i spotkań służbowych;- tłumaczenie rozmów w trakcie spotkań biznesowych;- udział w targach, konferencjach.
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
archiwizacja dokumentacji księgowej, kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów w programie Rewizor, Rachmistrz, sporządzanie rejestrów VAT
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Oława (dolnośląskie)
asystent ślubny - Konsultant ślubny - w sklepie z sukniami ślubnymi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie korespondencji, wystawianie części na stronach
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wijewo (wielkopolskie)
PRACE BUDOWLANE, WYKONYWANIE ZAPRAWY MURARSKIEJ, MUROWANIE, TYNKOWANIE I INNE PRACE BUDOWLANE, GOTOWOSC WYJAZDU W DELEGACJE
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dokumentów księgowych, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bogatynia (dolnośląskie)