ASYSTENT SPRZEDAŻY W SALONIE OPTYCZNYM; OPTOMETRYSTA Opole oferta pracy Salon Optyczny Perfect Vision s.c.

Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY W SALONIE OPTYCZNYM; OPTOMETRYSTA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klienta; doradztwo w zakresie oferowanych produktów; dbałość o asortyment oraz wygląd salonu sprzedaży; obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego

Data publikacji: 2020-08-13

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: Salon Optyczny Perfect Vision s.c.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ozimska 72, 45-310 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa klienta; doradztwo w zakresie oferowanych produktów; dbałość o asortyment oraz wygląd salonu sprzedaży; obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT SPRZEDAŻY W SALONIE OPTYCZNYM; OPTOMETRYSTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: sprzedawca*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa kas fiskalnych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa klienta

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Nazwa pracodawcy: Salon Optyczny Perfect Vision s.c.

danePracodawcy_nip: 6932148164

danePracodawcy_regon: 021024731

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Ignacego Paderewskiego 101, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: lubiński

danePracodawcy_kodPowiatu: 0211

Gmina pracodawcy: Lubin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lubin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954142

Ulica pracodawcy: Ignacego Paderewskiego

Numer budynku pracodawcy: 101

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 13.08.2020

Oferta pracy ważna do: 06.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc0334d5171c1297de0bd0f1870ca63c

Podobne oferty pracy

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Roboty remontowo-budowlane, roboty ziemne
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Nieznanowice (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Rokiciny Podhalańskie (małopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - do 2 100 PLN

kontrolowanie gotowych produktów
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Skawina (małopolskie)

ANALITYK W PRACOWNI POZOSTAŁOŚCI PESTYCYDÓW - od 3 000 PLN

Prowadzenie analiz laboratoryjnych, przeprowadzanie badań żywności, opracowywanie i interpretacja wyników badań, walidacja analiz wykonywanych przez laboratorium.
J.S. HAMILTON SP.ZO.O - 2019-09-26 - Słomczyn (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów, prowadzenie ewidencji i rejestrów, przetwarzanie danych w edytorze WORD i arkuszu klakulacyjnym EXCEL itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 1 033,7 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA AGENTA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ - od 2 300 PLN

wsparcie pracy agenta sprzedaży bezpośredniej, określenie planów sprzedażowych monitorowanie sprzedaży segmentuproduktów na danym obszarze , opracowanie umów i sporządzanie raportów w języku wietnamskim dla agenta sprzedażybezpośredniej, współpraca z wietnamskojęzycznymi przełożonymi i kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa Klientów, administracja dokumentów sprzedaży, wspomaganie windykacji należności oraz opracowywanie raportów handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
AWD INTERIOR SPÓŁKA JAWNA, B. RAJEWSKA I S-KA - 2016-04-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻOWYM
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łozienica (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - do 1 870 PLN

sprzedaż artykułów spozywczo-przemysłowych, obsługa dystrybutora LPG
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Nasielsk (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA (DOPOSAŻENIE) - od 1 850 PLN

praca biurowa, praca przy projektach budowlanych architektonicznych, projektach wnętrz, projektach zieleni
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Janowice Wielkie (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 688 PLN

Codzienne sprzątanie sal lekcyjnych, korytarza, łazienek na parterze szkoły. Sprzątanie obejścia wokół budynków szkolnych. Podlewanie i pielęgnowanie krzewów, trawników i kwiatów. Przygotowywanie pomieszczeń i budynku do odbywających się zebrań, konferencji, uroczystości szkolnych, egzaminów. Sprzątanie dodatkowej powierzchni za nieobecnych pracowników.Umowa o pracę na 3/4 etatu.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II - 2019-08-05 - Brzesko (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (S) - 1 033,7 PLN

Przeprowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów.Ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie informatycznym SAP (księgowanie).Wycena arkuszy spisowych oraz rozliczanie inwentaryzacji.Sporządzanie okresowych zestawień i raportów.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Tarnów (małopolskie)

SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 2 100 PLN

odbiór oraz sortowanie surowców wtórnych, sortowanie surowców wtórnych na poszczególne frakcje ze strumienia zmieszanych surowców wtórnych lub opakowaniowych, identyfikowanie poszczególnych rodzajów surowców w celu umieszczania wysortowanych odpadów w wyznaczonych zsypach lub pojemnikach
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

drobne prace naprawcze, układanie kostki brukowej, prace porządkowe na terenie miasta i gminy
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Działoszyce (świętokrzyskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 1 000 PLN

Dekretacja dokumentów księgowych, obsługa kadrowa pracowników, prace administracyjne i archiwizacyjne. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, bardzo dobra obsługa komputera, doświadczenie zawodowe 1 rok oraz kurs podstawy księgowości z elementami kadr i płac - dla absolwentów szkół doświadczenie zawodowe oraz kurs nie jest wymagany jeśli profil ukończonej szkoły jest związany z księgowością.
Zdrojewscy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2016-11-03 - Stężyca (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 600 PLN

Asysta na 4 ręce przy zabiegach, rejestracja pacjentów, sterylizacja narzędzi, zarządzanie gabinetem. Praca w Kołobrzegu, dwuzmianowa w przedziale godz. 8-20.
Indywidualna Praktyka Lekarska Piotr Pyrczak - 2020-07-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie prac malarskichgodz. pracy 7.00-15.00
Przedsiębiorstwo UNIPRO-BUD Spółka z o.o. - 2017-11-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Opracowywanie dokumentacji projektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych pod kierunkiem i nadzorem projektanta. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) na terenie Bielska-Białej (w biurze i w terenie).
AKTYN SP. Z O. O. - 2016-11-03 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA WYCHOWANIA PRZEDSZKOLENGO (995OP) - od 2 000 PLN

Wsparcie nauczycieli wychowania przedszkolengo w opiece nad dziećmi. Komunikacja z dziećmi pochodzenia ukraińskiego w okresie nauki języka polskiego.
DOMOWE PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE O PROFILU JĘZYKOWYM Anna Olszewska - 2016-11-10 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Staż w firmie ADM Nieruchomości. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 000 - 1 200 PLN

PRACA Z LEKARZEM DENTYSTĄ NA CZTERY RĘCE, PRZYGOTOWANIE,ORGANIZACJA I ZAOPATRZENIE STANOWISKA PRACY, OPIEKA NAD PACJENTEM, PRZEPROWADZANIE ZABIEGÓW HIGIENIZACJI, KONTAKT Z PRACOWNIAMI WYKONUJĄCYMI ZLECENIA GABINETU, PRZEPROWADZANIE I KONTROLA POPRAWNYCH PROCESÓW DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI, KONSERWACJA SPRZĘTU
PRODENTs.c.Urszula Odya,Ewa Odya-Bojanowska - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 500 PLN

Opracowywanie dokumentacji projektowych w zakresie sieci, przyłączy i instalacji gazowych.Kontakt z klientami, inwestorami, architektami, urzędami oraz innymi instytucjami związanymi z procesem inwestycyjnym.Umawianie spotkań z klientami na miejscu w biurze.Wyjazdy do klientów na wizje lokalne i do urzędów celem załatwiania bieżących spraw.Planowaniu zadań i kontroli obiegu dokumentacji.Umiejętność pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami.
Instan Andrzej Noskiewicz - 2020-06-25 - Zielonka (mazowieckie)

PRACOWNIK RESTAURACJI FAST FOOD - od 2 600 PLN

przygotowywanie posiłków kuchni wietnamskiej i azjatyckiej, organizacja pracy w restauracji, obsługa klienta, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE (I - III) - od 2 000 PLN

Wspiera nauczyciela lub wychowawcę świetlicy w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w klasach I III w szkole podstawowej (w tym specjalnej i integracyjnej), w celu zapewnienia jak najlepszej opieki nad uczniami;
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KRASIENINIE - 2017-03-27 - Krasienin (lubelskie)

ASYSTENTKA-SEKRETARKA - 13 - 14 PLN

1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)